گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول تحت عنوان   بررسی میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   بررسی میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقیدر دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۲  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

دیباچه پیرامون قضیه  میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

درک مشکل پیرامون قضیه   میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

بررسی بیشتر در رابطه با  میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

ارائه مستندات پیرامون  میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

پیش بینی نتایج در مورد  میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

راهکارها پیرامون قضیه  میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

رفرنس و منبع مورد استفاده  میزان موفقیت دانش آموزان دیرآموزپایه اول درطرح تلفیقی

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها :

ضعف در مهارت های خواندن مشکل اکثر کودکانی است که نمی توانند در برنامه های مدرسه پیشرفت هایی داشته باشند و از لحاظ   تاریخی آموزش خواندن اولین مسولیت مدارس است (فریار و رخشان ، ۱۳۶۹). بنابراین تمرکز روی این مساله و بررسی راهکارهای مناسب برای حل مشکل ضرورت دارد .

در جمع بندی اولیه یافته هایی که از طریق پرسشنامه های مربوط به همکاران ، والدین و مصاحبه با مدیر مدرسه ، معلم راهنما و دست اندرکاران به  دست  آمد  علل  ضعف  دانش آموزان در مهارت  خواندن چنین عنوان شد .

۱-     اشتغال بیش از حد والدین و عدم رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان

۲-     سطح سواد پایین والدین

۳-     عدم رشد و پختگی کافی دانش آموزان به دلیل اینکه دوره آمادگی را سپری نکرده اند .

۴-     عدم بهره گیری دانش آموزان از وسایل آموزشی  و رسانه های آموزشی

۵-     عدم بهره گیری از روش های نوین در تدریس

۶-     انگیزه های پایین دانش آموزان و پایین بودن سطح محرک های انگیزشی

۷-     کم دقتی دانش آموزان

نتایج یافته های حاصل از تحقیقات محققین و نظریات صاحب نظران بسیاری از موارد فوق را تایید می نمایند .  ” مکین تاش ” (۱۹۶۴)   معتقد است زبان آموزی  از چهار  مرحله  اساسی تشکیل می شود . ۱- گوش دادن ۲- سخن گفتن ۳- خواندن ۴– نوشتن . دانش آموز قبل  از رسیدن  به  مرحله سوم که خواندن است  باید در دو مرحله قبلی به پختگی رسیده باشد . گوش دادن  و سخن گفتن دو مهارت اساسی است و می توان آن را از طریق ممارست و آموزش بهبود  بخشید.  گذراندن  دوره های  آمادگی  ، استفاده  از وسایل  آموزشی  و بازیهای  هدف دار و همچنین نحوه  تعامل در خانواده به لحاظ تاکید فراوان بر مهارت های گوش دادن فعال و سخن گفتن و آموزش این مهارت ها به دانش آموز نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. به نظر” هاریس”(۱۹۷۰) کودکان برای پختگی در خواندن باید  چهار مرحله اساسی را بگذرانند. ۱-  توسعه آمادگی خواندن ۲- نخستین مرحله  فراگیری ۳- توسعه  سریع مهارت های خواندن ۴- مرحله خواندن گسترده ۵- پالایش مرحله خواندن . مرحله  اول از هنگام  تولد تا دبستان را شامل می شود و نقش پیش دبستانی و مهد کودک در پرورش آن بسیار مهم است . کودکستان ها و مراکز پیش دبستانی وظیفه دارند از طریق تمرینات و برنامه های مناسب در جهت تقویت  مهارت های  گوش دادن  ،  سخن گفتن  ، تحریک  حواس  پنج گانه ،  پرورش  دقت  و تمرکز و رشد حافظه  دیداری تلاش نمایند.  در تایید  مرحله اول خواندن (توسعه آمادگی خواندن)  ” رضایی ” (۱۳۸۲)  در پژوهش خود نقش حافظه دیداری را در تقویت مهارت هار خواندن بسیار مهم ارزیابی کرده است.

تحقیقات زیادی نیز وجود دارد که نقش  وسایل و بازیهای   آموزشی  را در کمک به حل مشکلات یادگیری تایید می نمایند . ” مهتاج ” (۱۳۶۰) در تحقیقی استفاده از وسایل آموزشی را برای کمک به کودکانی که در آستانه خواندن قرار دارند  بهترین کمک به  آنها می داند. ” احدیان” ( ۱۳۷۳) عنوان نموده است هنگام استفاده  از بازیهای آموزشی از تمام حواس  پنج گانه  استفاده  می شود در حالی که درتدریس بدون استفاده از وسایل آموزشی بیشتر بر حس  شنوایی  تاکید می شود که  فقط  ۱۳در صد  یادگیری از طریق این حس  شکل می گیرد .گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اولشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پایه اول را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها