گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی

گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی تحت عنوان مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی  (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی

گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی تحت عنوان مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی  (مانند ایدز و اعتیاد) ازراه آگاهی بخشی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۶ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

دیباچه پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

درک مشکل پیرامون قضیه  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

بررسی بیشتر در رابطه با مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

ارائه مستندات پیرامون مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

پیش بینی نتایج در مورد مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

راهکارها پیرامون قضیه مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

رفرنس و منبع مورد استفاده مقاوم سازی دانش آموزان دوره متوسطه اول نسبت به آسیب های اجتماعی

گرد آوری اطلاعات( شواهد دو):

توجه و دقت دانش آموزان به آموزه های دینی بیشتر شده باشنیدن صدای اذان اکثر دانش آموزان  به نمازخانه می رفتند و حتی گاهی برای انجام این فریضه اشتیاق زیادی نشان می دادند و قبل از زنگ نماز برای مقدمات این فریضه اجازه می خواستند. در اواخر   حضور در کلاس تعداد دانش آموزانی که به تغییر در ظاهر خود فکر می کردند کمتر شده بود و بیشتر از هد بند های ساده ای که از طرف مدرسه به عنوان هدیه دریافت کرده بودند، استفاده می کردند. در خارج از مدرسه نیز رعایت شئونات و  اخلاقیات اسلامی بین دانش آموزان بیشتر به نظر می رسید و رفتارهای جلف کمتر دیده می شد.آنها با بیماری هایی همچون ایدز آشنایی کامل پیدا کرده بودند و با مسئله اعتیاد برخورد قاطعی می کردند.

بحث و نتیجه گیری

بعد شناختی باور های دینی بیشتر جنبه عقلانی دارد و انسان در پاسخ به این سؤال که از کجا آمده ام ؟ آمدنم بهر چه بود ؟ به بعد شناختی دین دست پیدا می کند. و با دستیابی به بعد شناختی دین ، ابعاد عبادی، اجتماعی، اخلاقی ساخته و پرداخته می شود؛ هر ارزشی که در جامعه ابداع می شود برای حفظ و گسترش آن،هنجار های جدیدی شکل می گیرد تا آن ارزشها در جامعه درونی شوند. و معمولاً ارزش ها و هنجار هایی که مغایر با این ارزش ها و هنجار ها هستند مقابله می شود. بنابر این مد های جدید که با خود ارزش ها و هنجارهای جدید و مغایر با ارزشهای دینی به ارمغان می آورند؛ باور ها و اعتقادات دینی مردم به عنوان سدّی عمل نموده و از ورود و گسترش مد های جدید مبتذل ممانعت به عمل می آورد.

بین باورهای دینی و ابعاد آن با مدگرایی رابطه معکوس وجود دارد و با توجه به نتایج به دست آمده مقدار مجذور آر تنظیم شده نشان می دهد که مدل مورد استفاده ۲۵% تغییر در مدگرایی را به حساب آورده است.

باور های دینی با هدایت کنش انسان خواست ها، رفتار ها و اندیشه انسان را تحت تأثیر قرار می دهد. به این ترتیب نوع و میزان مصرف پیروان خویش را تعیین می کند. البته باورهای دینی خود تحت تأثیر نظام های اقتصادی و فرهنگی می باشد. کشوری که دارای نظام اقتصادی سرمایه داری است و همه چیز را در سود و ثروت می بیند یقیناً در باور های دینی آن جامعه تأثیر منفی خواهد گذاشت.

با توجه به تحقیقات و نظریات علمی، مد و مدگرایی یک پدیده اجتماعی است. تغییرات اجتماعی با مد آغاز می شوند؛ در ابتدا در مقابل مد مقاومت صورت می گیرد امّا چون مد مزایای جدیدی دارد مردم مخصوصاً نوجوانان و جوانان که هنوز ارزش ها و هنجارها کاملاً در آنها درونی نشده است زود تر و سریع تر تحت تأثیر مد قرار می گیرند. مد پدیده ای اجتماعی است که می تواند هم در جهت تقویت و هم در جهت تضعیف باور های دینی عمل نماید. به این ترتیب باید مد هایی ابداع نمود که باورهای دینی را از طریق آنها تقویت و رشد و توسعه داد.

با توجه به یافته های تحقیق باور های دینی و مدگرایی رابطه متقابل معکوسی با یکدیگر دارند و افزایش یکی موجب کاهش دیگری می شود. انسان به دلیل نوگرایی، همنوایی، خودنمایی، خودخواهی، خود کم بینی، منزلت اجتماعی، پیوند با طبقه اجتماعی یا گروهای مرجع، تمایز یابی به مد روی می آورد. سرمایه داران و تولید کنندگان به شکل های مختلف کالاهای تولیدی خود را مد کرده و در این راه از همه امکانات لازم و مفید سود می جویند. در حالیکه دین پیروان خود را ملزم به ارزش هایی می کند که در جهت عکس ارزش های مدگرایی می باشند؛ دین مخالف خودنمایی، خودبرتربینی، تکبر، اسراف و سودجوئی است و انسان ها را به تواضع، فروتنی، همدلی، ایثار و فداکاری دعوت می کند به این ترتیب با رواج ارزش های دینی گرایش به مد کاهش می یابد.

رسانه های جمعی مخصوصاً تلویزیون، ماهواره، اینترنت و مجلات حتی کتاب های آموزشی و کمک آموزشی  از ابزارهای اصلی رواج مد های جدید می باشند. و در این میان انسان هم به عنوان ابزاری در جهت ترویج و تبلیغ مد های جدید مانند عروسک خود را به شکل های مختلف به نمایش می گذارد. برای اینکه مردم از مد استفاده نمایند کالا ها را از حالت کالایی در آورده به صورت ارزش قلمداد می کنند و به طوری که هر کس از کالا های مد شده استفاده نماید آن به ارزش کالای استفاده شده منتسب می گردد. به این ترتیب کالا ها از حالت اشیاء که تأمین کننده نیازهای انسانی بوده خارج شده و به حالت نمادی در جهت شخصیت، منزلت و طبقه اجتماعی افراد در می آید.گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعیشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها