گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان  در دانش آموزان پایه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۲  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن مشکل پرخاشگری در دانش آموزان

روش گردآوری اطلاعات و تجزیه تحلیل داده ها

برای شناخت هرچه بیشتر مشکل محمد می بایست اطلاعات لازم و دقیق جمع آوری می شد.لذا با استفاده از روشها ی گوناگون من جمله؛مشاهده رفتار و وضعیّت زندگی خانوادگی ،مصاحبه با خود دانش آموز، مادرش و اولیا ی مدرسه ، لیست نمرات و پرسشنامه،اطلاعات لازم جمع آوری شد.البته چون امکان مشاهده طولانی و غیر مستقیم برای اینجانب فراهم نبود و از طریق مشاهده مستقیم هم اطلاعات چندان زیادی حاصل نشد لذا ترجیح دادم از طریق سایر روشهای ممکن من جمله؛مصاحبه با مادرش و رفتن به منزل، مصاحبه با آموزگار، مدیر ومعاونان دبستان ، پرسشنامه کتبی و فرم اطلاعاتی نمرات،استفاده نمایم.

شواهد یک

۱-مصاحبه :

الف)مصاحبه بامادر محمد

-سلا م،ببخشید وقت شما را گرفتم و شما را به زحمت انداختم تا به مدرسه بیایید.می دانم وقت نداری؛اما وضعیت تحصیلی محمد مطلوب نیست و می بایست برای حل مشکل او حتما با شما صحبت می کردم.

-خواهش می کنم ، دست شما درد نکند .وظیفه مان است که به مدرسه بیام ولی به خدا گرفتارم .پدرش که دیوانه است و بیکار و من مجبورم برای امرار معاش خود و فرزندام در خانه های مردم کار کنم .البته تحت پوشش بهزیستی نیز هستیم ولی مستمری آنها خیلی ناچیز است و کفاف زندگی پنج سر عایله را نمی دهد.

-رفتار محمد در خانه چه طور است ؟چرا او عصبی است و بچه را اذیت می کند؟

-آقا ،محمد از دست پدر ش روزگار ندارد.هر چند وقت او را به باد کتک می گیرد.همین چند مدت پیش او بلند کرد و محکم به زمین کوبید .

-چرا

-او در جبهه موجی شده بود.یک مقدار بهتر شده بود که با ماشین تصادف کرد و بعد از آن دیگر کلا قاطی کرد و به عنوان بیمار روان تحت پوشش بهزیستی می باشد.یک مدت هم در مراکز بهزیستی بستری بود .ولی آنجا دوست ندارد و نمی رود.

-از اینکه زحمت کشیدید تشکر میکنم امیدوارم انشا الله هر چه زودتر مشکل پدر محمد هم حل شود و شما هم راحت بشوید.من هم سعی می کنم تا آنجا که از دستم بر می آید مشکل محمد را با کمک معلمش و دیگران حل کنم.

ب)مدیر واحد آموزشی:

-با سلام ، در باره ی محمد و رفتار او در مدرسه بیشتر توضیح بدهید.

-آقا، محمد خیلی ما را اذیت می کند. هر روز با دانش آموزان درگیر می شود.و صدای اولیا را درآورده است.هر روز یکی برای شکایت به مدرسه می آید. وضعیت درسیش هم اصلاٌ خوب نیست. معلمش از دست او کلافه شده است .خانواده ی درست حسابی هم ندارد .هر وقت از مادرش می خواهیم به مدرسه بیاید پشیمان می شویم.چون مادرش از نظر اخلاقی خیلی بد تر از خودش است و حرف های خیلی بدی به دانش آموزان می زند. محمد از نظر تربیتی وضعیت خوبی ندارد.گر چه به ظاهر خانواده دارد و در زیر یک سقف زندگی می کنند ولی او اصلا احساس آرامش و و خوشبختی نمی کند.و از نظر عاطفی با کمبود محبت مواجه می باشد.گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها