گزارش تخصصی مدیران مدرسه

گزارش تخصصی مدیران مدرسه تحت عنوان  چگونگی اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان را در آموزشگاهم

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی مدیران مدرسه

گزارش تخصصی مدیران مدرسه تحت عنوان  چگونگی اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان را در آموزشگاهم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۸ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی مدیران مدرسه حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی مدیران مدرسه سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی مدیران مدرسه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیران مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیران مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیران مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده اجرای طرح جرات مندی و اعتماد به نفس دانش آموزان

گردآوری شواهد یک

مشاهده رفتار دانش آموزان مورد نظر در مدرسه

دانش آموزان مورد نظر بر روی کلاس همیشه گوشه آخرو کنج کلاس را برای نشستن انتخاب می کنند. در بحث های گروهی اصلأ شرکت نمی کنند و فقط به هنگام سوال و جواب حرف می زنند آن هم آهسته و به صورت زمزمه ولی با این حال در امتحانات کتبی نمرات متوسطی را کسب می کنند در کلاس شکایتی از کسی ندارند حتی اگربچه ها آنها را اذیت کنند.

در زنگ تفریح اکثرأ منزوی هستند و گاه وقتی کسی هم صحبت می شوند. در مواقع تنهایی در گوشه ای از حیاط مدرسه می ایستند. در زنگ ورزش در بازی با بچه ها اصلأ شرکت نمی کنند و کتاب در دست میگیرند و وقتی از آنها خواسته می شود که با بچه ها بازی کنند خوداری می کنند. در بحث های کلاسی و در فعایت های علمی پژوهشی مدرسه شرکت نمیکنند.

مصاحبه با مشاوران متخصص:

بعد از گفتگو با مشاوران متخصص در این رابطه به راهکارهایی دست یابی پیدا نمودیم. هدف از آموزش مهارت جرات ورزی و نه گفتن به معنای توجه به خودشیفتگی و خودخواهی نیست.بلکه باید دانست انسان ها همان گونه که در مقابل خود برای موفقیت وظایف و مسوولیت هایی دارند در مقابل دیگران مانند خانواده، دوستان، همکاران،بستگان،نیازمندان،به طور کلی افراد جامعه هم مسوولیت هایی دارند که نباید آن را فراموش کنیم و بهترین شیوه سالم در ارتباطات تعادل در برآوردن نیازها و خواسته های خود و دیگران است.

معتقدم یکی از دلایل مشکلات جوامع مدرن امروز که به انواع بیماری های روحی و جسمی مبتلا شده اند.خودخواهی و خودشیفتگی و اهمیت ندادن به مسوولیت های فرد در مقابل اجتماع است.مهارت رفتار قاطعانه،آشنا شدن با حقوق خود و دیگران است و بهترین شیوه نه گفتن برای اینکه باعث ناراحتی و رنجش طرف مقابل نشویم،جرات مندی همدلانه است.در این روش ها ما ضمن ابراز عقیده خود،احساسات و عقاید فرد مقابل را هم درنظر می گیریم.مثلاً تصور کنید دوست شما روز بسیار بدی داشته است و تمام دلخوشی او این است که شب به منزل شما بیاید زمانی که می گوید،خیلی دلم گرفته،شب منزل هستی که بیایم.گفتن این که،نه نیستم باعث رنج و ناراحتی او خواهد شد بنابراین می توانید به شیوه جرات مندی همدلانه بگویید:ای کاش منزل بودم(همدلی)و می توانستم برایت کاری بکنم.حتی می توانید از او دلجویی کرده و زمان دیگری به او پیشنهاد کنید و در حد توان مشکل او را حل کنید.

مصاحبه و بررسی زندگی و اخلاق و رفتار والدین دارای مشکل اعتماد به نفس و جرئت مندی

در یک جامعه پدرسالار ما با نوع والدینی روبه رو هستیم که به عنوان بخشی از فرهنگ مدام چوب به دست ایستاده و تا فرد اشتباه کند او را مورد سرزنش،توهین و تحقیر قرار می دهد.در چنین نظامی تفکر نقاد ضعیف است و سیستم فرمان و اجرا قوی است،بنابراین کسی جرات سرپیچی و نقد و بررسی ندارد.به طور کلی در نظامی که تفکر نقاد وجود دارد آن نظام مبنی بر”بالغ”است و اصولاً فکر کردن با نقد و بررسی توام است و در یک جامعه سنت زده به فرد اجازه فکر کردن و نقد و بررسی داده نمی شود.تفکر نقاد همان تفکر خلاق است و به انسان هایی تعلق دارد که تمدن و دنیا را به این شکل مدرن و کنونی شکل می دهند و در یک جامعه خیلی کوچک تر مانند خانواده ای که پدرسالاری بر آن حاکم است اعضای خانواده کمتر فرصت و اجازه نقد و بررسی و ابراز پیدا می کنند.منظور از پدرسالاری،هر شیوه و ایدئولوژی است که مورد نقد و بررسی قرار نگیرد و افراد آن خود را مجبور به انجام فرمان ها بدانند و کسی جرات ابراز عقیده،احساس فکر و نیازهای خود را نداشته باشد چون در صورت ابراز آن فرد احساس آرامش تایید و نوازش را از دست خواهد داد.

در یک خانواده پدرسالار و تمامیت خواه که اجازه فکر کردن و نقد توسط پدر و مادر داده نمی شود دانش آموز در معرض مجازات،تنبیه،توهین،سرزنش یا بی محلی یا نوازش منفی یعنی طردشدگی شدید قرار می گیرد.بنابراین در این خانواده،فرزند باید تنها گوش کرده و فرمان ها را اجرا کند تا مورد نوازش و محبت قرار گیرد که نه گفتن و اعتراض مفهومی ناپسند خواهد بود و بچه ها در بستر ترس بزرگ می شوند و در بزرگسالی نیز از همین الگو برای بقای روانی خود استفاده می کنند.بنابراین در چنین سیستم بسته والد گونه ای،به دلیل تعصبات حاکم بر آن فرد سخت تر می توانند نه بگویند و رفتار قاطعانه داشته باشد.چنین شخصی مطیع شده و حالات سازگاری و فوق سازگاری پیدا کرده که می تواند یکی از عوامل موجه بیماری های روانی باشد.گزارش تخصصی مدیران مدرسهشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیران مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها