گزارش تخصصی دبیر شیمی

گزارش تخصصی دبیر شیمی تحت عنوان  چگونگی تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  با استفاده از فناوری اطلاعات ( IT )

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی دبیر شیمی

گزارش تخصصی دبیر شیمی تحت عنوان  چگونگی تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  با استفاده از فناوری اطلاعات ( IT )  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۷ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی دبیر شیمی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی دبیر شیمی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی دبیر شیمی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی دبیر شیمی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی دبیر شیمی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی دبیر شیمی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده تأثیرآموزش شیمی بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

استفاده از روش فعال یاددهی  یادگیری مبتنی بر ICT

کاربردهای جدید فناوری ارتباطات و اطلاعات چون پست الکترونیکی، اینترنت و شبکه جهانی و ویدئوکنفرانس، امکانات ارتباطی گوناگونی را برای مدارس فراهم آورده است. در کلاسی که دانش آموزان به اینترنت دسترسی دارند، ارتباط با خارج از محیط و فرهنگ مدرسه می تواند امکان درک فراتر از محیط اطراف و فرهنگ را فراهم نماید. دانش آموزان در یک شهر، استان و کشور می توانند تجربیات خود را از طریق پست الکترونیکی یا ویدئوکنفرانس با دانش آموزان شهرها و کشورهای دیگر به اشتراک گذارند.

آن ها هنگام کار با ICT اغلب در گروه ها با یکدیگر مشارکت می کنند. تجربه کار گروهی ICT بر رشد و توسعه مهارت های فردی –  اجتماعی تأثیرات مفیدی دارد. در حل مسایل به شکل گروهی، در عین این که همه به طور فعال درگیر انجام دادن تکلیف و فعالیت هستند، هر دانش آموز نقش خاصی دارد. ICT ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط و کنترل آن در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

دانش آموزان در مواجهه با چالش های موجود، اعتماد به نفس خود را افزایش
می دهند و احساس قدرت می کنند. این امر روابط بین معلمان و دانش آموزان را تغییر
می دهد. ارتباط های line On- به دانش آموزان قدرت کنترل می دهد. در این حالت، معلم یک رهبر، هدایت گر، یاری دهنده، همکار و ارزیاب است و نقش سنتی کارشناس موضوعی وی را با مدیر برنامه تلفیق می کند.

ICT از طریق درگیر کردن دانش آموزان در کار جمعی مشترک، یک کلاس درس را به محیطی جامع با دایره شمول وسیع تر تبدیل می کند. ظرفیت و قابلیت ICT به گونه ای است که برای هر دانش آموز، با هر میزان توانایی مورد استفاده قرار می گیرد.

ICT مجموعه ای از ابزار را برای دانش آموزان فراهم می سازد تا پس از تسلط بر نکات فنی، تکالیف و فعالیت های آموزشی را به شکلی جالب تر و لذت بخش تر ارائه نمایند. لازم به یادآوری است که برخی اوقات این امر با سرخوردگی و یأس همراه است.

یکی از چالش هایی که ICT برای معلمان تدارک می بیند تعریف نقش آنان به عنوان تسهیل کننده یادگیری، سازمان دهنده کار گروهی، مدیر فعالیت های کلاس درس و …. است. به این ترتیب، معلمان بیش تر وقت خود را صرف پشتیبانی تک تک افراد یا گروه ها خواهند کرد و کم تر به تدریس در کلاس خواهند پرداخت. نیکلاس نگروپنته می گوید: «می توانیم با تعداد کم تری دانش آموز که توانایی یادگیری در آن ها کم است و محیطی که قابلیت آموزشی بیش تری دارد، داشته باشیم. رایانه ها این تغییرات را ایجاد می کنند».

استفاده از ICT محیطی با قابلیت آموزشی ویژه در کلاس درس ایجاد می کند که به طور مسلم در ظهور ظرفیت های پنهان دانش آموزان اثرگذار خواهد بود.گزارش تخصصی دبیر شیمیشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی دبیر شیمی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها