گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلم تحت عنوان  چگونگی افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم

گزارش تخصصی معلم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

دیباچه پیرامون قضیه   افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

درک مشکل پیرامون قضیه    افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

بررسی بیشتر در رابطه با   افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

ارائه مستندات پیرامون   افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

پیش بینی نتایج در مورد   افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

راهکارها پیرامون قضیه   افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

رفرنس و منبع مورد استفاده   افزایش نقش والدین در موفقیت تحصیلی فرزندانشان

تجزیه وتحلیل داده ها

خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند خانه مدرسه ی اول فرزند و مدرسه ، خانه دوم اوست و اگر این دو نهاد روش ها و برنامه های هماهنگ نداشته باشند ، در روند رشد کودک اختلال به وجود می آید . دو نهاد خانه و مدرسه نقش اساسی در تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان دارند .

بین روش ها و منش های خانه و مدرسه باید همسویی و تشابه وجود داشته باشد و یکی از این دو کانون ، کار دیگری را خنثی نکند ، بلکه به عنوان دو جریان همدل و مکمل عمل کنند . مدرسه باید پیشاهنگ ارتباط با خانه باشد و با روشهای گوناگون اسباب مشارکت فکری اولیا را در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان فراهم کند .

روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه والدین وظیفه دارند به طور مرتب با مدرسه ارتباط داشته باشند و با کسب اطلاعات کافی از وضع درس و اخلاقی دانش آموزان تصمیم معقولی برای مشارکت در تربیت اتخاذ کنند .

در برقراری باید به چند نکته ی اساسی توجه کرد :

۱- والدین زمانی قادر خواهند بود نقش تربیتی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند و با مدرسه ارتباطی صحیح برقرار نمایند که از وضع درس و رفتاری فرزندشان اطلاع کافی داشته باشند .

۲- والدین در موقع حضور در مدرسه ، همیشه باید حفظ آرامش را به عنوان یک اصل به خاطر داشته باشند . گاهی ممکن است پدر و مادر با مشاهده ی ضعف درسی در دانش آموز و یا گریه های او که مخصوصاً در دوره ی ابتدایی بیش تر اتفاق می افتد ، احساساتی شوند و به صورت خشن و برافروخته با اولیای مدرسه برخورد کنند . قطعاً چنین حالتی مخل برقراری ارتباط موثر با مسئولان مدرسه خواهد بود . آن چه انسان از آرامش به دست می آورد ، از خشونت عاید او نمی شود .

۳- ارتباط اولیا با مسئولان مدرسه باید مستمر باشد . معنای استمرار این نیست که هر روز سری به مدرسه بزنند ، بلکه لازم است به طور مرتب در منزل به وضع درسی و رفتاری فرزند خود رسیدگی کنند و بر طبق اطلاعات به دست آمده ، با مدرسه ارتباط برقرار نمایند .

حد و تعداد دفعات حضور در مدرسه را نحوه و میزان رسیدگی به وضع دانش آموزان معلوم می کند . گاهی معلمین جلساتی را در زمان های مختلف تشکیل می دهند و از والدین دعوت به عمل می آورد . حضور مرتب در این جلسات ضروری است و به هماهنگی اولیا و مربیان کمک می کند .

۴- والدین باید در مدرسه به عنوان ولی حضور پیدا کنند نه به عنوان فردی که در یک جای خاص مسئولیت دارد . اگر پدر یا مادر دانش آموز در وزارتخانه یا سازمانی ، مسئولیت اجرایی سطح بالایی دارد و در انجا به عنوان رئیس ایفای نقش می کند و به تناسب مسئولیت ، گاهی امر و نهی می نماید ، نبایدبا همان شاکله و با همان انتظارات و تصورات وارد مدرسه شود .

همکاری خانه و مدرسه در امور آموزش دانش آموزان

همکاری والدین با مسئولان مدرسه ٬در دوره ی ابتدایی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است. می توان گفت بعد اصلی همکاری این دو را همکاری در مسائل آموزشی و پرورشی تشکیل می دهد .

نخستین نکته اینکه والدین باید نسبت به پایه تحصیلی و عناوین دروس فرزند خودشان اطلاع کافی داشته باشند و با مطالعه مقدمه و مطالب آغازین کتاب های درسی آگاهی نسبی بدست آورند . گاهی در بحث های مقدماتی کتاب های درسی نکاتی درج می گردد که مطالعه ی آنها برای والدین ضروری است . شناخت نقاط ضعف درسی دانش آموز و همفکری برای آن ضرورت دیگر ارتباط خانه و مدرسه است .پس از گذشت چند هفته از سال تحصیلی می توان در وضع درسی دانش آموز تامل کرد و نقاط ضعف و قوت او را شناخت .  گزارش تخصصی معلم

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها