گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان تحت عنوان چگونگی ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس  در دانش آموزان پایه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۶  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

دیباچه پیرامون قضیه ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

درک مشکل پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

بررسی بیشتر در رابطه با ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

ارائه مستندات پیرامون ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

پیش بینی نتایج در مورد ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

راهکارها پیرامون قضیه ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

رفرنس و منبع مورد استفاده ایجاد انگیزه و علاقه در  درس ریاضی کلاس پنجم و حل آسان مسائل این درس

شاخص‌های کمّی وضع موجود

برای تعیین وضع موجود از اعداد و ارقام نیز استفاده شد که در این قسمت در قالب شاخص‌های کمّی به شرح زیر ارائه می‌گردد: با استفاده از روش مشاهده ی متمرکز به بررسی نتایج آزمون درس ریاضی پرداختم. نتایج به دست آمده چنین بود: فقط۲ نفر از کل دانش­آموزان، همه ی سؤالات آزمون ریاضی را، صحیح و کامل انجام داده بودند! ۳ نفر در حد بسیار خوب و ۴ نفر در حد خوب، پاسخ داده، ۱۳ نفر در حد متوسط و ۵ نفر ضعیف بودند. متأسفانه، بعد از ۳ ماه که از سال تحصیلی می گذشت و با توجه به تمرینات زیادی که در کلاس انجام می شد، این امر قابل قبول به نظر نمی‌رسید.

گردآوری داده‌ها

عوامل موثر در ایجاد اضطراب ریاضی‎ ‎

۱ـ فشارهای والدین:بدیهی است نقش والدین در اضطراب دانش آموزان از درس و مدرسه بسیار موثر و غیرقابل انکار‎ ‎است.گروهی از پدر و مادرهایی که خود در درس ریاضی ضعیف و کند بوده‌اند این احساس و‎ ‎نگرش خود را به فرزندشان نیز منتقل می‌کنند یا گروهی دیگر نیز با فشارها و توقعات‎ ‎خارج از توان فرزندشان آنان را دچار ترس و اضطراب می‌کنند‎.

۲ـ ‎شیوه‎ ‎آموزش معلمان:

گروهی از معلمان بدون در نظر گرفتن‎ ‎موقعیت ذهنی- روانی دانش آموزان و میزان استعداد‌ها و توانایی‌های آنان، مسائلی‎ ‎برای حل کردن طرح می‌کنند که از عهده بیشتر شاگردان کلاس خارج است. در این گونه‎ ‎موارد، دانش آموزان احساس بی‌کفایتی و ناتوانی می‌کنند و نسبت به استعداد و عملکرد‎ ‎خود بدبین و وازده می‌شوند‎.

۳ـ ‎محتوای کتاب‌های ریاضی:در مواردی‎ ‎نیز محتوای کتاب و ترتیب درس‌های ریاضی به گونه‌ای است که یادگیری مفاهیم ریاضی،‎ ‎سخت جلوه می‌کند و موجب گیجی و سردرگمی دانش آموزان می‌شود.

در چنین مواردی اگر‎ ‎معلم هم کمی درایت و تلاش از خود به خرج ندهد و آموزش را راحت‌تر نکند، موجب‏‎ ‎بیزاری دانش آموزان از درس ریاضی می‌شود، زیرا آنان احساس می‌کنند که چیزی نمی‌‎فهمند‎.گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها