گزارش تخصصی پایه ششم دبستان

گزارش تخصصی پایه ششم دبستان  به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی پایه ششم دبستان

گزارش تخصصی پایه ششم دبستان  به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدادر دانش آموزان پایه ششم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۰  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی پایه ششم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی پایه ششم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی پایه ششم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی پایه ششم دبستان  پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی پایه ششم دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی پایه ششم دبستان  به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

ارائه مستندات پیرامون علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مندی دانش آموزان به مطالعه سبک زندگی شهدا

اجرای راه حل ها:

راه حل اول:

تعامل سازنده با همکاران و اولیا تعدادی از دانش آموزان د راستای اهداف گزارش تخصصی . بالا بردن اطلاعات همکاران در این زمینه ، همچنین همکار ی اولیا در جهت شناساندن شهدای بستگان خودشان به دانش آموز .

۱-۱تعامل با همکاران شاغل در آموزشگاه:

از همان ابتدای کار به خصوص پس از تشخیص مساله دریافته بودم که بدون همکاری والدین و همکاران شاغل در دبستان نخواهم توانست در حل مساله موفق باشم. چرا که امر تربیت فرایندیست که برای پیشبردش باید تمام نیروهای آموزش، پرورش همچنین خانه و مدرسه همچون حلقه های پیوسته زنجیر در کار باشند و گسسته شدن یکی از این حلقله ها منجر به کندی کار تمام مجموعه می شود. همچنین از آنجاییکه دانش آموز بیشترین ساعت شبانه روز را در خانه می گذرانداین فرایند منحصر به مدرسه نبوده و سهم خانواده در آن چشمگیر می باشد. در ابتدای امر لازم بود جلسه ای با همکاران داشته باشم و ضمن شرح مساله از آنان بخواهم در راستای اجرای این گزارش تخصصی مرا همراهی نمایند . بخشی از راه حل حل ها قابل اجرا در کلاس و به همراه برخی از درس ها می باشند. مثلا در کلاس فارسی یا هدیه های آسمان .

برای علاقمند کردن نوجوانان به فرهنگ شهادت و شهیدان ابتدا باید جهان بینی آنان با جهان بینی و تفکر بسیجی و شهدا یکی باشد و عقائدی که نوجوان امروزی دارد با تفکرات و عقائد یک شهید بیگانه نبوده و جهان بینی که بستر همه تفکرات انسان است به هم نزدیک باشد. نوع نگرش به زندگی دنیا و آخرت و بشریت آرمانها و حکومت اسلامی و رهبری و … همه اموری است که می بایست طی آموزشهای مختلف طوری تنظیم گردد که با آرمانها و جهانبینی های شهدا یکی باشد.
اهمیت جهاد در راه خدا جانفشانی برای خداوند و اینکه رزمنده در نزد خداوند چه جایگاهی دارند روشن شود و در این راه می توان به آیات و روایاتی که این مسئله را تبیین کنند استشهاد کرد آیاتی مانند:
﴿إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوص ﴾صف/۴ « همانا خداوند کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می کنند چنانکه گویی بنایی آهنینند دوست می دارد» و روایاتی مانند روایت حارثه بن زید که با اینکه به مقام شهود رسیده بود و بهشت و جهنم را در همین دنیا می دید از رسول اکرم تقاضا کرد که دعا کند تا شهادت در راه خدا نصیب او بشود[xxx].
پس لازم بود همکاران در جریان این گزارش تخصصی باشند و در زمان های مناسب این علاقه را در دانش آموزان ایجاد نمایند.

۱-۲- افزایش آگاهی همکاران در زمینه سبک زندگی شهدا

به این منظور برخی از جلسات حلقه صالحین را به سبک زندگی شهدا اختصاص داده و در هر جلسه به اختصار

بخشی از صحبت های مقام معظم رهبری، امام امت حفظه الله در باره سبک زندگی و همچنین در باره ارزش والای شهید قرائت شده سپس یکی از همکاران بخشی از زندگی یکی از شهدای بزرگوار را انتخاب کرده می خواندند سپس در باره آن بحث و تبادل نظر میشد تا ببینیم در دنیای کنونی چگونه می توان این سبک زندگی را در زندگی خود جریان دهیم . زاویه دید شهدا به مسائل زندگی شامل مسائل اقتصادی، اجتماعی ، تربیت فرزند، اخلاق در خانواده و با همسر و فرزندان و …..

۱-۳تعامل با اولیا

در بخشی از جلسات آموزش خانواده که قبلا با مدیریت محترم آموزشگاه هماهنگ شده بود با اولیا دانش آموزان درباره این گزارش تخصصی شرح داده از ایشان خواستم اگر در بستگان شهید یا جانباز دارند شخصیت ایشان را به دانش آموز معرفی کنند . حتی می توانند وقتی با فرزندشان دچار اختلاف سلیقه شدند به سبک زندگی شهدا رجوع کرده و ببینند شهدا در مورد این مسئله چه نظری داشته اند. به عنوان مثال برخی از والدین علاقمند بودند که بتوانند فرزندشان را از نظر حجاب و رعایت آن به بهترین نحوی تربیت کنند . مراجعه به زندگی شهدا و وصیت نامه ایشان و توجه نوجوان به این مسئله که رعایت حجاب نه تنها ضرورتی دینیست بلکه یکی از وظایف ما در قبال پاسداشت خون مطهر شهدا نیز میباشد، می تواند نکته مهم تربیتی باشد.گزارش تخصصی پایه ششم دبستان شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی پایه ششم دبستان  را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها