گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول

گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول تحت عنوان  چگونگی بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول

گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول تحت عنوان  چگونگی بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

دیباچه پیرامون قضیه بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

درک مشکل پیرامون قضیه  بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

بررسی بیشتر در رابطه با بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

ارائه مستندات پیرامون بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

پیش بینی نتایج در مورد بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

راهکارها پیرامون قضیه بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

رفرنس و منبع مورد استفاده بر قرار کردن جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها

پس از بررسی نظر همکاران محترم و مطالعه ی چند در این مورد اطلاعات حاصل از این فرایند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت در این مرحله سعی شد از روش شش پرسش استفاده شود که خلاصه یافته های تجزیه وتحلیل به شرح زیر است .

چرا به برقراری ارتباط نیاز داریم ؟در هر جامعه ای برای پیشبرد اهداف و دستیابی به انها لازم است که با دیگران ارتباط برقرار کنیم در مدرسه هم که یک جامعه کوچک است داشتن تعامل با همکاران باعث بهبود و کیفیت بخشی مسائل آموزشی و پرورشی خواهد شد .

چگونه ارتباط موثر را شناسایی کنیم ؟ همان طور که در بخش های قبلی گفته شد ارتباط یک فرایند پیچیده ای است اهدافی که در یک ارتباط مشخص می شود و میزان دست یابی به این هدفها می تواند ملاک خوبی برای تشخیص اثرگذاری یک ارتباط باشد .

چه کسی ارتباط موثرتری دارد ؟ارتباط یک فرایند دوطرفه است شخصی که دنبال هدف خاصی از یک ارتباط می گردد می تواند نقش پررنگ تری داشته باشد ولی در این پژوهش چون ارتباط میان همکاران مدرسه می باشد لازم است که هر دوطرف رابطه موثری با هم داشته باشند.

چه عاملی باعث تعامل بهتری می شود؟داشتن روابط صمیمانه ،نگرش های مثبت،حفظ حرمت ها و حریم های شخصی،و…عوامل ارزشمندی هستند که در برقراری ارتباط موثر تاثیر دارند .

چه موقع متوجه می شویم که ارتباط مفید و سازنده برقرار کرده  ایم ؟مواقعی که تعامل در یک فضای کاملا دوستانه و به دور از هر گونه  برداشت های نادرست و همچنین مشخص بودن اهداف ارتباط ، باشد میتوان گفت که تعامل خوبی داریم .

کجا ارتباط و تعامل برقرار می کنیم ؟در هر زمان و مکانی  ایجاد یک ارتباط امکان پذیر است . در پژوهش حاضر تعامل در فضای مدرسه و در زمان تحصیل مورد نظر است .

راه حل های پیشنهادی:

مدیر آموزشگاه برای ایجاد رابطه ای اثر بخش با همکاران و دانش آموزان ضمن تحصیل دانش و کسب مهارت های مربوط به ایجاد روابط گروهی و میان فردی باید به چند وجه توجه کافی نماید و بر پایه آنها نسبت به ایجاد ارتباط اقدام کند  از جمله توجه به عواملی نیز گشودگی عاطفی و فکری ، برد باری و شکیبایی در برخورد با آرا ها و تفکرات دیگران  گوش دادن فعال و موثر  به منظور دریافت نقطه نظرهای طرف مقابل ،به کار گیری رفتار حمایت گرانه و ایجاد جوّ مبتنی وبر صداقت و صمیمیت ، نشان دادن همدلی و همدردی و داشتن نگرش مثبت به افراد و اعتقادات آنها و طرز بر خورد بی طرفانه . منصفانه ، روشهایی است که می تواند غنای جو تفاهم و اعتماد و افزایش اثر بخشی ارطباتاط مدیران بار افراد و اعضای سازمان به صورتی مؤثر کمک کند . بنابراین آنچه باعث تقویت ارتباط فردی و مدیریتی خواهد شد عبارت است از :

۱-کسب هر چه بیشتر دانسته ها ، اطلاعات و مهارت های مربوط به ایجاد روابط انسانی اثر بخش

۲-مدیر باید بیشتر گوش شنوا داشته باشد تا زبان گویا . به طوری که ظرافت های لازم در زمینه صمیمانه گوش کردن  را کسب نماید .

۳-تلاش در جهت درک دلایل صریح و ضمنی رفتار دیگران در بر خورد با آنها

۴-علاوه بر دریافت محتوا ی اصلی پیام ها ، باید سعی نماید که نکات عاطفی و احساسی و ضمنی پیام ها را نیز  دریافت نماید .

۵-مدیر باید از نقش اساسی خودش در مدرسه و تأثیر آن بر رفتار و عمل کرد دیگران آگاه باشد .

۶-مدیر باید سعی نماید با اختیارات خود در جهت تحقق هدفهای مدرسه استفاده نماید .

۷- از الگو های مناسب ارتباطی در موقعیت های مقتضی استفاده نماید

۸-مدیر باید از ارتباطات غیر کلامی برای بهبود ارتباطات کلامی در موقعیت های مناسب استفاده نماید .

۹- مدیر باید موانع ارتباطات مناسب  را بشناسد و برای رفع یا تقلیل موانع اقدام کند .

۱۰- مدیر باید تلاش نماید که با کارکنان ارتباطی دو جانبه مبتنی بر روابط انسانی ایجاد نماید .

۱۱- مدیر در محیط آموزشی باید زمینه های شور و تبادل نظر را برای دانش آموزان  و کارکنان ایجاد نماید

۱۲- مدیر باید از به وجود آمدن محیط خشک و سرد در سازمانهای آموزشی جلوگیری نماید  تا با آرامش خاطر به انجام کار و وظیفه و رسالتی که به عهده دارند مشغول شوند .گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اولشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها