دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی

دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی

دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۴  صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل عدم کنترل ادرار در دانش آموزم

تجزیه و تحلیل اطلاعات

عدم کنترل ادرار یکی از شایعترین علل مراجعه به روانپزشک یا متخصص کودکان می باشد.کودکانی که به سن پنج سالگی می رسند باید توانائی نگهداری و کنترل ادرار خود را کسب کنند .حال اگر با رسیدن به سن پنج سالگی با سطح رشدی مناسب بدون هیچ دلیل جسمی و مشکلات پزشکی  و یا مصرف  برخی  داروها ( ادرار او رها )،کنترل ادرار صورت نگیرد و این مسئله دو بار در هفته به مدت سه ماه پیاپی باشد، فرد مبتلا به اختلال بی اختیاری ادرار خواهد بود. این اختلال ممکن است خواه عمدی و خواه غیر عمدی باشد. در واقع ترس، اضطراب، از دست دادن مهر و محبت والدین، تولد کودک دیگر، جلب نظر والدین، ترس از تنبیه و در بچه های بزرگتر مشکل در مدرسه و دوستان و در کل هیجانات مختلف در کودک مهمترین علل بیماری هستند.

وجود نشانه های نظیر مکیدن انگشت، کج خلقی، لجبازی  و سایر مشکلات رفتاری همراه با این اختلال گزارش است، زیرا عدم کنترل ادرار نیز  به نوبه’ خود بر روان کودک اثر می گذارد و سر زنش یا تنبیه از طرف والدین باعث احساس ناراحتی و ضعف شده و بر شدت عدم کنترل ادرار می افزاید، والدین باید سعی کنند با آرامش و صبر با کودکان برخورد کنند، باید از توبیخ و تنبیه کودک خودداری کرد و با این عمل او را متوجه ساخت که عدم کنترل ادرار عمل زشت و شرارت نیست بلکه نوعی بیماری است.  محققان عقیده دارند چنانچه والدین و مربیان در فهم کودک و نیازهای او بکوشند و با وی رابطه عاطفی صحیح بر قرار    کنند بیماری به سهولت درمان میشود.وجود این اختلال در دانش آموزم نیما باعث شد به دنبال راه حل ها و راهکار های پیشنهادی برای حل این موضوع باشم.

در ایجاد مشکلات ، علل و عوامل متعددی دخالت دارد که در حالت کلی به دو دسته عوامل فیزیولوزیکی و غیرفیزیولوژیکی تقسیم می شود . عوامل فیزیولوژیک مسائل زیستی – ارثی ، نقایص و ناهنجاریهای جسمی و اختلا در عملکرد و ترشح غدد را شامل می شود عوامل اجتماعی نظیر خانواده و مدرسه و جامعه عوامل اقتصادی و عوامل فرهنگی نیز از جمله موارد غیر فیزیولوژیکی هستند که مشکل را به وجود می اورند . مشکل ممکن است معلول یک علت یا مجموعه ای از علل مذکور باشد . برای درمان مشکلات به طور موثر و موفقیت امیز باید اصولی رعایت شود : ۱- هر مشکل با توجه به شناخت دقیق علتها درمان پذیر است و تا علل مشکل مشخص نشود ارائه درمان صحیح ممکن نخواهد ۲- درمان باید گسترده و همه جانبه باشد و تنها به رفع علائم ظاهری اختلال اکتفا نشود ۳- درمان باید توسط متخصص انجام گیرد و از همکاری افراد صلاحیت دار و نزدیکان کودک استفاده شود ۴- درمان باید پیگیری شود . درمان مشکل به طور کلی با شیوه های مشاوره و روان درمانی و روشهای پزشکی انجام می شود در مواردی استفاده از هر دو روش برای درمان مشکل ضروری است همواره باید بخاطر داشته باشیم که پیشگیری بر درمان تقدم دارد و بیشتر باید در زمینه پیشگیری تلاش کنیم .

عدم کنترل ادرار

عدم کنترل ادرار تعریف واحد و یگانه ای ندارد عدم کنترل ادرار عبارت است از تخلیه مکرر و بی اختیار ادرار بعد از سه سالگی که هنگام شب یا روز یا در هر دو موقع اتفاق می افتد عدم کنترل ادرار در بیشتر موارد شب به وقوع می پیوندد و معمولا با خوابهایی که کودک خود را در وضعیت دفع ادرار می بیند همراه است عدم کنترل ادرار گرچه ممکن است در مواردی تا سن چهارده سالگی یا بیشتر نیز ادامه یابد معمولا تا ده سالگی برطرف می شود کودکی شب ادرار است که در سن پنج یا شش سالگی حداقل دو نوبت در ماه به طور غیر ارادی رختخوابش را خیس کند گاهی نیز کودک شب ادرار ممکن است هر شب  و حتی چندین بار در شب به طور غیر ارادی جایش را خیس کند . عدم کنترل ادرار به دو نوع مزمن یا اولیه و رجعتی و یا ثانویه مشاهده می شود در شب اداری مزمن ،کنترل روزانه و شبانه ادرار در کودکی و نوجوانی وجود ندارد  و و کودک و نوجوان به عدم کنترل ادرار متلا هستند . عدم کنترل ادرار رجعتی نشانه ای از یک ناراحتی و فشار روانی است و مدتها پس از کسب توانایی کنترل ادرار به وجود می اید و معمولا زودگذر است .دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتداییشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها