گزارش تخصصی معلم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم ابتدایی تحت عنوان راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم ابتدایی تحت عنوان راههای مقابله با ترس و اضطراب در دانش آموز با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۱۱ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  راههای مقابله با ترس و اضطراب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  راههای مقابله با ترس و اضطراب

دیباچه پیرامون قضیه راههای مقابله با ترس و اضطراب

درک مشکل پیرامون قضیه  راههای مقابله با ترس و اضطراب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  راههای مقابله با ترس و اضطراب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  راههای مقابله با ترس و اضطراب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه راههای مقابله با ترس و اضطراب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  راههای مقابله با ترس و اضطراب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  راههای مقابله با ترس و اضطراب

بررسی بیشتر در رابطه با راههای مقابله با ترس و اضطراب

ارائه مستندات پیرامون راههای مقابله با ترس و اضطراب

پیش بینی نتایج در مورد راههای مقابله با ترس و اضطراب

راهکارها پیرامون قضیه راههای مقابله با ترس و اضطراب

رفرنس و منبع مورد استفاده راههای مقابله با ترس و اضطراب

گرد آوری اطلاعات ( شواهد ۱(  :

برای حل این مشکل تصمیم گرفتم موضوع را با مدیر مدرسه و دیگر معلمان و همچنین خانواده او در میان بگذارم و حتی با بعضی از دانش آموزان که احساس کردم کمی به او نزدیک هستندمثلا دختر عمو ودختر همسایه  سؤالاتی در مورد او پرسیدم مثلا:«ِآیا خدای نکرده  او را ماشین زده است ؟»اما جواب قانع کننده ای از آنها نگرفتم آنها اظهار داشتند که او چند سالی است که این وضعیت را دارد و گوشه گیر است.

در جلسه ای که با مدیر مدرسه و دیگر معلمان داشتم آنها نیز مدعی شدند که اوهم خواهری دارد که کلاس پنجم است ودر سال های قبل والان هم نامرتب و از نظر درسی هم ضعیف است وآنها گفتند برای مطلوب کردن درس خواهر او خیلی سعی کرده اند اما فایده ای نداشته و خانواده اش نیز حاضر به همکاری با آنها نشده اند. من هم با کمک مدیر مدرسه تصمیم گرفتم که مسئله را به طور جدی پی گیر شوم علت این اضطراب و همچنین راه حل های مناسبی را برای رفع آن پیدا کنم تا وظیفه خود را به عنوان یک معلم در قبال او انجام داده باشم.

ازاوخواستم که اولیاء خود را به مدرسه بیاورد ولی او از این کار خودداری کرد پس مجبور شدم خود به دیدار آنها بروم و از نزدیک با آنها صحبتی داشته باشم. بعد از صحبت هایی که با نامادری  او داشتم متوجه شدم که او در خانه آرامش چندانی ندارد چون پدر و مادرش با هم مشکل دارند و محیط خانه ی آنها محیطی پر از مشاجره و بحث و جدال است چند جلسه ای با پدر و نامادری او در این مورد گفتگو کردم و از پیامدهایی که بعداً ممکن است گریبانگیر او و دیگر فرزندان آنها شود برای آنها صحبت کردم وبه نامادریش گفتم:«مثلا آیااز خدا  نمی ترسدورفتاری که با فرزندان هوی خود دارد یک د فعه کسی همین رفتار را با فرزندخودش انجام دهد» به آنها گفتم به جای مشاجره ایجاد تنش و بر هم ریختن آرامش خانواده می توانند مشکلات خود را به دور از چشم فرزندان با یک گفتگوی ساده برطرف نمایند آنها نیز قبول کردند که در این زمینه اشتباه کرده اند و من بعد سعی بر جبران آن  می کنند.«مادر اودر سفری که به کربلا داشته در آنجا سکته کرده ویکی از دستان ویکی از پا های او فلج شده بود ، اوپنج برادر تنی ویک برادر ناتنی داشت.»

تجزیه و تحلیل داده ها:

پس از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در مورد وضعیت تحصیلی سال قبل او وهمچنین وضعیت  خانوادگی و چگونگی برخورد او با دیگر  دانش آموزان ، معاونین مدرسه اعم از آموزشی وپرورشی ، معلم ورزش وضعیت رفتاری  او که شایدبرخی از آنها علل ایجاد چنین اضطرابی بود و باعث ایجاد اختلال رفتاری دراو  شده بود ،را فهرست وار نوشتم و سعی بر جبران آنها کردم البته برای این کار، از دیگر دانش آموزان، مدیر مدرسه و خانوادهاو کمک گرفتم که آنها نیز حاضر به همکاری با من شدند.

خلاصه یافته های اولیه:

پس از مطالعات انجام شده و صحبت های به عمل آمده نتایج زیر را بدست آوردیم.

اینکه اضطراب می تواند ریشه در یکی از مورد زیر داشته باشد:

حالات درونی فرد و انگیزه های ناخودآگاه

ناتوانی فرد در مقابله با فشارهای محیطی«فشار هایی که از طرف نامادریش بخاطر دعواهای کودکانه که بین برادر ناتنیش و خود سکینه صورت می گرفت ونامادریش تنها اورا مورد باز خواست قرار می داد .»

احساس جدایی یا طرد شدن« بی توجه ای نامادر ی او به او»

احساس فقدان و یا از دست دادن حمایت های عاطفی  « مادر وی که زمین گیر شده بود ونامادریش جلو وی به فرزندش  خیلی محبت می کرد .»

تغییرات ناگهانی محیطی یا حوادث غیر منتظره «سکته مادرش و زن دوم  گرفتن پدر او»

یادگیری در منزل و محیط مثل یادگیری اضطراب ها و ترس های والدین

افکار و عقاید غیرمنطقی، غلط و اغراق آمیز و … «اهمیت ندادن به دختر در میان بعضی از اقوام محلی »گزارش تخصصی معلم ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها