گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی تحت عنوان چگونگی بهبود بدخطی دانش آموزم

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بهبود بدخطی دانش آموزم در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۱  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود بدخطی دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود بدخطی دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه بهبود بدخطی دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود بدخطی دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود بدخطی دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود بدخطی دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود بدخطی دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود بدخطی دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود بدخطی دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود بدخطی دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون بهبود بدخطی دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد بهبود بدخطی دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه بهبود بدخطی دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود بدخطی دانش آموزم

آموزش درست نویسی:

به دانش آموزان بیاموزید درست و راحت بنویسند ، مهمترین این اصول عبارتند از :

۱-  روش به دست گرفتن قلم : در هنگام نوشتن ، قلم بین انگشتان شست و نشانه قرار گیرد و تکیه ی آن بر انگشت میانه باشد. در این حالت انگشت شست ونشانه نباید خمیدگی زیادی پیدا کند و قلم باید در امتداد انگشت نشانه قرار گیرد.

۲-  روش نشستن در هنگام نوشتن : اگر هنگام نوشتن کمر و گردن خود را زیاد خم کنند ، ستون فقرات آنان از حالت طبیعی خارج می شود و در آینده سلامتشان به خطر خواهد افتاد. بنابرین باید به دانش آموزان یادآوری شود که هنگام نوشتن ( در پشت میز یا روی زمین ) کمر و گردن خود را مستقیم و راست نگه دارند.و از خمیدگی بیش از اندازه ی ستون فقرات بپرهیزند.

۳-   فاصله ی چشم از کاغذ و روش قرار دادن کاغذ: هنگام نوشتن ، چشم باید حدود ۳۰ سانتی

متر از کاغذ فاصله داشته باشد. رعایت نکردن این فاصله سبب خستگی چشم شده ، در مدت طولانی به قوه  بینایی دانش آموز آسیب می رساند.

میزان نور: متعادل ترین مقدار نور،نور طبیعی روز است که از پنجره سمت چپ به داخل اتاق و محل نوشتن می تابد .

گردآوری اطلاعات:

الف- مشاهدات ( مستقیم و غیر مستقیم )  در موقعیت های مختلف خصوصاً در زمان انجام فعالیتهای عملی

ب- بررسی و تحلیل پرسشنامه ی سیاهه ی رفتار

ج – اسناد و دارک ( عکس های گرفته شده از حالات مختلف دانش آموز ) ( پیوست شماره ی ۲ ) همراه بادست خط دانش آموز

د- پرسشهای مصاحبه ای از معلمان پایه سوم مدارس مختلف

هـ – یادداشت های روزانه

الف- مشاهدات :  مشکل بدخطی این دانش آموز طبق بررسی هایی که از پوشه ی کار کلاس اول او به عمل آمد. مشخص شده بود او علاوه بر آنکه اندازه وشیب و شکل کلی حروف را صحیح انجام نمی داده ، جهت رسم شکل حروف را هم نمی دانسته است. امسال هم در پایه سوم با مشاهده ی خودم که در بررسی تکالیف او و دست خطش در پای تابلوی کلاس و اعتراض دوستانش از ناخوانا بودن نوشته های او و همچنین گلایه ی مادر دانش آموز و بیان اظهارات ایشان در زمان دیدار با من بعمل آمده بود من به این مشکل او پی بردم. و به همین دلیل در جستجوی راه حلی برای رفع این مشکل او برآمدم. و با همکارانم تصمیم گرفتیم در این مورد گزارش تخصصی انجام دهیم .گزارش تخصصی آموزگاران ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها