گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی تحت عنوان  چگونگی فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی تحت عنوان  چگونگی فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

دیباچه پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

درک مشکل پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

بررسی بیشتر در رابطه با فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

ارائه مستندات پیرامون فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

پیش بینی نتایج در مورد فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

راهکارها پیرامون قضیه فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

رفرنس و منبع مورد استفاده فراهم نمودن شادابی زنگ های تفریح در آموزشگاه

گر آوری شواهد ۲:

پس از اجرای راه حل های فوق تغییر در رفتار دانش آموزان در زنگ تفریح مشاهده گردید . دانش آموزان در  کارها به صورت گروهی مشارکت کردند و سعی کردند با همکاری معاون مدرسه محیط مدرسه را به صورت محیطی با نشاط و جذاب دربیاورند. این کار باعث شد که آن ها به فعالیت های مختلف مشغول شوند که بسیاری از این کارها می بایست به صورت گروهی انجام شود از قبیل نظافت عمومی مدرسه  و اجرای سرود و مسابقات و…

 اعتبار سنجی:

پرسشنامه ای که در قسمت شواهد یک آمده است در مدرسه اجرا شد و نظرات همکاران بررسی و  اهم آن ها به اجرا گذاشته شد .همکاران اجرای کلیه ی راه حل هایی که در بالا ارائه شده  است را مفید دانسته و نتایج آن را مشاهده نموده اند.

  • مهارت هایی برای مدیریت اختلافات دانش آموزان

تهیه ی کارت های اختلاف و جمع آوری پیامد های مثبت و پیامد های منفی از خود دانش آموزان با نوشتن در کارت ها و جمع آوری و ثبت آنها در یک دفتر چه و قرات بهترین نظر در رفع اختلافات در برنامه صبحگاهی و تشویق دانش آموزانی که رفع اختلاف شده و بهترسن روش را انتخاب کرده اند.

سوال های کارت های اختلاف به شرح زیل می باشد :

  • آیا پیدا کردن راه حل برای بعضی از اختلافات سخت تر بود ؟
  • گروه شما چطور تصمیم گرفت ؟کدام راه حل ، بهترین راه حل است . با بیان مثال های خوب
  • به نظر شما چرا بعضی از بچه ها نمی توانند راه حل های بهتر برای اختلافشان را پیدا کنند ؟
  • آیا وقتی با دوستانتان اختلاف دارید ، از راه حل های این فعالیت هم استفاده می کنید ؟
  • معمولا درباره ی چه چیز هایی با دوستانتان دعوا می کنید ؟
  • با انجام دادن یا ندادن چه کارهایی می توانید جلوی دعوا کردن خودتان با دوستانتان را بگیرید ؟

(راحله ابراهیمی /۴۰ (بهداشت و سلامت ) مجله ی آموزش ابتدایی . دی ماه ۱۳۹۴ )

روشها و راهکار های ایجاد شادی و نشاط در مدرسه

  • آیه ” الا به ذکر الله تطمئن القلوب ” (آگاه باشید که با یاد خدا دلها آرامش می یابد) و آیات متععد دیگر توصیه می کنند که ادای فریضه ی نماز و عبادت باید به عنوان منظومه ای متین و راهگشا در فعالیت های پرورشی مورد احتمام قرار گیرد. نماز بالاترین ذکر هاست و اگر اقامه ی آن در مدارس ما بیش از این جدی و جزیی از فرآیند آموزشی و پرورشی شود ، اولین قدم در راه ایجاد آرامش و نشاط روحی در دانش اموزان برداشته شده است.
  • به اعتقاد روانشناسان ، رنگ ها در خلق شادی و انبساط روحی معجزه می کنند. با کمال تاسف رنگ آمیزی مدارس جنبه ی سلیقه ای پیدا کرده است و در این زمینه توصیه ها و اصول روانشناسی ، رنگها فدای نظرات و علاقه های شخصی کارکنان مدرسه می شود . رنگ های آرامش بخشی چون سفید و آبی آسمانی و طوسی در ایجاد فضای آرام بسیار موثرند و مسئولان ادارات آموزش و پرورش باید در این راستا نظارت بیشتری اعمال کنند.

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها