گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم تحت عنوان   چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم

گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی  در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۸  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزانم به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

   مراحل اجراى روش نمایشى 

روش نمایشى بر مشاهده و دیدن استوار است روش نمایشى شاید اولین روشى باشد که بشر بکار برده است. روش نمایشى از چهار مرحله تشکیل شده است:

    مرحلهٔ آمادگى 

در این مرحله، معلم باید هدف از تدریس را دقیقاً مشخص کند و وسایل کار را قبل از اجراى نمایش در کلاس آماده نماید. او باید حداقل چندبار قبل از شروع تدریس، وسیله مورد نمایش را بازبینى و با آن تمرین کند تا مطمئن شود که وسیله موردنظر صحیح و سالم است و او آمادگى کار کردن با آن را دارد. بدترین ضربه روانى زمانى به معلم وارد مى‌شود که وسیله مورد نمایش در کلاس کار نکند یا معلم نتواند بدرستى آن را بکار گیرد.

    مرحلهٔ توضیح 

قبل از تدریس، معلم باید هدف‌هاى تعیین شده را به روشنى براى شاگردان توضیح دهد و سپس دقیقاً به توضیح آنچه شاگردان باید در حین یا پس از نمایش انجام دهند بپردازد، نحوه و علت انجام دادن عمل را توضیح دهد و وسایلى را که ممکن است در ضمن عمل با آن برخورد کند تشریح کند. البته نکات مهم و اساسى بیشتر باید مورد تأکید باشد و در ضمن، سؤالاتى که معلم انتظار دارد شاگردان در پایان تدریس پاسخ دهند مطرح شود تا موجب جلب‌توجه شاگردان به نمایش گردد.

    مرحلهٔ نمایش 

در این مرحله، معلم باید عملیات ضرورى را که به کسب مهارت منجر مى‌شود به شاگردان نشان دهد. او همچنین باید روش صحیح کار و مراحل آن را نمایش دهد، اگر چه عده‌اى از معلمان و مربیان در هنگام اجرا، مرحله توضیح و مرحله نمایش دادن را در هم ادغام مى‌کنند؛ یعنى هنگام نمایش به توضیح و تشریح آن وسیله مى‌پردازند.

    مرحلهٔ آزمایش و سنجش 

پس از اتمام تدریس، باید چند تن از فراگیران و در صورت امکان، همهٔ آنها عمل را تکرار کنند تا بدین‌ وسیله هم معلم بازخورد تدریس خود را دریافت کند و هم براى شاگردان نکته ابهامى باقى نماند. این عمل باید در حضور معلم انجام گیرد؛ زیرا در غیاب معلم ممکن است شاگردان اشتباه عمل کنند و در نتیجه، یادگیرى مجدد و صحیح با اشکال مواجه شود؛ زیرا در صورت ایجاد یادگیرى غلط، ابتدا باید یادگیرى غلط را از بین برد و سپس یادگیرى صحیح را جایگزین آن کرد. بعد از انجام گرفتن عمل توسط شاگردان، معلم باید سؤالات کتبى یا شفاهى خود را مطرح کند؛ زیرا سؤالات موجب تقویت یادگیرى و تثبیت آن مى‌شود.

    محاسن و محدودیت‌هاى روش نمایشى 

یکى از محاسن این روش به کارگیرى اشیاء حقیقى و واقعى است. اگر در هنگام تدریس، شیء یا وسیلهٔ مورد نظر در دسترس نباشد یا دسترسى به آن مشکل باشد، مى‌توان از نمونه آن استفاده کرد؛ مثلاً اگر بخواهیم جنس طبقات مختلف کوهى را از نزدیک به شاگردان نشان دهیم، مى‌توانیم نمونهٔ کوچکى از سنگ‌هاى طبقات مختلف آن کوه را به کلاس بیاوریم و از نزدیک به مطالعه آن بپردازیم.    شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.گزارش تخصصی آموزگاران پایه سوم

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها