گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم

گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم تحت عنوان  چگونگی ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم

نکته ای پیرامون  گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم

گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم تحت عنوان  چگونگی ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی در آموزشگاهم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

دیباچه پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

درک مشکل پیرامون قضیه  ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

بررسی بیشتر در رابطه با ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

ارائه مستندات پیرامون ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

پیش بینی نتایج در مورد ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

راهکارها پیرامون قضیه ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

رفرنس و منبع مورد استفاده ایجاد تعامل سازنده با دیگر عوامل مدرسه با بهبود روابط انسانی

گردآوری اطلاعات (شواهد (۱)

در این مرحله از پژوهش جهت یافتن اطلاعات از دو روش مشاهده و مصاحبه و از منابع و مراجعی چون؛ همکاران  و دیگر کارکنان مدرسه استفاده شده است .

مشاهده :

اگر به صورت منظم به اتفاقات و رخدادهای پیرامون خود توجه کنیم گوییم مشاهده اتفاق افتاده است بنده نیز در این پژوهش در محیط مدرسه با توجه به نوع برخورد همکاران متوجه مواردی شدم که باعث می شد دیدگاه همکاران آموزشی را نسبت به مدیر مدرسه را نادرست جلوه دهد و این ذهنیت ایجاد می شود که مدیر مدرسه هیچ کار مفیدی انجام نمی دهند  :

۱- همکاران در هنگام حضور در دفتر مدرسه  به راحتی مسائل خود را با مدیر در میان نمی گذارند .

۲-  اگر در به صدا در آمدن زنگ تفریح تاخیری باشد همکار در هنگام ورود به دفتر مدرسه نگاه سنگینی دارد .

۳- در زمان ساعات تفریح حضور مدیر در دفتر آموزشگاه از نظر همکار توجیحی ندارد .

۴- اگر از مدیران تقدیر شود با بی تفاوتی همکار مواجه میشویم .

۵-  اگر برگزاری مراسمات  مدرسه  از کیفیت خوبی برخوردار نباشد واکنش همکار را در پی دارد .

مصاحبه  :

از مصاحبه در اکثر تحقیقات استفاده می شود مصاحبه یک گفتگوی دوطرفه است که دران می توان با تفسیر و تحلیل شنیده ها و اصلاح آن در حین صحبت  اطلاعات مورد نظر را بدست  . من نیز در گفتگویی که با همکارانم داشتم که موارد مشاهده شده اینجانب را مورد تایید قرار می دادند .

 یافته های علمی

ارتباط در فارسی به دو معنا استعمال شده است. گاهی به معنای مصدری به معانی پیوند دادن و ربط دادن و گاهی هم به معنای اسم مصدری که معانی بستگی، پیوند، پیوستگی و رابطه از آن برداشت می‌شود. این واژه در بیان صاحب‌نظران ارتباطات دارای تعاریف متعددی است. تعاریف اولیه‌ای که برای این مفهوم ذکر شده، بر حرکت خطی از منبع به گیرنده تأکید کرده‌اند؛ در حالی که مفهوم‌سازی‌های جدید از ارتباط دوسویگی و اشتراک ادراک تکیه می‌کنند و آنرا فراگردی دو سویه می‌دانند که در آن مبادله و اشتراک اطلاعات، نگرش‌ها، افکار و یا عواطف رخ می‌دهد.(سون ویندال و دیگرانچاپ اول، ص۳۷۵)

برخی صاحب‌نظران این عرصه، تعریف “چارلز کولی”(۱۹۰۹) که در کتاب معروف خود “سازمان اجتماعی”، ارائه کرده است، را جامع‌ترین و کامل‌ترین تعریف برای این مفهوم قلمداد کرده‌اند. کولی اینگونه به تعریف ارتباط می‌پردازد: «ارتباط مکانیسمی است که روابط انسانی بر اساس و به وسیله آن بوجود می‌آید و تمام مظاهر فکری و وسایل انتقال و حفظ آنها در مکان و زمان بر پایه آن توسعه پیدا کند. ارتباط، حالات چهره، رفتارها، حرکات، طنین صدا، کلمات، نوشته‌ها، چاپ، راه آهن، تلگراف، تلفن و تمام وسایلی که اخیراً در راه غلبه بر مکان و زمان ساخته شده‌اند؛ همه را در بر می‌گیرد.»(معتمدنژاد؛ ص۲۸)

ارتباط سنگ‌بنای جامعۀ انسانی است و انسان از دیرباز برای شناخت واقعیت به نظام‌های ارتباطی مناسب با مقتضیات زمان خود متوسل شده است. دوران اولیه ارتباط به نحوۀ دیداری و شنیداری رقم خورد تا اینکه در قرن ۱۶ میلادی با اختراع چاپ انقلابی عظیم در این عرصه رخ داد و ارتباط شکل تازه‌ای بخود گرفت. (دادگران، محمد،۱۳۸۵، چاپ نهم، ص۱۲-۱۱)

نخستین کسی که به تبیین مفهومی این عنصر مهم زندگی بشری پرداخت، ارسطو فیلسوف یونانی بود که ۲۳۰۰ سال پیش در کتاب مطالعه معانی بیان(ریطوریقا)، دست به تبیین این مفهوم زد. به عقیده برخی صاحب‌نظران وی اولین دانشمندی است که برای ارتباط شبحی از یک مدل ارائه کرد.(محسنیان راد، ص۳۷۵)گزارش تخصصی مدیران متوسطه دومشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها