گزارش تخصصی ابتدایی

گزارش تخصصی ابتدایی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی ابتدایی

گزارش تخصصی ابتدایی تحت عنوان چگونگی علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس       با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۴  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن دانش آموزم به کلاس

تجزیه وتحلیل  و گردآوری اطلاعات

باتوجه به اطلاعات جمع آوری شده در رابطه با علل  عدم علاقه به درس و کلاس و مشاهده رفتار علی اصغر در کلاس و مصاحبه ای که با مادر علی اصغر  داشتم متوجه شدم از مهم ترین دلایل بی علاقگی به درس در علی اصغر و عدم علاقه به ماندن در کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نحوه تربیت والدین که ماندن همیشگی و جدانشدن حتی چند ساعت از والدین را برای دختر یک حسن تلقی کرده و نشان دهنده حجب و حیای وی می دانند.

-عدم ارتباط صمیمی و دوستانه پدر با فرزندان در منزل و آگاه نبودن از مسایل و مشکلات روزمره آنان.

-عدم ارتباط علی اصغر با همکلاسی هایش

– عدم انگیزه در علی اصغر به کلاس درس و مدرسه

ارائه راهکارموقتی

۱-   برای تشویق اوبرای ماندن در کلاس ،جوایزی درقبال پیشرفت تحصیلی( ولوبه مقدارکم )درحضوردانش آموزان به اوداده شود.

۲-   درزنگ های تفریح به اومسولیت( دربان)بدهیم تاخودش مانع رفتن سایردانش آموزان ازمدرسه شود.

۳-   درصورت لزوم ارجاع به مشاور که بنده به دلیل تجربه و علاقه ای که به امر مشاوره داشتم تصمیم گرفتم با او در این امر مشورت و راهنمایی کنم.

۴-   مشاوره و راهنمایی خوددانش آموزونصیحت او

۵-   ارتباط صمیمی ودوستانه آموزگار ان وسایرمعلمان بااو

دلایل انتخاب راه حل

علی اصغر نیز مانند برخی از کودکان دچار مشکلاتی هم چون ناراحتی، بی قراری ، ترس از مدرسه و حتی بیزاری و تنفر از کلاس و بی علاقگی به درس شده است.ترس غیر منطقی علی اصغر از مدرسه به معنی امتناع از مدرسه رفتن و یکی از نشانه های اضطراب جدایی از والدین، خانه، خانواده و بخصوص مادر و یا شرایطی است که به آن وابسته شده است.

دلایل بی علاقگی علی اصغر به درس و کلاس و ماندن در مدرسه

١-اضطراب جدایی: معمولا مادران بچه هایی که دچار اضطراب جدایی هستند، شخصیتی افراطی، مضطرب، بیش از حد حمایت کننده، مردد، حساس و عاطفی هستند که اضطراب خود را با بیان افکار منفی و عمل خود به بچه ها منتقل می کنند

۲-یادگیری: ترس ویا امتناع از مدرسه بیش از آن که علت شخصیتی و عاطفی داشته باشد ناشی از یادگیری است مادر یا پدری که در ارتباط با کودکان خود مفاهیم ویا نکته های منفی از مدرسه، تنبیه و توبیخ ها و تجارب ناخوشایند خود را از دوران تحصیل بیان می کنند و از آن ها می خواهند که  مواظب رفتارهایشان باشند خواه ناخواه باعث ترس کودکشان از مدرسه می شوند.

٣-وابستگی: اضطراب کودک گاهی به دلیل وابستگی به مادر محیط خانه،خانواده و یا هر تکیه گاه و پناهگاه دیگر است.معمولا مادران سعی در وابسته کردن کودک به خود دارند و به واکنش های عاطفی او نسبت به ترک ،پاسخ می دهند. بنا بر این برای پیشگیری از به وجود آمدن این مشکلات و یا برطرف کردن آن و نیز آماده کردن علی اصغر برای پذیرش شرایط جدید و مانوس شدن او با محیط دبستان موارد زیر را مد نظر قرار می دادیم.

* کم کردن وابستگی علی اصغر:

باید مادر علی اصغر  سعی می کرد  با استفاده از روش های مناسب ( مثل گذاشتن علی اصغر در خانه اقوام به مدت یکی دو ساعت در روز به صورت پراکنده یا بردن او به پارک و همراه کردن او با کودکان همسن و سال خودش) به تدریج وابستگی علی اصغر را به خود کم کند.گزارش تخصصی ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها