گزارش تخصصی معلم دبستان

گزارش تخصصی معلم دبستان تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم دبستان

گزارش تخصصی معلم دبستان تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی در دانش آموزان پایه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۰  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

درک مشکل پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

بررسی بیشتر در رابطه با  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

ارائه مستندات پیرامون  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

پیش بینی نتایج در مورد  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

راهکارها پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

رفرنس و منبع مورد استفاده  بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه دوم ابتدایی

گردآوری اطلاعات(شواهد ۱)

          برای این که بتوانم درباره پرسشی که مطرح کرده بودم اطلاعات دقیق تری به دست آورم تصمیم گرفتم موضوع را با همکارانی که صاحبنظر در این زمینه هستند درمیان بگذارم.

          در یک زنگ تفریح، موضوع را با همکارانم در میان گذاشتم. برخوردهای آن ها متفاوت بود. تعدادی معتقد بودند که بهتر است موضوع را با والدینش در میان بگذاری، شاید به کمک آن ها بتوان کاری انجام داد. بعضی دیگر معتقد بودند که بهتر است از آموزش او صرفنظر کنی و او را به حال خود بگذاری تا برای سال آینده آماده بشود. عده ای دیگر معتقد بودند که او هنوز موقعیت خود را درک نکرده و بهتر است صبر داشته باشی تا مدتی بگذرد و او موقعیت خود را بشناسد. سپس آموزش او را شروع کنی.

          موضوع را با مدیر مدرسه در میان گذاشتم. او نیز معتقد بود که این دانش آموزان اگر دو سال در کلاس دوم بمانند پایه آن ها قوی می شود و برای سال آینده آماده تر هستند. پس بهتر است که خودت را خسته نکنی.

          با آمدن معلم راهنما به مدرسه موضوع را با او مطرح کردم او چند سؤال بسیار ساده از امیر رضا پرسید و امیر رضا هم کم و بیش به آن ها جواب داد. معلم راهنما معتقد بود که امیر رضا
می تواند یاد بگیرد ولی باید مرتب او را تشویق کنی. زیرا تشویق، انگیزه او را برای یادگیری افزایش می دهد. البته تشویق نباید بیش از حد باشد. این روش را ادامه بدهید اگر نتیجه نداد لزومی به خسته کردن خود ندارید و بگذارید تا برای سال آینده آماده شود.

          با امیر رضا هم صحبت کردم. او می گفت که مدرسه آمدن را دوست دارد و می خواهد خواندن و نوشتن را یاد بگیرد. تصمیم گرفتم که او را به یک کلینیک مشاوره معرفی کنم. برای این منظور با والدین او تماس گرفتم. اما آن ها در دسترس نبودند و امیر رضا با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کرد. آن ها رفتن به کلینیک را مشروط به اجازه پدر او می دانستند.

          دو ماه از سال تحصیلی می گذشت و امیر رضا درست مثل روزهای اول مدرسه بود. بنابراین تصمیم گرفتم که خودم وارد عمل شوم. شروع به مطالعه و تحقیق کردم و عواملی را که باعث بروز اختلالات رفتاری و یادگیری امیر رضا می شود را بررسی کنم. به همین منظور با افراد متخصص و اساتید دانشگاه ملاقات کردم، کتاب های تخصصی در زمینه روانشناسی کودک و اختلالات یادگیری مطالعه نمودم، نشریه های گوناگون از جمله فصلنامه تعلیم و تربیت، فصلنامه پژوهشکده کودکان استثنایی، فصلنامه روانشناسی، رشد معلم، رشد تکنولوژی آموزشی، …… را بررسی کردم. چکیده تحقیقات و پایان نامه ها را مطالعه نمودم. از طریق اینترنت در سایت های مختلف آموزشی و تربیتی و روانشناسی جستجو کردم. ابتدا بهتر است با خلاصه ای از یافته های به دست آمده آشنا شویم. گزارش تخصصی معلم دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها