گزارش تخصصی معاون پرورشی

گزارش تخصصی معاون پرورشی تحت عنوان  چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

نکته ای پیرامون گزارش تخصصی معاون پرورشی

گزارش تخصصی معاون پرورشی تحت عنوان  چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۴۸ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل گزارش تخصصی معاون پرورشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون پرورشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.بانک فایل پژوهشی معلمان: گزارش تخصصی

 

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

دیباچه پیرامون قضیه ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

درک مشکل پیرامون قضیه  ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

بررسی بیشتر در رابطه با ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

ارائه مستندات پیرامون ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

پیش بینی نتایج در مورد ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

راهکارها پیرامون قضیه ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

رفرنس و منبع مورد استفاده ارتقای سطح کیفی و کمّی دانش آموزان در فعالیت های پژوهشی

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱ )

الف ) یافته های علمی:

۱-     تحقیقات کتابخانه ای:

×  پژوهش چیست و پژوهشگر کیست؟

در دنیای امروز، دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود. سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است. دانسته‌های ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش‌هایی که خود انجام می‌دهیم، به دست می‌آید. اگر این دانسته‌ها بر پایه نتایج پژوهش‌های قبلی باشد، در واقع به مصرف اطلاعات پرداخته‌ایم و اگر مبتنی بر مشاهدات و تحلیل‌های جاری باشد، تلاش ما به تولید اطلاعات منجر شده است؛ بنابراین، منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیت ‌های پژوهشی است که انجام می‌گیرد. پژوهش در هر موضوع، به هر گونه و در هر سطحی که انجام شود، تلاشی منسجم و نظام ‌مند در راستای توسعه دانش موجود درباره موضوع‌هایی است که با آنها سروکار داریم. پژوهش کوششی است برای یافتن بهترین راهکار‌های ممکن برای حل مشکلات موجود در عرصه‌های زندگی. ( غفاری، ۱۳۹۱ )

همچنین، پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به ‌شناختی روشن‌تر از مفاهیم پیرامون ماست. در مجموع پژوهش راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‌های تازه برای آیندگان است. شخصی که به شیوه‌های گوناگون پژوهش می‌‌کند، پژوهشگر (محقق) نامیده می‌شود. پژوهشگر فردی است که با روش‌های علمی، در صدد رسیدن به‌ شناختی تازه از مسائل و مفاهیم گوناگون است. او با استفاده از ابزارهای گوناگون به مشاهده دقیق‌تر و عمیق‌تر پدیده‌های پیرامون خود می‌پردازد. پژوهشگر با نگاهی نقادانه و موشکافانه به پیرامون خود می‌نگرد و برای رفع مشکلات جامعه وارائه بهترین راهکارهای عملی، اطلاعات موثقی دراختیارمتولیان امور می‌گذارد.(همان)

×     تعریف پژوهش از نگاه دیگر:

برای «پژوهش»، تعاریف متعددی شده است. برخی آن را « مطالعه آگاهانه، برنامه‌ریزی شده و روشمند به هنگام رویارویی با مسأله‌ای پیچیده و مبهم به قصد ایجاد وضوح و رفع پیچیدگی و ابهام از آن مسأله » گفته‌اند. منوچهر آقایی درکتاب پژوهش ، درتعریف این واژه نوشته است : تحقیق و پژوهش به مجموعه فعالیت ‌های بدیع، خلاق، نوآورانه، نظام یافته و برنامه ریزی شده‌ای گفته می‌شود که به طور کلی با هدف و در جهت گسترش شناخت مرزهای علمی و کاربرد این دانش برای بهبود زندگی و به طور خلاصه در جهت نوآوری و ایجاد فرآورده‌ها، فرایند‌ها، وسایل و ابزار، نظام‌ها، خدمات و روش‌های جدید که در پایان منجر به رشد و توسعه می‌شود، صورت پذیرد. علی دلاور، استاد دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهش را بحث و گفت‌و‌گو در زمینه فرایند عام در معارف بشری می‌خواند.  آنچه در همه تعاریف فوق مشترک است، سه ویژگی است که عبارت است از:

–         فرایندی بودن پژوهش

–         نظم و استمرار در انجام فعالیت

–         کشف حقیقت یا افزایش آگاهیگزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسهشما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

دیدگاه ها