گزارش تخصصی | ❶ دانلود نمونه گزارش مستندسازی تجربیات و پیشنهاد اثر بخش

گزارش تخصصی : همانطور که می دانیم معلمان برای ارائه مستندات خود نیاز به تجربه های عملی دارند به همین دلیل است که در ارزشیابی سالانه معلمان از مستندسازی گزارشات آن ها و پیشنهادهای اثربخش استفاده می گردد پیشنهادات اثربخش و مستندسازی معلمان باعث رونق بخشی به کلاس و درس و محیط آموزشگاه می گردد.

برای دانلود هزاران گزارش تخصصی روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود کنید

گزارش تخصصی چیست ؟

گزارش تخصصی از نمونه های پژوهش عملی معلمان است که در سالهای اخیر بوجود آمده است. و بسیار سازنده در جهت ترغیب فرهنگیان به امر پژوهش می باشد . با توجه به اینکه اتفاق نظر درباره چگونگی تاثیر گزارش وجود ندارد یکی از جدیدترین روش های تحقیق در رابطه با معلمان می باشد . گزارش از طرفی روش منحصر به فرد  خود را دارد و از طرف دیگر به معلم اجازه می دهد براساس تجربیات شخصی و دانش خود به نگارش گزارش و نتیجه گیری از آن بپردازد .بانک فایل پژوهشی معلمان در این رابطه تا حد ممکن به معلمان محترم یاری خواهد رساند. در صورت داشتن هر گونه سوالی تماس بگیرید.

جایگاه گزارش تخصصی در آموزش و پرورش

گزارش تخصصی در مسائل مربوط به آموزش و پرورش و مدارس از جایگاه بسیار ارزشمندی دارد . بی تردید استفاده از تجربیات دیگران در گزارش تخصصی به معلمان کمک می کند تا در انجام فعالیت های آموزشی تخصص و مهارت لازم را کسب نمایند .در زمینه گزارش تخصصی می توان به منابعی که از تجربیات دیگران به دست می آید اشاره نمود. اما براساس تجربه می توان گفت معلمان و فرهنگیان گرامی به منابعی در جهت افزایش دانش و بهبود عملکرد خود در تدوین گزارش تخصصی نیازمند هستند.این منبع عظیم در بانک فایل پژوهشی معلمان قابل مشاهده است.در این بانک تحقیقاتی هزاران گزارش تخصصی پست های مختلف جهت استفاده فرهنگیان عزیز موجود می باشد.که به تدریج گذاره خواهد شد.

برای دانلود هزاران گزارش تخصصی روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود کنید

در طول سال تلاش کنید تجربیات عملی خود را به صورت مکتوب در بیاورید. به تجربیات منتهی شده مستندسازی تجربیات نیز گفته می شود مستندسازی تجربیات به نظام آموزشی کمک می کند در صورت کارایی داشتن و مقبول بودن یک تجربه سایر آموزگاران دبیران همچنین و مدیران مدارس نیز از آن تجربه بهره بگیرند قطعاً بخشنامه گزارش تخصصی و مستندسازی تجربیات به صورت کلیشه ای نیست مطمئناً در این بخشنامه گنجانده شده است مطمئناً این بخشنامه به منظور خاصی طراحی شده است

 

نمونه های گزارش های تخصصی معلمان

چگونه بهترین مفاهیم گزارش تخصصی معلمان را بشناسیم؟

درباره گزارش تخصصی باید گفت که در چند سال اخیر در جامعه فرهنگیان تغییرات مختلفی در جریان پژوهش و تحقیق روی داده است. شناخت و کاربرد روش های تحقیق پیشرفت بیشتر در این امر را سرعت بخشیده و راه حل های مناسب پیش روی بشریت قرار داده است .مهمترین عامل تسریع این پیشرفت ، ابداع و به کار بردن روش های علمی تحقیق بوده است .از جمله این شیوه ها می توان به شیوه  نگارش گزارش تخصصی اشاره نمود .

معلمان بتوانند از تجربیات همدیگر در بهبود تدریس و تربیت دانش‌آموزان بهره بگیرند می توانند هم در زمان و هم در کارایی تدریس صرفه جویی کنند قطعاً صرفه‌جویی در زمان می‌تواند اثر باشد. مهمان عزیز توصیه می‌کنیم از گزارشهای تخصصی و مستندسازی تجربیات که در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان وجود دارد استفاده نمایند.همچنین می توانید برای دانلود انواع طرح جابر به برگه مربوطه مراجعه نمایید.

گزارش تخصصی ابتدایی رایگان

لازم می دانم نکته مهمی را را درباره مقوله گزارش تخصصی ابتدایی رایگان که آموزش و پرورش روی اون تاکید داشت خدمت شما عزیزان بیان کنم. چند روز پیش متوجه شدم که این پاراگراف از سرفصل امتیاز دهی در ارزشیابی حذف شده است و به همین دلیل کانال های تلگرام برای خود شیرینی اقدام به توزیع و انتشار گزارش های رایگان در مقطع ابتدایی نموده اند.در صورتی که زمانی که ما در سایتمان این گزارشات را به نصف قیمت قرار داده بودیم آنها مردم را سرکیسه می کردند و جالب اینجا بود که همه گزارشات ارائه شده توسط آنها دقیقا گزارش هایی بود که از ما خریده بودند.

