گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی تحت عنوان چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم  در دانش آموزان پایه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۲  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه ساختن فرهنگ حجاب و عفاف در یکی از دانش آموزانم

گرد شواهدیک :

سمیرا جزو دانش آموزان کلاس دوم و با وضعیت نامناسبی به مدرسه می آید مانتو کوتاه مقنعه در نیمه سر کفشهای پاشنه بلند که ظاهر او باعث ناراحتی من و همکاران می شد و خود را به عنوان یک معلم که باید این مشکل را با برخورد عاقلانه و منطقی به طوری که باعث بد بینی و عکس العمل منفی در وی نشود حل کنم

راه حل های پیشنهادی :

بعضی از مربیان معتقدند که توجه به یازده عامل زیر می تواند در گسترش ارزشها به خصوص فرهنگ حجاب و عفاف مؤثر واقع گردد .این عوامل به طور مختصر به شرح زیر است :

۱ ـ آموزش مستقیم :

ارزشهای اخلاقی مانند مسئولیت پذیری ،احترام به حقوق دیگران ، همکاری ، صداقت ، شجاعت و مهارتهای ارتباطی باید در مدرسه برنامه ریزی گردد و مانند سایر دروس به طور مستقیم درکلاس و مدرسه تدریس شود .

این ارزشها و رفتارهای منطبق با آن در انسان ذاتی و خودانگیخته نیست ،بلکه در طی رشد کودک و در اثر ارتباط با بزرگسالان باید آموخته و درونی گردد .

۲ ـ آموزش مفاهیم :

بسیاری از کودکان در بدو ورود به مدرسه درک روشنی از ارزشهای اساسی ندارند .اینان حتی اگر بتوانند مفاهیم فوق را تعریف کنند ، غالباً قادر نیستند آنها را به زندگی روزمره ی خود ارتباط دهند .

لازمه ی پرورش اخلاقی کودکان این است که آنان را در درک این نوع مفاهیم حو چگونگی تطبیق دادن آنها با واقعیتهای روزمره زندگی آشنا ساخت .

۳ ـ به کارگیری زبان مثبت :

گفتار و دستورهای مسئولین مدرسه و معلمان وقتی اثر بخش خواهد بود که در محیط آموزشی ،زبان مثبت به جای زبان منفی به کار رود . مثلاً به جای عبارتی مانند به سرجلسه ی امتحان دیر نیایید، می توان گفت که به موقع بیایید.

دانش آموزان وقتی بدانند دقیقاً چه انتظاری از آنان می رود ، پذیرش و اطاعت بیشتری از مقررات خواهند داشت .

۴ ـ تقویت بصری :

کلمات و پیامهایی که بیانگر ارزشهای اخلاقی مورد نظر است ، باید در نقاط مختلف مدرسه و در معرض توجه دائم دانش آموزان قرار گیرد و در فرصتهای مختلف درباره ی آنها صحبت شود .درمدرسه ابتدایی می توان کلماتی مانند احترام ، همکاری ، درستی ، تفاهم ، بخشش و عفو را به عنوان ارزشهای مهم در مدرسه با حروف درشت در تابلوهای متعدد و در سرسرا یا نقاط دیگر نصب کرد .

۵-محتوا و فرآیند :

علاوه بر آموزش ارزشها ، مدرسه باید شرایطی نیز برای کاربرد آنها فراهم آورد .به طور مثال وقتی به دانش آموزان می گوییم که صداقت بهتر از دورویی و یا حضور به موقع بهتر از تأخیراست و مؤدب بودن بر گستاخی ترجیح دارد ؛ باید این مفاهیم را طی فرآیندی چند مرحله ای به آنان تفهیمگزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتداییشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها