گزارش تخصصی معلم پایه پنجم

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم پایه پنجم

گزارش تخصصی معلم پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم  در دانش آموزان پایه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۱  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم پایه پنجم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم پایه پنجم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم پایه پنجم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه پنجم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه پنجم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه پنجم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل روانخوانی دانش آموز پایه پنجم

گرد آوری شواهد اوّل (گردآوری اطّلاعات )

جهت کمک به امیر حسین ابتدا با معلّمان سال های قبل او ، ومدیر مدرسه صحبت کردم در سال های قبل هم درس او ضعیف بوده است به خصوص در درس املا و روخوانی ضعف شدید داشته و با گذشت زمان در پایه های بعدی هم ضعف او  شدید تر شده است ؛ مدیر مدرسه و معلمان سالهای قبل هم تلاش کرده اند که به او کمک کنند، مثلاً در پایه ی دوم معلم او  چون فکر می کرده دانش آموزدرگروه دانش آموزان دیر آموز می باشد او را به مرکز مشاوره ارجاع داده اند اما امیر حسین از نظر بهره ی هوشی  دانش آموز عادی تشخیص داده شده است .

در پایه ی سوم هم به دلیل فوت یکی از وابستگان مادر زهرا و کم توجّهی مادر به او احساس کمبود محبت نموده و انگشت خود را می مکیده که این مشکل هم با کمک خانواده و مشاور برطرف شده است ؛ امّا وابستگی او به مادر زیادتر از قبل شده است .          مادر ش می گفت  همیشه در درس ها به او کمک می کنم چون در خانه کار دیگری ندارم و وقت آزاد هم دارم امّا هر چه با او کار می کنم ، اصلاً نمی فهمد که کار او بیشتر به صورت تکرار و تمرین بوده است ؛ و این کار مادر باعث شده که او بیش از حد به مادر وابسته باشد و نتواند به تنهایی درس بخواند.

در ارزیابی های مکرر و مشاهد ه ی دقیق تر (مهر ماه )متوجّه شدم بیشتر اشکالات امیر حسین مربوط به ضعف او در روخوانی می باشد و چون در خواندن سرعت عمل بالایی ندارد ودرست نمی خواند ، متوجّه مطالب  نمی شود . البته قدرت یادگیری او هم بالا نبود.

هر روز از او می خواستم درس را روخوانی کند ، روز بعد می خواستم مجدداً همان متن روز قبل را روخوانی کند و اشکالات او را یادداشت می کردم تا بهتر بتوانم به او کمک کنم .

تجزیه وتحلیل داده ها

پس از مطالعه و بررسی های لازم و صحبت هایی که با آموزگاران دیگر و مدیر مدرسه داشتم ، اطّلاعات به دست آمده را مورد تجزیه وتحلیل قرار داده و اشکالات وکاستی های دانش آموز مورد نظر مشخص شد . راه های مناسبی را برای حل یا کم شدن مشکل در نظر گرفتم .

 خلاصه ی یافته ها :

خلاصه ی یافته ها پس از تجزیه وتحلیل عبارتند از :

– زیر لبی و آهسته خواندن

–  مکث و توقّف زیاد بین تلفّظ کلمات

– اشتباه دیدن کلمات

-عدم توجه به چگونگی خواندن جمله

– گم کردن سطر ها

-فراموش کردن مفاهیمی که خوانده

-عدم فهم معنای عبارت

چگونگی اجرای راه حل ها

پس از تحقیق و بررسی و با مشاهده ی دقیق متوجّه شدم باید ابتدا ضعف رو خوانی او را برطرف کنم تا خودبه خود در درس های دیگر هم پیشرفت کند برای این منظور با مدیر مدرسه و سایر همکاران صحبت نمودم و از نظرات و راه کارهای آنها،  از مجلات رشد معلم ، از  کتابها یی که درزمینه ی خواندن وجود داشتند و بیشتر از سی دی های آموزشی دکتر مصطفی تبریزی پیرامون اختلالات خواندن کمک گرفتم ؛ بعضی از راه کارها را هم به ابتکار خودم انجام می دادم. به دلیل اشتیاق زیاد مادر جهت کمک به فرزندش به کمک مدیر سی دی های آموزشی را در اختیار مادر هم قرار دادم و راهکارهای لازم را نیز به او دادم و در طول مدرسه با مادر دانش آموز در تماس بودم که کمک مادر هم در کم شدن مشکل مؤثر بودگزارش تخصصی معلم پایه پنجمشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه پنجم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها