یک نمونه کنش پژوهی افزایش نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان

یک نمونه کنش پژوهی افزایش نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان

نکته ای پیرامون یک نمونه کنش پژوهی افزایش نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستان

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل یک نمونه کنش پژوهی گروهی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل یک نمونه کنش پژوهی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل یک نمونه کنش پژوهی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل یک نمونه کنش پژوهی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی ۳ و تدوین یک نمونه کنش پژوهی گروهی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

بانک فایل پژوهشی معلمان :کنش پژوهی

 

قسمتی از این مجموعه

  بیان مسئله

تغییرات به وجود آمده در امر آموزش به دلیل توسعه وسایل ارتباطات جمعی، و محیط های مجازی آموزش باعث شده است که شاگردان حداقل از کتابهای درسی خود بسیار جلوتر بیفتند( گرچه جلوتر بودن آنها از دبیرین و اساتید خود جای بحث و بررسی جداگانه را دارد) لذا لزوم نوآوری در ارائه روشهای تدریس وارزشیابی به وجود آمده است . دبیرینی که با روشهای تدریس سخنرانی و حداکثر یکی دو روش دیگر عادت کرده بودند ، اینک با بحث های جدید مواجه می شوند ، آموزش گروهی، تهیه چک لیست انتظارات و … و خلاصه اینکه با ارزشیابی مستمر دانش آموزان خود را به گونه ای تربیت کنندکه آنها در تعامل با یکدیگر دانشی را بیاموزند . عملکردهای آنها را تقویت کنند تا دیگر آنها شنوندگان صرف نباشند که هر چه دبیرین می گویند به گوش جان خریدار باشند . به آنها یاد بدهند که پرس و جو کنند و محققانی خوب شوند . دیگر دبیران به آنها یاد ندهند ، بلکه بر کار آنها نظارت کنند تا خود در تعامل با هم یاد بگیرند منابع را به آنها معرفی کنند تا خود به بسط دانش خود بپردازند ،وقتی روشهای تدریس تغییر می یابد الزاماً  نوآوریهایی نیز باید در نحوه اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی فراگیران به وجود آید . ولی روشهای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی همگام با تغییر برنامه های درسی و روشهای تدریس پیش نرفته است . هدف ارزشیابی خدمت به آموزش است ، نه در کمین نشتن برای غافلگیر کردن دانش آموز و محک زدن او با معیار آنچه نمی داند.فرهنگ موفقیت را می توان با کاربرد صحیح در آموزش و ارزشیابی بر فضای کلاس غالب کرد.

از نظر اسلام نیز ارزشیابی یک ارزشیابی مستمر است ،برای سنجش ما به کل اعمال ما در طول زندگی توجه می شود و ملاک محاسبه تنها آخرین اعمال ما نیست، امام رضا می فرماید: ازما نیست هرکس که روزانه اعمال خودرا مورد محاسبه قرار ندهد.

پس براساس این بیان گهربار ارزشیابی در منطق دین یک ارزشیابی مستمر وروزانه است وهمچنین در بیان احکام دین، دانش زمانی مورد اهمیت ودارای ارزش است که در اعضا وجوارح ما نمایان شود وباید سعی شود شیوه ارزشیابی  از شناختی به عملکردی تبدیل شودحضرت علی (ع) می فرماید:بی ارزش ترین دانش دانشی است که برسر زبان است و برترین علم علمی که در اعضا وجوارح آشکار گردد.یک نمونه کنش پژوهی افزایش نمره مستمر و پایانی هنر جویان هنرستانبرای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل یک نمونه کنش پژوهی گروهی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها