گزارش تخصصی معلم پایه سوم

گزارش تخصصی معلم پایه سوم تحت عنوان  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم پایه سوم

گزارش تخصصی معلم پایه سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش  مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول  ضرب در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۲  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه سوم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه سوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه سوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه سوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده   بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان

مطالعه 

با چند تن از اساتید محترم در مورد چگونگی علاقه­مند­کردن دانش‌آموزان به درس ریاضی، مشورت نمودم و ایشان کتاب‌هایی در این زمینه، معرفی کردند. پس از تهیه و مطالعه­ی کتاب‌های مورد نظر، نکاتی که به نظرم مناسب و مفید بود را یادداشت نموده که در راه­حل‌های پیشنهادی به آن‌ها اشاره می گردد.

ادبیات موضوع

مراحل اجراى روش نمایشى

روش نمایشى بر مشاهده و دیدن استوار است روش نمایشى شاید اولین روشى باشد که بشر بکار برده است. روش نمایشى از چهار مرحله تشکیل شده است:

مرحلهٔ آمادگى

در این مرحله، معلم باید هدف از تدریس را دقیقاً مشخص کند و وسایل کار را قبل از اجراى نمایش در کلاس آماده نماید. او باید حداقل چندبار قبل از شروع تدریس، وسیله مورد نمایش را بازبینى و با آن تمرین کند تا مطمئن شود که وسیله موردنظر صحیح و سالم است و او آمادگى کار کردن با آن را دارد. بدترین ضربه روانى زمانى به معلم وارد مى‌شود که وسیله مورد نمایش در کلاس کار نکند یا معلم نتواند بدرستى آن را بکار گیرد.

مرحلهٔ توضیح

قبل از تدریس، معلم باید هدف‌هاى تعیین شده را به روشنى براى شاگردان توضیح دهد و سپس دقیقاً به توضیح آنچه شاگردان باید در حین یا پس از نمایش انجام دهند بپردازد، نحوه و علت انجام دادن عمل را توضیح دهد و وسایلى را که ممکن است در ضمن عمل با آن برخورد کند تشریح کند. البته نکات مهم و اساسى بیشتر باید مورد تأکید باشد و در ضمن، سؤالاتى که معلم انتظار دارد شاگردان در پایان تدریس پاسخ دهند مطرح شود تا موجب جلب‌توجه شاگردان به نمایش گردد.

مرحلهٔ نمایش

در این مرحله، معلم باید عملیات ضرورى را که به کسب مهارت منجر مى‌شود به شاگردان نشان دهد. او همچنین باید روش صحیح کار و مراحل آن را نمایش دهد، اگر چه عده‌اى از معلمان و مربیان در هنگام اجرا، مرحله توضیح و مرحله نمایش دادن را در هم ادغام مى‌کنند؛ یعنى هنگام نمایش به توضیح و تشریح آن وسیله مى‌پردازند.گزارش تخصصی معلم پایه سومشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه سوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها