گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان تحت عنوان  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان کلاس سوم

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان کلاس سوم در دانش آموزان پایه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۳۳  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

دیباچه پیرامون قضیه افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

ارائه مستندات پیرامون افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

پیش بینی نتایج در مورد افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

راهکارها پیرامون قضیه افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش توانایی شناسایی حروف هم صدا در دانش آموزان

راهبردهای درمانی تقویت حافظه دیداری

تمرینات بهتر است به صورت بازی و با حوصله انجام شوند.

تمرینات را با توجه به سن و ظرفیت پایه کودک شروع می کنیم:

۱-    ازپوشاندن چندشی یااشکال هندسی وتصاویرشروع می کنیم.آن هارابه کودک نشان می دهیم،کودک بایداشیایی راکه دیده بود نام ببردودرصورت مؤفقیت تعدادرابیشترمی کنیم.

۲-    باموزائیک های رنگی شکلی رادرست می کنیم وبعدازچندثانیه که کودک آن هارادیدبدون دیدن طرح، ان رابازسازی کند.

۳-    مهره هایادکمه های رنگی ونخ والگورادراختیارکودک قرارمی دهیم وبعدازاین که به خوبی طرح الگورادیدوبه خاطرسپردمی خواهیم بدون دیدن طرح،مهره هاراطبق الگوی نخ درست کند.[ازطرح های ساده شروع می کنیم]

۴-    اشکالی راباچوب کبریت درست کرده وروی آن رامی پوشانیم وازکوک می خواهیم آن رابازسازی کند.

۵-    ابتداکارت های تصاویررابه صورت دوتایی ازپشت می چینیم وبازی راشروع می کنیم. کودک دوکارت رابرمی گردانداگرشبیه هم بودندبه عنوان امتیازیک کارت دیگربرمی گردانددرغیراین صورت کارت هارابرمی گرداندامّاجای آن هارابه خاطرمی سپاردتابه محض برگرداندن کارت بعدی جای کارت مشابه رابه خاطربیاوردوبازی بانفرمقابل ادامه پیدامی کند.

۶-    مجموعه محدودی از اشکال، طرح ها یا اشیاء را به کودک نشان دهید و بخواهید مشابه همان قطعات رنگی، قطعات منقوش قطعات را از بین وسایل دیگر پیدا کرده و با همان نظم بچیند.  یا انواع کاشی ها و سرامیک برای چنین تمریناتی می تواند مفید باشد.

۷- بر روی یک صفحه پارچه ای، تصاویری از فعالیت هایی که بیان کننده داستانی هستند قرار دهید.تصاویر را بردارید و از دانش آموز بخواهید که داستان را براساس حافظه بینایی تصویر کنند.

 

۸- مجموعه ای از اشیاء را به کودک نشان دهید. روی اشیاء را بپوشانید و یکی از اشیاء را بردارید، دوباره مجموعه اشیاء را نشان دهید و از او بخواهید شیئ حذف شده را شناسایی کند.

۹- یک تصویر نسبتاً مرکب نشان می دهیم و از می خواهیم تا کل و اجزاء آن را به خاطر بسپارد پس از اینکه کودک خوب به تصویر دقت کرد، تصویر را مخفی می کنیم و اجزای تصویر را از وی سؤال می کنیم.

۱۰- از دانش آموز می خواهیم به بیرون از کلاس یا اتاق برود و در غیاب اوجای وسایل یا جای نشستن افراد را عوض می کنیم و از دانش آموز می خواهیم به کلاس یا اتاق برگردد و تغییرات را حدس بزند.

۱۱- چند کارت مقوایی به ابعاد ۱۰×۷ سانتی متر تهیه کرده و برروی هر کدام یک واژه می نویسیم. کارت ها را به دانش آموز می دهیم تا واژه ها را به خاطر بسپارد سپس کارت ها را از او می گیریم و یکی دو کارت را از بین       کارت ها برمی داریم و سپس بقیه کارت ها را به دانش آموز برمی گردانیم و می خواهیم بگوید کدام کارت ها را برداشتیم.

۱۲- روی کارت هایی به ابعاد ۱۰×۷ سانتی متر (روی هر کارت)، یک واژه را می نویسیم و بعد از برگرداندن آن می خواهیم وازه ها را بخواند، در صورت مؤفقیت کارت ها را بیشتر می کنیم.

۱۳- در مرحله بعد می خواهیم دیکته واژه هایی را که روی کارت ها دیده است روی هوا بنویسد.

۱۴- پس از انجام تمرین های بالا می توان به جای کارت های۱۰×۷ از کارت های۷×۵ سانتی متر که در آن چند کلمه نوشنه شده استفاده کرد تا کودک همزمان چند کلمه را ببیند و به خاطر بسپارد.

۱۵- پس از انجام تمرین های فوق کارت های مقوایی به ابعاد تقریباً ۷×۵ سانتی متر تهیه کرده و در آن واژه های هم خانواده می نویسیم.گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستانشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها