گزارش تخصصی آموزگاران دبستان

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان تحت عنوان   چگونگی بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگاران دبستان

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان تحت عنوان   چگونگی بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن   در دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۱۳  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگاران دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگاران دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگاران دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

دیباچه پیرامون قضیه  بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

درک مشکل پیرامون قضیه   بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

بررسی بیشتر در رابطه با  بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

ارائه مستندات پیرامون  بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

پیش بینی نتایج در مورد  بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

راهکارها پیرامون قضیه  بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

رفرنس و منبع مورد استفاده  بهبود خط دانش آموزانم درپایه اول با استفاده از تکنولوژی مدرن

تجزیه و تحلیل داده ها

طبق بررسی های انجام شده بر روی شواهد یک و با مطالعه ی مبانی نظری مرتبط با مشکل بد خطی ، عوامل مختلفی می تواند. در ایجاد این مسئله مؤثر باشند. که از جمله ی آن ها می توان به آموزش نا مناسب ، عوامل جسمانی ، خانواده ، عوامل روحی – عاطفی و شرایط و موقعیت کلاسی اشاره کرد.

آموزش نا مناسب را می توا ن از مهمترین عوامل دانست. که در این جا نحوه ی تدریس و ارزیابی معلم ، نقش بخصوصی را ایفا می کند. خانواده از دیگر عوامل مؤثر بر کیفیت دست خط دانش آموز می باشد . نقش خانواده بعنوان نقش راهنما در منزل ، تشویق دانش آموز و ایجاد ارتباط مستمر با مربیان آموزشی به جهت نظارت صحیح روی دست خط دانش آموزان است. از عوامل دیگر می توان به عوامل فیزیکی محیط مدرسه اشاره کردکه شامل نبود نور کافی هنگام نوشتن ،نا مناسب بودن میز و نیمکت نسبت به قد دانش آموز و همچنین کیفیت لوازم نوشتاری او می شود. نامناسب بودن میز و نیمکت دانش آموز بر نحوه ی نشستن دانش آموز و عدم تسلط ا و در هنگام تأثیرمی گذارد.نامناسب و نا مطلوب بودن لوارم التحریر دانش آموز در ایجاد این مشکل می تواند اثر گذار باشد.وجود ناراحتیهای جسمانی از جمله ضعف بینایی،ضعف عضلات دست و…در تضعیف روحیه ی دانش آموز و عدم اعتماد به نفسش در نوشتن و یادگیری،نقش مهمی دارد.خستگی دانش آموز و یا خواب آلود بودن او در کلاس و دیگر عوامل روحی و عاطفیش از جمله ضروریاتی است که معلم باید در کلاس و در مورد تمامی دانش آموزانش مد نظر داشته باشد و تا حد توان در ریشه یابی این مشکلات و کاهش آنها تلاش کند. ما برای نشان دادن عوامل اثرگذار بر مشکل بدخطی از الگوی ترسیم مفاهیم استفاده کرده ایم.

ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز

۱-  ایجاد انگیزه ی زیبا نویسی در دانش آموزان با نشان دادن چند نمونه خط زیبا در کات پستال ها و کتاب های هنر . در این مرحله دانش آموز با دیدن این نمونه ها انگیزه ی بیشتری برای زیباتر نوشتن پیداکرد.( ۱۹/۰۱/۹۱ )

۲-  آموزش صحیح به دست گرفتن قلم و همچنین طرز نشستن صحیح هنگام نوشتن با ارائه ی الگوهایی از هم کلاسی هایش( از اوایل سال تحصیلی)

۳-  فعالیت هایی برای تقویت عضلات کوچک و بزرگ دست دانش آموز ، در زنگ هنر انجام شد. که به شرح زیر می باشد: بازی با خمیر بازی و درست کردن اشکال و حروف ، مچاله کردن روزنامه ، باز و بسته کردن دکمه های لباس و بند کفش ، رسم کردن خطوط و نوشتن کلمات بر روی ماسه ی نرم وتمیز ، چنگ زدن هوا ، بریدن اشکال هندسی . بعد از انجام این فعالیت ها مشاهده شد که عضلات دست دانش آموز نسبت به قبل ورزیده تر و قویتر شد. که در به دست گرفتن مداد و تند نویسی او   تأثیر زیادی گذاشت .( اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت )

۴-  برای هماهنگ تر شدن چشم و دست دانش آموز فعالیت هایی با همکاری معلم ورزش در زنگ های ورزش انجام شد. که به شرح زیر می باشد: انداختن توپ در سطل،گرفتن و پرتاب کردن توپ،پیچاندن نخ به دور قرقره،طناب بازی،نوشتن در هواوحمل یک استکان پر از آب،به گونه ای که هنگام راه رفتن آب نریزد.همچنین از اولیای دانش آموز مشکل دار در خواست شد.که این فعالیت ها یا فعالیت های شبیه آن در منزل نیز انجام شود.(اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت).در راستای فعالیت های انجام شده برای هماهنگی بیشتر چشم و  دست دانش آموز،یک سری خطوط موازی با فاصله های کم و زیاد در دفتر شطرنجی به دانش آموز ارایه شد.تا او در وسط هر دو خط موازی یک خط راست از یک جهت بدون برداشتن مداد رسم کند.که این فعالیت ها تحت عنوان آزمون(فراستیک)در کتاب اختلالات دیکته نویسی دکتر مصطفی تبریزی آورده شده استگزارش تخصصی آموزگاران دبستان شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها