دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی

دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی تحت عنوان چگونگی فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی با جذاب نمودن کلاس

نکته ای پیرامون دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی

دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی تحت عنوان چگونگی فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی با جذاب نمودن کلاس  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

دیباچه پیرامون قضیه فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

درک مشکل پیرامون قضیه  فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

بررسی بیشتر در رابطه با فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

ارائه مستندات پیرامون فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

پیش بینی نتایج در مورد فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

راهکارها پیرامون قضیه فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

رفرنس و منبع مورد استفاده فراهم کردن نشاط و علاقه در دانش آموزان به درس مطالعات اجتماعی

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها

مشکل اصلی، ضعف در ماده ی درسی مطالعات اجتماعی می باشد که ازعلل اصلی آن می توان به نکات زیر اشاه نمود .

* آسان قبول شدن دانش آموزان

* همکاری کمتر اولیا در امر آموزش

* کم بودن ساعت درسی نسبت به حجم دروس

* اهمیت ندادن بعضی از همکاران به مطالعات اجتماعی

اگر سعی شود این مشکلات برداشته می شود .اگرتلاش وکوشـش دبیر ودانش آموزان به طور مستمر ادامه یابدو دبیر با استفاده از شیوه های جدید ، حل این مشکل اگرچه کاملا و صد در صد برطرف نشود   ولی انشاء الله درصد بیشتری از این مشکل حل می شود .

 ویژگی های کلاس درس مطالعات احتماعی

۱- ویژگی های فضایی – کالبدی

۲- ویژگی های روانی – عاطفی

درس مطالعات اجتماعی نقش مهمی بر عهده دارد و هدف غایی آن، پرورش شهروندان آگاه به حقوق و مسئولیت، پای بند به قانون، مؤمن و معتقد به ارزش های اخلاقی و مجهز به مهارت های لازم برای زندگی است. دست یابی به اهداف شناختی، مهارتی و ارزشی – نگرشی این برنامه از طریق هماهنگی همه ی عناصر برنامه از جمله محتوا و نحوه ی سازماندهی آن، روش های مناسب یاددهی و یادگیری و صلاحیت عوامل اجرایی اعم از اولیای آموزش و پرورش، مدرسه و معلم میسر می شود.

معلم مطالعات اجتماعی باید هم صلاحیت عام حرفه ای یعنی تسلط به دانش و اطلاعات تخصصی موضوع تدریس، توانایی و مهارت در امر تدریس و اداره ی کلاس و هم صلاحیت عاطفی مانند علاقه به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان را داشته باشد.

معلم مطالعات اجتماعی به عنوان الگوی عملی بچه ها باید رفتار و گفتار مناسب و هم سویی داشته باشد تا از آثار دوگانگی در رفتار و گفتار نتایح معکوس این امر جلوگیری شود. هم چنین فضای اعتماد و احترام متقابل و به کارگیری شیوه های مشارکتی در فرایند و مراحل مختلف آموزش، مهم ترین رکن روابط معلم و دانش آموز در کلاس درس مطالعات اجتماعی است.

آموزش شیوه ی صحیح فکر کردن و تقویت مهارت های فرایند تفکر در زمینه ی مسایل و روابط اجتماعی و تصمیم گیری ها باید از طریق تعامل مناسب معلمان با دانش آموزان در موقعیت های مختلف در در کلاس به شیوه ای غیر مستقیم و مؤثر تحقق یابد.

معلم مطالعات اجتماعی نقش مؤثری در ایجاد جوّ همدلی، اعتماد و دوستی بین دانش آموزان ایفا می کند؛ از این رو به وجود آمدن فضای نشاط و سر زندگی ناشی از پیشرفت گروهی و دسته در کلاس به نحوه ی مدیریت معلم بستگی دارد.دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعیشما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها