پیک آدینه پیش دبستانی 【 تضمین بازگشت وجه ❤️ 】

پیک آدینه پیش دبستان جدیدترین و کاملترین نمونه پیک آدینه در سال جدید مخصوص استفاده معلمان و اولیای و دانش آموزان عزیز در ۱۳۸صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پیک آدینه پیش دبستانی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پیک آدینه پیش دبستانی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پیک آدینه پیش دبستانی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

پیک آدینه پیش دبستان شامل تمامی مباحث درسی دانش آموزان پایه پیش دبستان به صورت هفته به هفته  و مطاابق با آخرین تغییرات کتاب درسی می باشد.

 آدینه برگ هفتگی پایه پیش دبستان همیار دانش آموز

خوشحال باشید . بهترین آدینه برگ هفتگی پایه پیش دبستان همیار دانش آموز  را برای شما آماده کرده ایم . مدرسه ی شما تا چه اندازه به خلاقیت کودکان بها می دهد و پرورش خلاقیت دانش آموزان را مورد تاکید قرار داده است؟مشکل اصلی کجاست؟گروه ما با توجه به این موضوع که چرا انسان خلاقی که استعداد او واگرا بوده با مدیریت یک فرد (معلم )، همگرا (قالب دار) می شود. و اینکه زمان اورا با چه چیزهایی پر کرده ایم که این اتفاق بیفتد؟

خلاقیت قابلیتی است که انسان را در مقامی بالا تر از همه ی موجودات زنده قرار می دهد. این قابلیت مثل سایر قابلیت ها به درجات متفاوت در همه ی ما وجود دارد. آنچه بر عهده ی ما گذاشته شده این است که آن را شکوفا کنیم و به خدمت بگیریم.

فعالیت هفتگی پیش دبستان همیار دانش آموز

در این سایت می توانید به دانلود فعالیت هفتگی پیش دبستان همیار دانش آموز بپردازید. قطعا همه ی ما مایلیم بدانیم چگونه میتوانیم خلاقیت را در خودمان، دانش آموزان و همکارانمان افزایش دهیم طرز تلقی ما نسبت به انسان کلید اصلی برای بالفعل کردن استعداد های بالقوه ای است که در ما وجود دارد داشتن طرز تلقی های مثبت، اثرات قطعی و سازنده ای خواهد داشت. نتایج بررسی های به عمل آمده نشان داده است که انسان به  عنوان موثرترین و راهبردی ترین منبع تولید در سطحی بسیار پایین تر از ظرفیت های ذهنی خود به کار گرفته می شود و میزان بهره گیری از آن بسیار پایین تر است. اهمیت خلاقیت قابلیتی است که انسان را در مقامی بالاتر از همه موجودات زنده قرار می دهد این قابلیتی است که انسان را در مقامی بالاتر از همه موجودات زنده قرار میدهد این قابلیت مثل سایر قابلیت ها به درجات متفاوت در میان همه ما وجود دارد.

کاربرگ هفتگی پایه پیش دبستان همیار دانش آموز

کاربرگ هفتگی پایه پیش دبستان همیار دانش آموز عنوان فایل موجود در سایت ماست. شنیدن،لمس کردن، دست کاری کردن، کشف کردن و انجام آزمایش و بازی های سازنده، خلاقیت کودک را تقویت می سازد.

تلاش های سازندگی کودک را می توان به وسیله ی تشویق، اظهار علاقه، شرکت در شادی درونی وی، ارزش دادن به کاری که انجام داده است را تقویت کرد و توسعه داد. از طرف دیگر، بی تفاوتی ها جرقه های سازندگی را در او خاموش می کند

تکلیف هفتگی پایه پیش دبستان

تکلیف هفتگی پایه پیش دبستان را می توانید از سایت ما دانلود بفرمایید .تفکر خلاق، معمولا شهودی، اصیل و بارآور است. تفکر خلاق، تفکری واگرا است که در آن متفکر خود را با مسئله ای درگیر می کند که تعداد پاسخ های درست در آن زیاد است و یا هیچ پاسخ درستی ممکن است وجود نداشته باشد. بنابراین نوع مسئله است که نوع تفکر را مشخص می سازد. تفکر همگرا بیشتر منطقی و استدلالی است.

پیک هفتگی پایه پیش دبستان

بهترین پیک هفتگی پایه پیش دبستان در سایت ما موجود است. در این پیک های هفتگی کلاس پیش دبستان باید نکات زیر رعایت شود :

۱ تفکر خلاق را در دانش آموزان کلاس پیش دبستان با ارزش بدانید .

۲  دانش آموزان کلاس پیش دبستان را به محرک های محیطی حساس تر سازیم.نوع حساسیت بنا به موضوع فرق می کند.

۳ دست کاری اشیا و عقاید را تشویق کنیم که مربوط به کنجکاوی در دانش آموزان کلاس پیش دبستان است.

۴ چگونگی آزمایش منظم عقاید را یاد بدهیم. وقتی تصویر واقعی از دنیایی که در آن زندگی می کنند بدست می آورندکه آزمون واقعیت ها را به دانش آموزان کلاس پیش دبستان آموزش دهیم.

۵ تحمل عقاید تازه را توسعه دهیم و آن ها را حمایت دانش آموزان کلاس پیش دبستان را تشویق به این عمل کنیم.

۶  از تحمیل یک الگوی خاص اجتناب کنید زیرا آزادی یک اصل اساسی درکار خلاق است. بنابراین مقید نمودن دانش آموزان کلاس پیش دبستان برای تبعیت از یک الگوی خاص اثرات منفی به بار می آورد.

۷ در دانش آموزان کلاس پیش دبستان جوی خلاق ایجاد کنید که فضای آزاد داشته باشد. لازمه ی این کار،فقدان ترس و داشتن امنیت است.در بچه ها ایجاد گروه های دانش آموزی نقش موثری دارد که در آن گروه احساس رضایت و امنیت کند.

۸  به دانش آموزان کلاس پیش دبستان یاد بدهید تفکر خلاق خویش را ارزشمند بداند و به عقایدش اهمیت بدهد. یک روش این است که بچه ها عادت کنند افکارشان را یادداشت کنند . زیرا بسیاری از ایده های خوب را از دست می دهند چون آن ها را فراموش می کنند.

پیک های هفتگی پیش دبستان

پیک های هفتگی پیش دبستان را از سایت ما بگیرید . درفرایندپرورش ورشد استعداد وخلاقیت پرداختن به هردو نیمکره ی راست وچپ وهمینطورسیستم لیمبیک اهمیت دارد .با بهره گیری ازآزمایش های راجر اسپری معلوم شد نیمکره چپ: منطقی، تحلیلی، کمی ، استدلالی وکلامی است. درحالیکه نیمکره راست :مفهومی ، کلی ، شهودی ، تصویرپرداز وغیرکلامی است .

تکلیف هفتگی پیش دبستان همیار دانش آموز

ما در این سایت تکلیف هفتگی پیش دبستان همیار دانش آموز را برای شما آماده نموده ایم. کلاس درس با ساختاری قابل انعطاف محدودیتی کمتر برعملکرد دانش آموز سطح و سرعت برنامه های درسی متناسب با نقاط قوت و ضعف دانش آموزان از نقطه نظر خلاقیت روند خوبی را ایجاد خواهد کرد .کلاس درس باید حتی الامکان ازنظردیداری برانگیزنده باشد فضای کلاس محل نمایش نمونه هایی از کارهای دانش آموزان که البته باید توسط خود دانش آموزان ایجاد شده باشد وآنها اجازه داشته باشند آنها را در صورت تمایل تغییر دهند .

آدینه کلاس پیش دبستان

آدینه کلاس پیش دبستان عنوان فایلی است که در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.آموزگاران تاثیر بسیار تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان همینطور هوش و طرز تلقی آن ها نسبت به مدرسه و یادگیری دارند به همین نحو آموزگاران می توانند حس کنجکاوی و طبیعی دانش آموزان و انگیزه آن ها را از بین  ببرند حس احترام به خود را در آن ها سرکوب کنند و مانع از خلاقیت آن ها شوند آموزگاران می توانند مهارت های خلاقیت و روش های تفکر درباره ی مسایل را آموزش دهند چنین مهارت هایی را می توان مستقیما آموزش داد اما بهترین روش آموزش از طریق نمونه بودن و عامل بودن خود آموزگار به خلاقیت است آموزگاران با حمایت از انگیزه درونی کودکان از طریق اعطای استقلال نسبی به دانش آموزان در کلاس درس خلاقیت را ترویج کنند.

پیک هفتگی پیش دبستان

پیک هفتگی پیش دبستان عنوان فایلی است که در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. در ارائه پیک هفتگی پیش دبستان از انجام اعمال زیر خودداری کنید :

  • خیال پردازی و تفکر را وقت تلف کردن پنداشتن (تفکر منطقی مهم تر است)
  • تنبیه دانش آموزی که قانون شکنی می کند (رفتار همگون ضروری است)
  • تفکیک فعالیت های مردانه و زنانه و هدایت دانش آموزان به فعالیت های مطابق جنسیتشان (تاکید بر رفتار های قالبی و برچسب زدن )
  • تنبیه دانش آموزانی که اشتباه می کنند
  • پرورش خود باوری ضعیف در دانش آموزان (من نمیتوانم ،آدم کارایی نیستم،خلاق نیستم)
  • مقایسه کردن عملکرد دانش آموزان نزد دیگران
  • تشویق رقابت به جای همیاری در کلاس درس

دانلود رایگان پیک آدینه پیش دبستان

برای اینکه دانش آموزان کلاس پیش دبستان به این مقوله علاقه مند باشید بایستی از فعالیت های زیر اجتناب ورزید :

محدود کردن  گزینه های دانش آموزان کلاس پیش دبستان (معلم همیشه می داند چه چیزی برای دانش آموزان بهتر است)

اصرار بر استفاده از ارتباط کلامی به جای ارتباط غیر کلامی دانش آموزان کلاس پیش دبستان

ابراز عدم رضایت از کوشش های دانش آموزان کلاس پیش دبستان

تاکید بر روش سنتی حل مساله

تاکید بر بازگویی دانسته ها دانش آموزان کلاس پیش دبستان

برای ابراز عقاید فرصت کم به دانش آموزان کلاس پیش دبستان دادن

توجه بیشتر به محتوی به جای پرورش مهارت ها

انتظار عملکرد ضعیف در دانش آموزان کلاس پیش دبستان

پرورش هم نوایی در دانش آموزان کلاس پیش دبستان

عدم کوشش برای ابداع راهبردی جدید برای موضوعی قدیمی

کلاس درس امکانی بسیار جدی پنداشتن

عملگرا بودن (عدم احساسات، انگیزش و یا شهود )

پیک آدینه پیش دبستان همیار دانش آموز

پیک آدینه پیش دبستان همیار دانش آموز ۱۴۰۳ مطالب مهمی را برای شما عزیزان رعایت نموده است. بعضی از رفتار ها اصطلاحات یا طرز برخورد ها موانعی را برای پرورش و بروز خلاقیت ایجاد میکنند اصلاحات زیر ممکن است از این دسته باشند:

  • احمق نباش
  • جدی باشیم
  • مسخره است
  • ساکت باش
  • مدیر از آن خوشش نمی آید
  • عملگرا باشیم
  • تو که باید از آن بهتر بدانی
  • لابد مشکل داری
  • این مشکل ما نیست
  • قبلا آن را امتحان کردیم و موفق نبود
  • جزو تکلیف ما نیست
  • بچه گانه است
  • ایده ی خوبی است اما
  • نتیجه ندارد
  • این قدر شلخته نباش
  • راه سنتی ایمن تر است

پیک آدینه پیش دبستان همیار دانش آموز

پیک آدینه پیش دبستان همیار دانش آموز را از سایت گرفته و با دانش آموز کار کنید. عبارت های بازدارنده خلاقیت در پیک آدینه پیش دبستان :

  • این ممکن نیست
  • ما این طور فکر نمکنیم
  • در گذشته تجربه ای مشابه داشته ایم فایده ای نداشته است
  • به چنین کاری باید خندید
  • این کار در تضاد با ماست
  • خواهش می کنم جدی باشید
  • انجام پذیر نیست

گام به گام پیک آدینه پیش دبستان

گام به گام پیک آدینه پیش دبستان پر اهمیت ترین گام به گام ماست. موانع بروز خلاقیت در دانش آموزان کلاس پیش دبستان در انجام گام به گام عبارت است از :

بیم از انتقاد

فقدان اعتماد بنفس

تاکید بر پیش ذهنی ها ،مقاومت در برابر تغییر

محیط نا آرام و آشفته

اصرار بر نتیجه گیری سریع

استرس ها ،عادت ها ،خود سانسوری ها

موانع ادراکی ،فرهنگی ،فناوری ،محیطی و عملی

فایل پیک آدینه پیش دبستان ۱۴۰۲-۴۰۳

فایل پیک آدینه پیش دبستان ۱۴۰۲-۴۰۳ را برای شما عزیزان ایجاد نموده ایم. یکی از عوارض جانبی انقلاب تکنولوژیکی برای بسیاری ازکودکان دنیا، جایگزین شدن بازی های مدرن مثل بازی های کامپیوتری (که معمولا به صورت نشسته وانفرادی صورت می گیرد) با بازی هایی است که در زمان گذشته به شکل سنتی صورت می گرفت وعنصرحرکت در آنها بیشتر بود وبازی هایی مثل دویدن، بالارفتن از درخت، قایم موشک، طناب بازی ازاین قبیل باز ی ها بودند.چنین پیشرفتی واقعا هشدار دهنده است .اگرچه بازیهای کامپیوتری و ویدیویی محسنات خاص خود را دارند و زندگی کنونی ما بدون آنها کیفیت خود را ازدست می دهد اما این بازیها هرگز نمی توانند جایگزین زندگی واقعی کودکان بشوند واگرقرار است کودکان ما ازسلامت جسمی وذهنی بهره ببرند این نوع بازی های مدرن غالبا نمی توانند جایگزین بازی های واقعی شوند. چنین تغییر بزرگی در شیوه ی بازی کودکان در نسل حاضر رخ داده ودو عامل فرهنگی به صورت جانبی، آن راتشدید کرده اند.

پیک آدینه پیش دبستان  pdf

پیک آدینه پیش دبستان  pdf عنوان فایل حاضر ماست. در این فایل اشاره شده نخست این که رشد بازی های تکنولوژیکی و مدرن امروزی که عموما درداخل خانه وبه صورت نشسته صورت می گیرند. باعث شده است این نوع بازی های فریبنده، جایگزین بازی های سنتی که عموما درخارج ازخانه ودر هوای آزاد صورت می گرفتند شوند. دوم اینکه شدت اضطرابی که والدین امروزی به شکل فزاینده ای گرفتار آن هستند باعث شده است که کودکان نتوانند آزادانه در محیطی فارق از نظارت بزرگسالان و خارج از محدوده ی چهار دیواری خانه و مدرسه به تفریح، سرگرمی، بازی وحرکت فیزیکی بپردازند .بخشی از اضطراب والدین، معقول است .به عنوان مثال، ترافیک خیابان ها  و جاده ها دردنیای امروزی، زیاد شده ومحیط بیرون برای بازی آزادانه کودکان، چندان ایمن نیست وهرساله بر وخامت اوضاع نیز اضافه می شود. والدین امروزی نیز اکثرا در خارج از خانه شاغل هستند ولذا، نظارت کمی بر کودکان خود در این زمینه وزمینه های دیگر دارند اما بخش دیگری از این اضطراب کاملا غیرمعقول و محصول چند فرهنگی شدن دنیای امروزی است

فایل پیک آدینه پیش دبستان

در فایل پیک آدینه پیش دبستان ۱۴۰۰ نکات زیر را در خاطر داشته باشید. طراحی و انجام بازی در ابتدای هر درس برای هر درس جهت فعال شدن نیمکره های دانش آموز در اصلاح به جمله باز شدن ذهن اشاره می کنیم.

در اختیار قرار دادن وسیله یا کلمه یا هرچیز دیگر به عنوان مواد پیش دبستانیه سپس از آن ها بخواهیم در ارتباط با موضوعی که تدریس شد خلق کنند

انجام حرکات تعادلی برای تقویت نیمکره ها و سرعت عمل

انجام تمارینی جهت تقویت حافظه دیداری و شنیداری

به کارگیری خلاقیت آن ها در خلق داستان با تصاویر یا جمله های ناتمام.

ایفای نقش یا همان اجرای نمایش.

توضیح دادن مسائل و مشکلات و از آن ها بخواهید راه حل بدهند.

به تصویر کشیدن قصه ای که برایشان خوانده می شود.

دانلود رایگان پیک آدینه پیش دبستان

دانلود رایگان پیک آدینه پیش دبستان را از سایت ما بخواهید .اگرمدرسه دارای کتابخانه ی غنی ای که قسمتی از آن را مطالبی در زمینه چگونگی رشد وپرورش خلاقیت (معلمان ودانش آموزان) داشته باشد و توجه به این مهم را جز اهداف مدرسه اعلام دارد تاثیر به سزایی در شکل گیری خلاقیت خواهد داشت.

جلساتی برای آگاه سازی والدین درزمینه شناخت خلاقیت و اهمیت آن در زندگی وچگونگی شناخت ورشد خلاقیت گذاشته شود.

وسایلی چون خمیر بازی، گل سفال، کاغذ رنگی، نخ وکاموا، برگ یا هرچیز دیگر که در دسترس باشد را در اختیار کودکان قرار دهند تا آزادانه یک اثر ازخود خلق کنند و لذت آن را بچشند و بتوانند این کارمهم را در مسایل زندگی خود به کار گیرند.

بازی  سایه و نور با استفاده از دست.

فایل سوالات پیک آدینه پیش دبستان

فایل سوالات پیک آدینه پیش دبستان از دانش آموزان بخواهیم آنچه را درون کیف خود دارند روی میز قرار دهند . سپس با استفاده از آن ها یک وسیله طراحی کنند که در آینده کاربردی باشد

این بازی برای بالا بردن دقت و تمرکز و سرعت عمل در دانش آموزان بسیار مفید است. مخصوصا دانش آموزانی که به راحتی نمی توانند کلمات را از دهن خود بیرون بکشند. با مشخص کردن زمان مثلا ۱۰ دقیقه اسم هایی که فقط یک نقطه دارند را روی کاغذ بیاورند.

این طرح هم می تواند برای دوره دوم مناسب باشد. از دانش آموزان بخواهیم بعد از تدریس درس ریاضی روش های دیگری برای انجام این درس و حل مسئله بیاورند.(با این مهارت دانش آموزان یاد می گیرند که برای حل مسئله های زندگی فقط یک راه وجود ندارد).

کتاب پیک آدینه پیش دبستان

در کتاب پیک آدینه پیش دبستان به این نکات توجه کنید :

پانتومیم و حدس کلمات : نقش آفرینی و قدرت ادراک  در حدس آثارو نایج بی کلام را به نمایش می گذارند و این کار کمک میکند به اینکه بدون تکلم بتوانند زبان هم را بفهمند.

ارتباط تصاویر ناتمام: تصاویر ناتمام را با حدس وخود کامل کرده و آن را توضیح دهند.

ارتباط بین چند کلمه ی بی ارتباط: باعث پل زدن رابطه بین کلمات و به چالش کشیدن ذهن می شود

خواندن زندگینامه ی افراد موفق و خلاق : با خواندن زندگی نامه ی این افراد متوجه می شوند که با خواستن می توانند به موفقیت دست پیدا کنند چرا که این افراد موفق نیز کسانی مثل همین بچه ها بوده اند.

کاربرگ آدینه کلاس پیش دبستان

در کاربرگ آدینه کلاس پیش دبستان به این نکات توجه کنید.

خلاقیت تصوری است که مشتاقانه آینده نگری می کند.مساله حل می کند کار پیش می برد و ابتکار می کند.

وقتی به عقب بر می گردیم تا ببینیم چگونه یک عمل خلاق رخ داده است در می یابیم که فرد خلاق تفسیر تازه ای از این امر شناخته شده یا واقعه ی مشخص به عمل آورده. تفسیری که یک ضرر و زیان را به سود تبدیل کرده است.

در پایان این بحث می توان گفت برای کمک به دانش آموزان در جهت نیل به خلاق ترین مرحله ی ممکن برای آن ها کافی نیست که  فقط مهارت ها را به آن ها آموزش دهیم.باید فرصت هایی برای آن ها به وجود بیاوریم تا استعدادهایشان را گسترش دهند. هم چنین کافی نیست عادات خوب کار کردن را به آن ها بیاموزیم بلکه باید به آن ها کمک کنیم تا  علایق و مهارت هایشان با هم منطبق شوند (خلاقیت). و این ترکیب پر قدرتی خواهد بود برای رشد و توسعه ی خلاقیت در کودکان.

این پیک شامل سوالات دقیق فراوان و استاندارد است که توسط فرهنگیان عزیز طراحی شده است . به همین دلیل  سوالات پیک آدینه پیش دبستان در سال جدید برای هر چه راحت تر بودن معلمان و دانش آموزان در اختیار آنها قرار داده می شود تا بر اساس آن از دانش آموزان آزمون بگیرند. و اشتباهات و نکات آموزشی که فرزندان خود در آنها مشکل دارند را حل کنند.

پیک آدینه پیش دبستان مطابق آخرین ویرایش کتب درسی در اختیار شما سروران گرامی قرار می گیرد.

مطالبی که در پیک آدینه پیش دبستان وجود دارد عبارتند از :

سوالات به صورت هفته به هفته از کلیه دروس مورد نیاز در پیک آدینه پیش دبستان

سوالات به صورت درس به درس از کلیه دروس مورد نیاز در پیک آدینه پیش دبستان

سوالات موجود در از کلیه دروس مورد نیاز در پیک آدینه پیش دبستان به اندازه کل هفته های سال تحصیلی است.

سوالات از کلیه دروس مورد نیاز در پیک آدینه پیش دبستان مورد تایید آموزش و پرورش می باشد.

این پیک آدینه پیش دبستان طوری طراحی  شده است تا هیچ کس برای پرینت گرفتن  مشکلی نداشته باشد.

مشخصات پیک آدینه پیش دبستان

۱- با کیفیت بالا

۲- دارای تصاویر مربوطه و جذاب

۳- دارای موضوعات مختلف و جذاب

۴- قسمت بندی موضوعات

۵- ایجاد حدود یک سانت فاصله خالی از سمت راست برگه جهت پرینت

۶- و…

برای دانلود پیک آدینه پیش دبستان از اینجا اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها