سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان

 درس سفره آرایی پودمان آشپزی و سفره آرایی در جهان

سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان درس سفره آرایی پودمان آشپزی و سفره آرایی در جهان  با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۵   صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل سبک های مختلف پذیرایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سبک های مختلف پذیرایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سبک های مختلف پذیرایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان تحقیق آماده پودمان علمی کاربردی  می باشد که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در یک تحقیق پودمان علمی کاربردی است.تحقیق آماده سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان شامل بخش های زیر است :

۱.      مقدمه

۲.     سوابق تحقیق

۳.     متن تحقیق

۴.     نتیجه گیری

۵.     پیشنهادات

۶.     منابع و ماخذ

بخشی از تحقیق آماده سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان را مشاهده می کنیم .

مقدمه:

در جهانی به این پهناور و افرادی به این زیاد میتوانیم انواع سبک ها وروش ها را ببینیم کافی است دقیق بنگریم ، یکی از مواردی که برای آشپزی و مهمانی ها خیلی مهم است نوع پذیرایی است که میزبان انجام میدهد که نوع پذیرایی یا همان تشریفات و سفره آرایی تاثیر بسزایی در دید میهمان و نگرش او نسبت به میهمانی و افراد آن دارد پس باید بتوانیم بهترین پذیرایی و سفره آرایی را انجام بدهیدم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

چکیده :

ما در این مقاله به بیان روش پذیرایی خوب و اصولی پرداخته ایم و اینکه بتوانیم بهترین سفره آرایی را انجام دهیم که در نتیجه آن، بهترین روش را انتخاب کنیم ، سفره آرایی در هر منطقه ای سبک و سیاق خودش را دارد و ما باید طبق قواعد آنجا سفره هایمان را تزئین کنیم در این مقاله سعی شده است انواع سفره آرایی را در ایران و اروپا به تصویر بکشیم. آیا می خواهید میزبانی شما در همه جهات تمام و کمال باشد؟ ،این مقاله به شما کمک می کند تا یک میهمانی بی نقص داشته باشید.

۱ بهتر است آقا و خانم میزبان در دو انتهای میز غذاخوری و یا در وسط میز روبروی یکدیگر بنشینند.

۲-اگـر فرد مهمی‌ میهمان بود می‌باید وی سمت راسـت خانم میزبان و همسرش سمت راست میزبان آقا نشانده شود.

۳-بطوری کلی طرز قرار گرفتن میهمانان باید طوری ترتیب داده شود که هیـچ دو مـــرد و هیچ دو زنی کنار یکدیگر قرار نگیرند.

۴-زوج متاهل باید روبروی یکدیگر و زوج نامزد باید در کنار یکدیگر بنشینند.

۵-بهتر است گروههای سنی در کنار یکدیگر بنشینند به طوری که بزرگترهای فامیل در راس میز و جوانترها سمت دیگر.

۶-غذا باید در جهت عقربه های ساعت و از چپ به راست سرو گردد. و همچنین غذا از سمت چپ افراد سرو شده و ظروف غذا از سمت راست میهمانان جمع آوری می‌گردد.

۷- دستمال سفره هنگام آغاز صرف غذا میباید روی زانو قرار داده شود و تا انتهای صرف غذا باید همان جا باقی بماند. از دستمال سفره تنها برای تمـیز کردن مختصر دهان باید استفاده کرد و نه صورت و یا پیشانی. اگر خــواستـید صندلی خود را برای مدت کوتاهی ترک کنید باید دستمال سفره خود را روی صندلی قرار دهید که دیـگـران و پیـش خــدمت متوجه آن گردند. هنگام پایان یافتن صرف غذا میباید دستمال سفره را بطور مرتبی روی میز و سمت راست بشقاب قرار داد (آن را تا و یا مچاله نکنید)

۸-پیش از آن کـه مـیـزبـان شـروع بـه صـرف غـذا نکرده و یا اجازه صرف غذا را نداده نباید شروع به صرف غذا کرد.

۹-در حین غذا بهیجوجه نباید میز غذا را ترک کنید مگر در موارد اضـطراری مانند رفتن به دستشویی و یا داشتن حالت تهوع. در ایــن هنگام عذرخواهی کنید و میز را ترک کنید.

۱۰-اگر چیزی روی میز خواستید که دستتان به آن نمیرسید خـودتان سعی نکنید آن را بردارید بلکه از فردی که به آن نزدیک است بخواهید که آن را به شما بدهد.

برای دانلود تحقیق آماده سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها