گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان

گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان تحت عنوان چگونگی کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان به دانش آموز جهت ارتباط با جامعه

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان

گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان تحت عنوان چگونگی کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان به دانش آموز جهت ارتباط با جامعه   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۷  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

دیباچه پیرامون قضیه کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

درک مشکل پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

بررسی بیشتر در رابطه با کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

ارائه مستندات پیرامون کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

پیش بینی نتایج در مورد کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

راهکارها پیرامون قضیه کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به حل اختلال گفتاری و لکنت زبان

چگونگی اجرای تغییر پیشنهادی

بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده از وضعیت این دانش آموز برای معالجه آن مدتها ذهن مرا به خود مشغول می کرد که با این دانش آموز چگونه رفتار نمایم تا بتوانم تا حدودی در اختلالات تکلمی آن موثر باشم و بتوانم با آن ارتباط عاطفی برقرار نمایم و تغییراتی در بین این دانش آموز به وجود آورم و با توجه به موارد یاد شده در لکنت زبان و جنبه های مختلف آن مورد های زیر را در این پژوهش انتخاب نمودم چون احساس می کردم با این کارها و شناخت روحیه ی این دانش آموز می توانم اعتماد به نفس وی را بیشتر کنم.

۱-    تشویق

۲-    مسئولیت پذیری

۳-    ارتباط عاطفی با کودکان و نوجوانان

برای اینکه حس مسئولیت را در آن تقویت نمایم و بتواند یا اولیای مدرسه رابطه ی کلامی داشته باشد و آن را به عنوان عضوی از جامعه احساس مسئولیت پرورش نمایم وی را به عنوان مبصر در کلاس معرفی کردم و تکالیف دانش آموزان را گروه بندی کرده و بیشترین تکالیف را به این دانش آموز داده تا از این طریق بتوانم از هیجانات روحی و استرس آن بکاهم و بتواند اختلال گفتاریش را کم کند.

انتخاب راه جدید موقتی

۱-  برای اینکه بتوانم محمد جواد را از نظر روحی و روانی تقویت نمایم تصمیم گرفتم که ارتباط عاطفی با او داشته باشم محمد جواد که در ردیف وسط کلاس بود جدا و در ردیف اول کلاس پیش خودم نشاندم.

۲-  تصمیم گرفتم ارتباط بیشتر و تنگاتنگی در محیط مدرسه و خارج از مدرسه ( تلفنی با خانواده اش) داشته باشم و او را مورد حمایت خویش قرار دهم.

چگونگی نظارت بر راه حل جدید

در این مرحله تلاش می کنم از همان آغاز کار بر چگونگی پیشرفت کار به طور روزانه نظارت و دقت داشته باشم. این کار موجب می شود ضمن پیشگیری ، پیش بینی هایی انجام شده در صورت لزوم تغییرات لازم را در عمل به وجود آورم.

۱-  با پیشگیری هایی را که در مورد آن کردم دیدم که از نظر لکنت زبانی تحت تاثیر برخوردها و توصیه های مهم من به محمد جواد قرار گرفته است و دیدم در رفتار و کلامش نسبت به روزها و ماههای قبل تغییراتی به وجود آمده است و نتیجه گرفتم که اگر این کار را ادامه دهم موثر و مفید خواهد شد.

۲-  از گوشه گیری ، هیجانات روحی و استرس آن کم شده و خود را در حضور جمع نشان می دهد. این شادی و نشاط را در چهره و برخوردها و علاقمندی به کلاس و درس مشاهده نمودم.

۳-  از همکاران خویش در این مورد سوالاتی پرسیدم که گفتند نسبت به وضعیت قبلی بهتر شده ، واز این وضعیت خیلی راضی بودند.

۴-    محمد جواد را در فعالیتهای گروهی شرکت دادم و مسئولیتهایی را به او سپردم

۵-    از تحقیر کردن، توسط دانش آموزان دیگر جلوگیری کردم

۶-    در فعالیتهای درسی ، محمد جواد را به عنوان سر گروه مورد تشویق قرار دادم.گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس اول دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها