گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان

گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان تحت عنوان  چگونگی از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان

گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس  در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۱ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

دیباچه پیرامون قضیه   از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه    از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با   از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

ارائه مستندات پیرامون   از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

پیش بینی نتایج در مورد   از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

راهکارها پیرامون قضیه   از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده   از بین رفتن مشکل حواس پرتی دانش آموزم در کلاس

گردآوری اطلاعات(شواهد۱)

نمرات مریم در پرسشهای شفاهی درس نشاندهنده ضعف او در این درس بود.بعد از اینکه نصف کتاب تمام شد وامتحان کتبی از دانش آموزان گرفته شد باز هم مریم نمره کمی گرفت یکی از برنامه های های مدیریت و معاونین مدرسه  این است که قبل از امتحانات ترم اول از معلمین خواسته می شود اسامی دانش آموزان ضعیف در کلاس درسشان را مشخص کرده و بنویسند و این اسامی را در اختیار آنها بگذارند تا با دعوت از والدین آنها به مدرسه مشکلات درسی یا اخلاقی دانش آموزان را با آنها در میان گذاشته تا بتوانند با همفکری آنها برای حل مشکل آنها اقدام شود تا برای امتحانات مشکل نداشته باشند.

مادر مریم به مدرسه آمد . از مدیریت و معاونین خواستم که من به دنبال مشکل او باشم. بنابراین من با مادر مریم صحبت کرده و از شرایط خانوادگی و مشکل او پرسیدم. مادرش در جواب گفتند:ما در خانواده مشکلی نداریم.من و پدرش هر دو تحصیلکرده هستیم.پدرش کارمند بانک است ، شرایط اقتصادی خوبی داریم.خانواده ما مذهبی است.دو فرزند دختر داریم که مریم فرزند اول ماست ،امکانات خوبی را برایش فراهم کرده ایم،اتاق جداگانه دارد و تکالیف و درسهایش را در اتاقش انجام می دهد.اما من هم نمی دانم چرا نمره هایش کم است و نگران مریم بود و دوست داشت هر چه زودتر مشکلش حل شود او حتی خواست که به او مشاوری معرفی شود تا مریم را نزد او ببرد،اما من به او قول دادم تمام تلاش خود را به کار ببرم تا مشکل مریم حل شود.

طی صحبتهای اولیه با مریم از او پرسیدم:مشکلت چیست که درس نمی خوانی؟اصلا انتظار نمره های پایین را از تو نداشتم ، تو را دانش آموزی زرنگ و فعال فرض می کردم.خودش هم از این موضوع ناراحت بود پاسخ داد:خودم هم خیلی دوست دارم نمرات بالا کسب کنم اما تمرکز لازم را در کلاس و موقع درس خواندن ندارم.

پرسشنامه مدیریت زمان را در اختیارمادر  او گذاشتم تا وضعیت مدیریت زمان و برنامه ریزی مریم مشخص شود.این پرسشنامه توسط مادر مریم و درباره مریم پر شد.

هیچ گاه  به ندرت   گاهی  اغلب  همیشه

۱-آیا کارهایی که در طول روز انجام می دهید،کارهایی است که بیشترین اولویت را دارد؟

۲-آیا درسهایتان را در لحظه آخر به انجام می رسانید و یا به وقت بیشتری نیاز دارید؟

۳-آیا می دانید که چه مقدار از زمان خود راصرف دروس مختلف می کنید؟

۴-آیا شما در برنامه ریزی های خود زمان را درنظرمی گیرید؟

۵-آیا در کارها یا برنامه هایتان وقفه ایجاد می شود؟

۶-آیا در انتخاب کارها یا تکالیفی که باید انجام دهید هدف تعیین می کنید؟

۷-آیا در برنامه ریزیخود زمانهایی را برای انجام اتفاق های غیر منتظره در نظر می گیرید؟

۸-آیا می دانید هر یک از کارهایی که انجام می دهید از چه ارزشی برخوردار است؟(کم ،متوسط،زیاد)

۹-زمانی که برنامه یا کار جدیدی به شما محول می شود  آیا اهمیت آن را بررسی کرده و بر این اساس ان را در اولویت بندی خود قرار می دهید؟

۱۰-آیا در مهلت نهایی انجام تکالیف و تعهدات خود نگران هستید؟

۱۱-آیا حواس پرتی اغلب موارد شما را از انجام تکالیف باز می دارد؟

۱۲-آیا مجبور می شوید خواندن درسهای امروز را به فردا موکول کنید؟

۱۳-آیا برای خود لیست درسهایی را که باید بخوانید  تنظیم می کنید

۱۴-قبل از انجام هر کاری آیا بررسی می کنید که آن کار ارزش زمانی را که صرف آن می کنید داردیانه؟

با توجه به پاسخهای مریم به این پرسشنامه مشخص شد حواس پرتی عاملی است که همیشه او را از انجام تکالیف باز می دارد ،همچنان که قبلا نیز اعلام کرده بود در مورد انجام نشدن تعهدات و تکالیف خود نگران است،اهمیت کارها و اولویت آنها را می داند ولی وقفه در انجام فعالیتهایش ایجاد می شود که به دلیل زمانی هست که از دست می دهد.

ادبیات و پیشینه تحقیق

با توجه به اینکه کاملا مشخص شد مشکل اصلی مریم حواس پرتی و عدم تمرکز در کلاس درس هست،اطلاعات خود را در زمینه عوامل به وجود آورنده عدم تمرکز افزایش دادم تا بتوانم مشکل مریم را زودتر برطرف کنم.در این زمینه گزارش تخصصی هایی که با این موضوع بود بررسی کردم.گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها