گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۴ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیهبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

بررسی بیشتر در رابطه بابر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

ارائه مستندات پیرامونبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

پیش بینی نتایج در موردبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

راهکارها پیرامون قضیهبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

رفرنس و منبع مورد استفادهبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

قانون اثر ونتیجه :

وقتی یک پاسخ یا واکنش برای یک وضع (انگیزه یا محرک)، با احساس خوشی و رضایت خاطر همراه باشد باید دنبال آن خوشی حاصل شود شخص به تکرار آن رفتار مایل خواهد شد. ولی اگر با احساس رنج وناخوشایندی همراه بوده یا به دنبالش ناراحتی پیدا شود آن رفتار دیگر تکرار نشده به تدریج فراموش خواهد شد.

تشویق و تنبیه  :مشاهدات وآزمایش های زیاد ثورندایک و دیگران نشان دادند که پاداش ،فرد را به تکرار پاسخی که موجب پاداش گرفتن او شده است تحریک می کند وهمواره با عث تقویت ارتباط بین انگیزه وپاسخ می شود . در حالی که نتایج کیفر رانمی توان همیشه تضمین کرد وچه بسا از اشتباه ولغزش جلوگیری نمی کند.

برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه ایجاد   می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.

برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین (مهران )خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .  به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا دانش آموز باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .

گرد آوری اطلاعات(شواهد ۲)

برای اینکه رفتارهای مهران را تغییر دهم ، ابتدا تصمیم گرفتم خودووالدین را تغییر دهم چون به نظر می رسد علت نا بهنجاری در وهله اول والدین ایشان بودند. آنان با تولد فرزند دوم ، نسبت به او بی توجه شده بودند وخود را با فرزند دوم یعنی برادر (مهران )سرگرم کرده بودند .به همین علت دچار کم توجهی وکمبود محبت شده بود وبرای جبران کم توجهی وکمبود محبت دست به رفتارهای نا بهنجاری زده بود . ونابهنجاری اوو نگرش والدین رانسبت به او تغییر داده وبه او بر چسبهایی همچون بداخلاقی ، پررویی، لج بازی …زده  بودند  وبه این ترتیب فشارهای روانی منجر به سردرد عصبی ایشان گردیده است .برای کاهش نابهنجاری ، پدر ایشان به آموزشگاه دعوت گردید. ومشکلات با ایشان درمیان گذاشته شده و از ایشان خواسته شد تا با همسرش نیز در این مورد صحبت کند وسعی کنند با او رفتاری توام با مهر و محبت داشته باشند وبه او توجه بیشتری نمایند . یا تحقیر نکنند و هنگام بروز رفتارهای خوب ، ایشان را تشویق کنند.

تقریباً سه ماه طول کشید تا ایشان آرام آرام باور کند که والدینش، تغییر یافته اند و به او توجه ومحبت می کنند واو نیز مانند برادرش برای والدین مهم است .و به مهم بودن خود نزد من در آموزشگاه نیز پی ببرد.و به خاطر پاداش ، رفتارهای مناسب او  تقویت می گردید. رفتارهای ناهنجار ایشان آرام آرام کاهش می یافت. خودش هم به ویژگی های مثبت خویش پی برده بود واحساس می کرد که او هم می تواند از راه های مثبت خودی نشان بدهد.گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنماییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها