گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن  برای دانش آموزان کلاس چهارم دبستان

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن  برای دانش آموزان کلاس چهارم دبستان ؟  در دانش آموزان پایه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۵  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن

اجرای راه حل ها

از آن جا که مسأله آموزش کودکان در پایه‌های ابتدایی نیازمند استفاده از شیوه‌های متفاوتی می‌شود و هم چنین و محتوای درسی از مجموعه‌ای از مهارت‌ها (مشاهده کردن، پیش‌بینی کردن، بررسی فرضیه و …) و معلومات سازماندهی می‌شود که در نهایت کودکان را به بروز کنش عقلانی معطوف به نتایج مشهود و فهم عمیق دانش‌ها و ارزش‌ها سوق می‌دهد. لذا چالش‌های پیش روی گروه در این حوزه این بود که ما چگونه می‌توانیم در تدریس دروس مرتبط به صورت موثر عمل کرده و اهمیت درس را به صورتی شایسته به دانش‌آموزان بفهمانیم. پس از اجرای طرح درس اولیه (سناریو) و بازبینی آن، نهایتاً سناریو در کلاس تدریس و و نقد و تحلیل گذاشته شد.

گزارش تخصصی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد .

گزارش تخصصی یکی از اقدامات جالب و خاص در سطح آموزش و پرورش است.با توجه به دشواری‌های و مشکلاتی که در سر راه تدریس و آموزش وجود دارد همکاری و مشارکت همه‌ی همکاران و استفاده از اندیشه‌های همدیگر یکی از بهترین اقدامات صورت گرفته در سطح مدارس می‌باشد.

بررسی ویژگی های نظام آموزش و پرورش کشورهای مختلف نشان می دهد که آموزش دوره ابتدایی در اغلب آنها از اهمیت خاص برخوردار است و مهم ترین مقطع تحصیلی به شمار می رود به همین دلیل در قانون اساسی و قوانین آموزشی همگانی که شامل آموزش و پرورش دوره ابتدایی نیز هست، حق برخورداری همه کودکان برای پرورش کامل استعدادهایشان در اغلب ممالک شناخته شده است امروزه ضرورت و نقش دوره آموزش و پرورش را فقط در توسعه مهارت ها و قابلیت ها شناختی به طور عام و آموزش و آماده کردن کودکان برای ورود به مدارج تحصیلی بالاتر خلاصه نمی کنند بلکه آن را به طور خاص عامل و اساس هرگونه تحول آغازین در عرصه رشد و توسعه اجتماعی فرهنگی و اقتصادی می دانند.

 

برنامه ریزی

آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم کسر ها   و برطرف شدن اشکالات

اهداف کلی :

آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم کسر ها و  ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری

هدف گزارش تخصصی :

  • ایجاد تفکر در دانش آموزان
  • پرورش قوه تخیل در دانش آموزان
  • تثبیت یادگیری با کمک تقویت تفکر

حیطه عاطفی :

  • بالا بردن قوه تفکر در دانش آموزان
  • ایجاد علاقه در دانش آموزان برای شرکت در کار گروهی
  • ایجاد نگرش مثبت در فراگیران و تاکید بر خواندن و یادگیری

این درس به روش پرسش و پاسخ و روش نوین بارش مغزی انجام گرفت که با توجه به استفاده ی از تجربیات ساده و شخصی  و روزمره ی دانش آموزان و بیان آن ها به روش های مختلف و استفاده ی معلم از بیانات و ایده های دانش آموزان و بازخورد آن توسط دانش آموزان ، به خوبی توانست معلم را به اهداف تعیین شده ، برساند  .گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارمشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها