گزارش تخصصی معلم هنر

گزارش تخصصی معلم هنر تحت عنوان  چگونگی تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر با روش های جدید یاددهی _ یادگیری

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم هنر

گزارش تخصصی معلم هنر تحت عنوان  چگونگی تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر با روش های جدید یاددهی _ یادگیری  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۹ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم هنر حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم هنر سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم هنر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم هنر پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم هنر را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم هنر به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

دیباچه پیرامون قضیه تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

ارائه مستندات پیرامون تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

پیش بینی نتایج در مورد تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

راهکارها پیرامون قضیه تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان در درس هنر

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

متخصصان و معلمان هنر می توانند از خلاقیت خود استفاده کنند و روش هایی را برای آموزش بهتر ارائه دهند، نکته مهم در این روش ها و راهکارها انعطاف پذیری است طوری که دانش آموز این انعطاف پذیری را احساس کند، اگر دانش آموز این برنامه ها را نظیر آموزش ریاضی و یا ادبیات سخت و خشک بداند قطعاً همکاری لازم را نخواهد داشت( تیموری: ۱۳۹۲، ۶۳).

  1. برای اجرای طرح جدید، ابتدا علی رغم موضوعی نبودن کلاسها در مدرسه فرزانگان یک کلاس اختصاصی برای هنر که از نور کافی و مطلوبی برخوردار بود انتخاب کرده و از دانش آموزان خواسته شد که به صورت کنفرانسی و یا نعلی شکل، صندلی های خود را مرتب کنند با این چیدمان همه بچه ها معلم و تخته را به صورت کامل دیده و معلم نیز راحت می توانست برای دیدن آثار و کارهای آن ها رفت و آمد کند و خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت بعد با انتخاب خود دانش آموزان آن ها به گروه های ۵ نفره تقسیم شدند تا راحت تر در کارهای گروهی فعالیت کنند.
  2. برای انجام هر فعالیت ابتدا با بچه ها مشورت شده و نظر آن ها خواسته می شد این کار احساس ارزشمند بودن عقاید شان را به همراه داشت.
  3. از بچه ها خواسته شد از ظروفی که دور ریختنی هستند یا به درد خانه نمی خورد با خود به مدرسه آورده و در کلاس طراحی برای مدل عینی استفاده کنند که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.
  4. اولین جلسه کلاس بعد از تغییرات، با بازی های دقتی شروع شد مثلاً از بچه ها خواسته می شد بگویند که در راهروی طبقه دوم که کلاس هنر در آنجا تشکیل می شد چند در چوبی وجود دارد و یا چند تا لامپ، پله و… قرار دارد، این کار تنوعی به کلاس داده بود و در عین حال دقت آن ها را مورد ارزیابی قرار می داد
  5. گاهی دانش آموزان را به دیدن مکان های تاریخی شهرستان و یا نمایشگاه هایی که در سطح شهرستان برگزار می شد برده تا روحیه دانش آموزان و چشم آن ها با دیدن آثار تقویت شود.

۶ . صحبت معلم با دانش آموزان درباره اهمیت نقاشی و رنگ آمیزی، تأثیر و کاربرد آن در سایر دروس و یا زندگی روزمره اشان مثلاً این که شناخت رنگ ها و خواص آن ها می تواند چه تأثیری در انتخاب لباس، چیدمان سفره غذا، اتاق و دکور آن و… داشته باشد. این که هدف اصلی نقاشی و رنگ آمیزی بوجود آوردن هنرمندان زیادی مثل پیکاسو، ونگوگ و کمال الملک و… نیست بلکه تغییر در دید آن ها و عوض کردن نگاه شان به دنیای اطراف، طبیعت و هر آنچه که تا حالا به آن توجه نکرده اند، مثل رنگ های موجود در طبیعت و اگر این رنگ ها نبودند چه اتفاقی می افتاد، توجه به رنگ ها و نقش های موجود در بدن حیوانات، پرندگان، حشرات و… آواهای گوش نواز موجود در طبیعت که زیاد به آن توجه نشده،صدای آبشار ، صدای باران، حرکت بال پرنده و… که این موارد خیلی مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته و در زنگ تفریح و ساعت غیر نقاشی و رنگ آمیزی در مورد آن صحبت می کردند.

  1. تشکیل یک جلسه توجیهی برای والدین و صحبت درباره هنر و اهمیت آن و تأثیری که هنر می تواند بر شخصیت و رفتار و عمل دانش آموزان و همچنین سایر دروس آنان داشته باشد، تأثیری که هنر در برطرف کردن مشکل روانی و فردی بچه ها،مثل خجالتی بودن، گوشه گیری عدم اعتماد به نفس و… دانش آموزان داشته باشد و این که در هنگام انجام فعالیت های هنری، دانش آموزان را مورد تشویق قرار دهند و تأثیر آن را بر روی فرزندانشان و شخصیت آن ها در دراز مدت ببینند و این که چگونه هنر و انجام فعالیت های هنری یکی از سرگرمی های مفید است که می تواند جلوی خیلی از مشکلات اوقات فراغت و بیکاری دانش آموزان که اغلب در فضای مجازی و… تلف می شود را بگیرد.
  2. متنوع کردن فعالیت های هنری مثلاَ یک هفته کاردستی، هفته بعد خوش نویسی،انواع دوخت، سفالگری، نمایش، طراحی به انواع مدل ها برای جلوگیری از بی حوصلگی، جلد سازی، نقطه کوبی روی سفال، کاشی کاری با کاغذ های رنگی، نقاشی و طراحی های ذهنی و خیالی و… این کار باعث جلوگیری از خستگی در انجام کارهای هنری می شد.
  3. فعالیت هایی که نیاز به وسایل و زمان بیشتر داشتند را به صورت گروهی قرار داده تا کمتر ایجاد مشکل کند
  4. استفاده از معلمان و دانش آموزانی که در انجام بعضی از فعالیت های هنری تخصص داشتند به منظور تنوع و جذابیت به کلاس هنر مثلاَ برای تدریس نقطه کوبی از تجربیات سرکار خانم عبدالملکی معلم کار و فناوری استفاده شد و یا در تدریس دوخت کیف های چرمی از تجربیات یکی از دانش آموزان که به همراه مادرش در این کار تخصص داشتند استفاده شد، این کار باعث تشویق و حس مشارکت در سایر دانش آموزان می­گردید.

گزارش تخصصی معلم هنرشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم هنر را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها