کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت ترغیب دانش آموزان مدرسه راهنمایی به خوردن قرص آهن

کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت ترغیب دانش آموزان مدرسه راهنمایی به خوردن قرص آهن

نکته ای پیرامون کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت ترغیب دانش آموزان مدرسه راهنمایی به خوردن قرص آهن

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته مربی بهداشت  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

بانک فایل پژوهشی معلمان :کنش پژوهی

 

قسمتی از این مجموعه

چکیده :

آهن اساسی ترین ماده مغذی اولیه برای ساختن گلبولهای قرمز خون می باشد و اگر این ماده مغذی به مقدار کافی در دسترس بدن نباشد با ادامه کمبود و تخلیه ذخائر بدن, کم خونی فقر آهن بروز می کند. کمبود آهن و کمخونی ناشی از آن در واقع شایع ترین مشکلات تغذیه ای در جهان است و بیش از ۲ میلیارد نفر از مردم جهان دچار کمبود آهن و کم خونی هستند. بر اساس بررسی کشوری شیوع کم خونی فقر آهن در زنان ۴۹-۱۵ساله، بیشترین میزان شیوع کمبود آهن در دختران ۱۹-۱۵ساله(۳۹درصد)گزارش شده است

در این میان کاهش قدرت یاد گیری واثرات جبران ناپذیر آن از اهمیت ویژه برخوردار است لذا باتوجه به اهمیت موضوع وپیامد مهم کم خونی ناشی از فقر آهن وهمچنین عدم علاقه  دانش آموزان به خوردن قرص آهن برآن شدم پژوهشی در زمینه ترغیب دانش آموزان مدرسه ام به خوردن قرص آهن انجام دهم  کیس مورد نظر من تعدادی از دانش آموزان پایه سوم راهنمایی است در این تحقیق شواهد موجود اظهارات معلمین ومعاون مدرسه ومشاهدات خودم  وضعیت ظاهری دانش آموزان ونظر والدین و دیدن پرونده سلامت دانش آموزان است در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده راهکار هایی پیش بینی شده ودر طرح پژوهش به اثبات رسید ودر ارزش یابی به عمل آمده مشکل عدم علاقه دانش آموزان به خوردن قرص آهن برطرف گردید ووضعبت بهبود بخشید وهمچنین در درمان کمخونی فقر آهن دانش آموزان مؤثر واقع شد .کنش پژوهی کارورزی 3 مربی بهداشت ترغیب دانش آموزان مدرسه راهنمایی به خوردن قرص آهنبرای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی کارورزی ۳ مربی بهداشت روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها