گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی تحت عنوان “چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزان

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان “چگونگی بهبود ضعف درسی دانش آموزان  در دانش آموزان پایه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۰  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بهبود ضعف درسی دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بهبود ضعف درسی دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بهبود ضعف درسی دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بهبود ضعف درسی دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بهبود ضعف درسی دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بهبود ضعف درسی دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود ضعف درسی دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بهبود ضعف درسی دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بهبود ضعف درسی دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بهبود ضعف درسی دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بهبود ضعف درسی دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بهبود ضعف درسی دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بهبود ضعف درسی دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود ضعف درسی دانش آموزان

  تجزیه وتحلیل داده ها

طبق لیست نمرات ومعدل دانش آموزان میانگین کل نمرات این ۸ دانش آموز نمره ی -/۷- می باشد که بسیار نامطلوب است؟ چه عواملی باعث این افت نمره شده است؟

چه موانعی باعث پیشرفت این دانش آموزان شده است ؟آیا واقعاً تمایلی به تحصیل ندارند؟ آیا از آینده ای که در انتظارشان است خبر ندارند؟اینها سوالاتی بود که به ذهنم می- آمد. با توجه به شواهد ۱ اعم از لیست نمرات، بررسی پاسخ نامه ها، بحث  و تبادل نظر با همکاران محترم در رابطه با دلایل افت تحصیلی در مدرسهً خودمان و با استفاده از مطالعه کتاب ها و تحقیقات قبلی در این زمینه ۲ نمونه نمودار استخوان ماهی رسم نمودم .

  • نموداری با توجه به علل عمده ای که خودم احساس می کردم در کلاسم وجوددارد.   (نمودار۲)که ریز علتها را در این نموداربا استفاده از نظر همکارانم و پراکنده گردآوری نموده ام .
  • نمو داری نیزبا توجه به علل عمده بر اساس تجزیه و تحلیل مطالعه کتاب ها وتحقیقات قبلی رسم کردم. (نمودار ۳).

پس از بررسی نمودارهای استخوان ماهی و تجزیه و تحلیل آنها به این نکته پی بردم که رفع بعضی عوامل از حیطه اختیار من خارج است و نمی توانم آنها را برطرف کنم و نباید به آنها توجه کنم، امّا تعدادی از عوامل هستند که می توانم آنها را تا حدودی ضعیف کرده یا از بین بیرم. در همین راستا تعدادی از عوامل که حذف آنها مرا به هدفم نزدیک تر می کرد را انتخاب کرده و دور آنها خط کشیدم.

یافتن راه حل ها

برای از بین بردن عوامل موثر بر افت تحصیلی راه هایی وجود دارد که بر اساس بحث و گفت و گو با همکاران ومطالعه و تجربه خودم آنها را گردآوری نمودم. در حقیقت دراجرای راه حل ها عواملی باید به وجود بیایندتا معلول از بین برودکه من آن ها را در نموداری به نام نمودار عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی نوشتم(نمودار۴).

با توجه به این نکات برای از بین بردن یا کاهش اثر، انتخاب کرده بودم راه حل ها را نوشتم.

          علت۱:عدم علاقه به ادامه تحصیل:

راه حل ها

۱- مشاوره با دانش آموز

۲- مصاحبه با والدین

۳- کم کردن انتظارات عالی

۴- تشویق دانش آموز

۵- مقایسه نکردن دانش آموز با دیگران

علت۲:عدم درک ارزش کاروتوان آینده نگری

راه حل ها

۱- معرفی افراد موفق

۲- مطالعه کتاب غیر درسی

۳- صحبت با دانش آموز

علت۳:نداشتن انگیزه

راه حل ها

۱- ایجاد علاقه به درس

۲- دادن مسؤلیت

۳- تشویق به موقع

علت۴:ترس و اضطراب امتحان

راه حل ها

۱-ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموز

۲-آمادگی قبل از امتحان

۳-صحبت با والدین

۴-در نظر گرفتن هدف های کوتاه مدتگزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پنجم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها