سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید :

دوستان و همراهان گرامی همانطور که می دانید در این سایت به تدوین فایل های آموزشی مثل اقدام پژوهی و طرح جابر و … می پردازیم.در این بخش سعی داریم شما به سوالات متداول که ممکن است برای شما عزیزان محترم پیش بیاید پاسخ داده و شما را در این امر به بهترین شکل ممکن راهنمایی نماییم.

بانک فایل پژوهیسوالات متداول که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید :

سایت بانک فایل پژوهشی معلمان چقدر سابقه دارد ؟

سایت بانک فایل پژوهشی معلمان متشکل از تیم کارآمد و متخصص فرهنگی واز  تعدادی از دبیران متخصص و مجرب و با سابقه بالا در امر پژوهش تشکیل شده است. این تیم متخصص بیش از ۵ سال تجربه همکاری با فرهنگیان از طریق اینترنت و فضای مجازی دارد و تاکنون سایت های مختلفی را طراحی و پشتیبانی محتوایی نموده است. سایت های کانون تخصصی دانشجو،کافی نت دانشجو (فرهنگیان)،ایران کارآموز و در نهایت سایت حاضر نمونه هایی از فعالیت های بیشمار این گروه تخصصی می باشد.این سایت فعالیت هایی چون : اقدام پژوهی ،درس پژوهی ،گزارش تخصصی ،برنامه سالانه ،تقویم اجرایی،طرح جابر بن حیان،طرح کرامت،طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار،طرح تدبیر،پروژه مهر،طرح درس،طراحی آموزشی،سناریو و الگوی تدریس،پیک نوروزی و….را در راستای بهینه سازی و ارتقای کیفیت فرهنگیان انجام میدهد.همچنین می توانید برای دانلود انواع طرح جابر به برگه مربوطه مراجعه نمایید.

مقالات و پژوهش های آموزشی ما از چه منابعی تامین می شود؟

منبع مقالات و پژوهش های  ما خود فرهنگیان و استفاده از مقالات غیر اینترنتی و ترجمه کتب آموزشی می‌باشد .و همگی توسط تیم تخصصی فرهنگیان مجموعه اداره می شوند.در این مقالات سعی می شود از قوی ترین رفرنس ها و اطلاعات به روز و قوی بهره گرفته و که تا حد امکان به تدوین مقالات قدرتمند و قابل رقابت منجر گردد.

آیا ما با آموزش و پرورش قرار داد داریم؟

خیر، این سایت و سایر سایت های زیر مجموعه ما فقط برای همکاری با فرهنگیان تأسیس شده اند و به هیچ ارگانی وابسته نیستند..در عین حال به دلیل اطلاع دقیق از بخشنامه ها و ویرایش جدید آنها تیم تخصصی ما سعی می کند ، کلیه مقالات و فایل های آموزشی خود را بر اساس جدید ترین و بروز ترین بخشنامه ها تدوین نموده و تلاش نماید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی سوالات متداول فرهنگیان عزیز و محترم باشد.

آیا این سایت زیر نظر تیم فرهنگی مدیریت می‌شود؟

بله. تقریبا همه اعضای سایت ما فرهنگی و متخصص امور پژوهشی می باشند.در تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان گروه متخصص و پژوهشگر حرفه ای مشغول به کار هستند. افرادی که افتخار همکاری با این سایت را به ما داده اند جمعی از فرهنگیان فرهیخته و اساتید گروه آموزشی دانشگاه تربیت معلم و فرهنگیان هستند.

آیا مقالات،اقدام پژوهی،درس پژوهی و…. موجود در این سایت مورد قبول آموزش و پرورش واقع می شود؟

با توجه به وقتی که برای کارمان میگذاریم و اطلاع از بخشنامه های جدید و ویرایش های سال تحصیلی اخیر  بیش از ۹۰ درصد کارهای ما علاوه بر اینکه مورد قبول واقع می گردند،حائز رتبه نیز می شوند. فایل های تدوین شده توسط تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان معمولا بخش عظیمی از برندگان جشنواره های علمی پژوهشی را در هر سال تشکیل می دهند که بازخورد آن را در پیام های فرهنگیانی که مشتریان دائمی ما هستند ، می بینیم.

در صورت نداشتن ایمیل برای خرید از چه راهکاری نیاز است استفاده نمایید ؟

دوستان و همراهان گرامی در صورتی که ایمیل ندارید و یا ایمیل خود را فراموش نموده اید ، کافی است ایمیل aminsaleh2031@gmail.com را وارد کنید . بعد از پرداخت اینترنتی لینک دانلود نمایش داده می شود. در صورتی که باز هم مشکل داشتید حتما با ما تماس بگیرید. و سوالات متداول خود را بیان کنید.

آیا بجز خرید اینترنتی به شکل  دیگری هم می توان از فایل های داخل سایت استفاده نمود ؟

دوستان عزیز در صورتی که تمایل به خرید اینترنتی نداریدامکان کارت به کارت هم وجود دارد.شما مبلغ مورد نظر را به شماره کارت شماره ۵۸۹۴۶۳۱۸۷۱۲۸۹۸۲۳ بانک رفاه محمد صالح واریز و فایل را توسط  ایمیل تحویل می گیرید.

آیا امکان سفارش اختصاصی اقدام پژوهی،درس پژوهی و …. به صورت غیر اینترنتی وجود دارد؟

در پاسخ باید گفت : بله این امکان برای شما وجود دارد که از طریق ایمیل aminsaleh2011@gmail.com و یا تلگرام سفارش خود را بفرمایید.تیم ما در سریعترین زمان ممکن سفارش شما را انجام می دهد.

درمان دیابتسوالات متداول

تولید محتوا با استوری لاین