گزارش تخصصی معلمان دبیرستان

معلمان دبیرستان خب همان دبیران عزیز می شوند.البته نمیدانم دقیقا چرا باز هم در گوگل سرچ می شود معلمان دبیرستان! خب ما هم میگیم معلمان دبیرستان.معلمان عزیز می توانید به راحتی هر نوع مقاله یا گزارشی را که دلتان می خواهد از سایت ما بگیرید و اگر هزینه هم ندارید تلگرام بدهید که رایگان خدمتتون بفرستم.

گزارش تخصصی معلمان رایگان

خب من این سرفصل رو فقط برای جلب نظر گوگل نذاشتم.واقعا اگه معلمان عزیز و گرامی و فرهنگیان گل دوست نداشته باشن توی سایت ما خرید کنن و رایگان بخوان من فوری براشون میفرستم کافیه به تلگرام سایت پیام بدن و یا با شماره من تماس بگیرن ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴ در این صورت براشون سریعا مطالب رو ارسال میکنم.

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی در واقع یکی از بهترین مستنداتی است که توسط معلمان و دبیران به منظور  ارائه مدرک و نمونه کار از فعالیت خودشان صورت می گیرد. ارائه مستندات جدول بندی شده و مستند شده تحت عنوان گزارش معلمان در واقع بهترین گزینه ای است که می تواند مورد توجه اهالی علم و فرهنگ قرار بگیرد. بهتر است متولیان علم و دانش معلمان را خیلی بیشتر از این که هستند به مقوله گزارش نویسی علاقه مند و ترغیب نمایند. اینگونه است که می توان به آینده با چشم امید نگریست. در ارتباط با مقوله تدوین مستندات معلمان از سال ها پیش مورد توجه بوده و هم اکنون نیز به صورت قابل ملاحظه ای مورد توجه می باشد.

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی چیست ؟

قطعا در پاسخ به این سوال باید توجه شما را به این مقوله جلب نمایم که متوجه فواید گزارش نویسی باشید. معلمان در طول سال تحصیلی با معضلات و مشکلات زیادی مواجه می شوند. آنها تصمیم می گیرند که چند مورد از این مسائل را حل کنند. مسلما مشکلات قوی تر و پر اهمیت تر را در نظر می گیرند. در این ارتباط از راهکارها و روش های مختلف نیز بهره می گیرند. در نهایت بعد از حل مشکل راهکارها و پیشنهاداتی را جمع آوری می کنند. در کل به این راهکارها و پیشنهادات گزارش تخصصی گفته می شود. این نوع گزارش نویسی قطعا در امتیاز ارزشیابی آنها نیز مفید و موثر است.

گزارش تخصصی چیست ؟

گزارش تخصصی چیست ؟

تدوین گزارش تخصصی معلمان

گاهی معلمان محترم نیاز دارن که خودشون یه موضوع خاص رو بدن و روی اون موضوع کار بشه.خب مسلما این کار از دست سایت های کپی کار برنمیاد و اونا فقط منتظرن ما چی میذاریم که کپی کنن.ولی اگه هر معلمی هر دبیری یا هر هنرآموزی سخت ترین موضوع رو هم داشت باکی نداشته باشه من در خدمتش هستم.

گزارش تخصصی معلمان راهنمایی

الان ۵ ساله راهنمایی شده متوسطه اول….وای خدایا بازم بعضی ها راهنمایی سرچ میکنن توی گوگل ! دبیران محترم و عزیز متوسطه اول.بدانید و آگاه باشید توی سایت ما بهترین و کاملترین نمونه های گزارش تخصصی وجود داره و شما با خیال راحت میتونید خرید کنید.

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان

بازم اسم شیرین رایگان اومد وسط. من سر حرفم هستم هم تلگرامم موجوده و هم شماره همراهم هر عزیز فرهنگی گزارش رایگان بخواد در خدمتش هستم و سریعا براش ارسال میکنم .برام فرق نمیکنه که برای مقطع ابتدایی باشه یا متوسطه اول و دوم.

دانلود رایگان گزارش تخصصی دبیران

همینطور که در پاراگراف بالا هم گفتم اصلا برای من فرقی نمیکنه که در چه مقطعی گزارش تخصصی بخواید برای همه دبیران من در خدمت هستم حتی دبیرانی که اصلا گزارشی براشون توی سایت نذاشتم بازم نگران هیچی نباشن انقد گزارش نوشتم که تا ۵ سال دیگه هر پست سازمانی بیاد براش دارم.خخخ

دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی

و ای شرکت گوگل بدان و آگاه باش که همه اقدام پژوهی ها و گزارش تخصصیهایی که توی این سایت نوشته شده توسط شخص خودم بوده و از هیچکس و هیچ سایت و هیچ معلمی سو استفاده نکردم ولی بارها و بار ها از من سو استفاده شده و مطالب منو کپی کردن و توی سایت هاشون آوردن. اما مشکلی نداره کسی که محتوا نویسه از کپی محتواش توسط سایت های بی کیفیت باکی نداره.ولی تو همش اونا رو فرت و فرت میاری بالا.

چه راهکارهایی برای نوشتن یک گزارش تخصصی خوب نیاز است؟

  1. چه چیزی  قرار است از نگارش گزارش آموزش داده شود؟
  2. دانش دیگران پیرامون این مسئله قبل از انجام و اجرای گزارش چقدر است؟
  3. بعد از نگارش گزارش چه انتظاری از خوانندگان و همکاران داریم؟
  4.  با چه روشی و از چه کانالی می بایست تجربه های حاصل از گزارش به دیگران آموزش داده شود؟
  5. از چه وسایل کمک آموزشی و امکاناتی در تدوین گزارش می بایست استفاده نمود؟

خبر خوش برای کاربران عزیز و گرامی

امروز ۱۴ خرداد ۹۸ تصمیم گرفته شد که بنا بر هر دلایلی به یکسری از کابران مشاوره و اهدای فایل صورت بگیرد. دوستان گرامی اگر واقعا در خرید فایل های ما دچار مشکل بودید نگران نباشید. اگر چه واقعا اگر دقت کرده باشید ما سالهاست که این قیمت ها را افزایش نداده ایم.

با این حال ممکن است بعضی از کاربران ما دانش آموزان عزیزی باشند که در خرید فایل مشکل دارند. حالا چه در پرداخت اینترنتی و چه در خریدن فایل فرقی نمی کند. شما عزیزان اصلا نگران نباشید. راه حل این کار هم دست ماست.

در قسمت خرید فایل در بخش دیدگاه برای ما پیام بگذارید و فایل های خود را در سریعترین زمان از ما دریافت نمایید. خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد. ما در قبال فایل هایی که به این صورت برای شما ارسال می کنیم هزینه ای از شما نمی گیریم.

نکته ای مهم پیرامون فایل های ما

نکته ای مهم و قابل ذکر به ذهنم رسید که می بایست در رابطه با فایلهای این سایت خدمت شما عزیزان عرض کنم. فایل های موجود در این سایت حاصل زحمات بنده در چندین سال است که متاسفانه بسیاری از آنها توسط سایت های زرد به اشتراک گذاشته شده است. از آنجا که این افراد هیچ گونه آگاهی در ارتباط با بخشنامه ها ندارند ، به هیچ وجه فایل ها را آبدیت نمی کنند.

برای دانلود هزاران گزارش تخصصی روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود کنید

در سایت حاضر علاوه بر بروز رسانی منظم فایل ها درد مشترکی بین ما و کاربرانمان وجود دارد و آن هم فرهنگی بودن تیم پژوهشی ماست. به همین دلیل این همکاری باعث می شود که ما در قبال فایل هایمان احساس مسئولیت نموده و تا حد امکان به بهترین شکل ممکن آنها را در راستای اهداف کاربرانمان بروز رسانی کنیم.

معلمان پژوهنده ، نقطه قوت کشور

امر پژوهش در کشور یک وظیفه همگانی است. امروزه تحت فشار تحریم های بین المللی وظیفه ماست که پژوهش را در کشور رواج داده و دانش آموزان و معلمین را به امر پژوهش و تحقیق ترغیب نماییم. سیاست کلی سایت ما نیز بر این امر استوار شده است.

در سایت ما هدف این است که تا حد ممکن معلمان عزیز و گرامی به تحقیق و پژوهش تشویق و ترغیب شوند. چرا که بدون تشویق معلمان پژوهشگر این امر صورت نخواهد پذیرفت. در این راستا تیم تخصصی ما اعلام می کند که در صورتی که هر گونه کاری از دست ما در این رابطه بر بیاید از هیچ کوششی فروگزاری نخواهیم کرد و در این رابطه به شما عزیزان کمک خواهیم نمود.

یکسری از درخواست های اختصاصی

ممکن است شما عزیزان درخواست های اختصاصی و شخصی داشته باشید. ممکن است نیاز به این مقوله داشته باشید که برای شما مطالب و یا فایل های اختصاصی بنویسیم. قطعا ما در این رابطه به شما عزیزان کمک خواهیم نمود.

شما بزرگان و فرهنگیان عزیز و گرامی می توانید درخواست های خود را از طریق آی دی های تلگرام موجود در سایت و یا از راه ایمیل و دیدگاه برای ما ارسال نمایید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان کمک خواهیم نمود.در واقع چون تیم ما تولید کننده محتواست با اینطور درخواست ها اصلا مشکل نداشته و استقبال هم می کنیم. چرا که این نوع نگارش به صورت تضمینی و اختصاصی صورت می گیرد. و شما عزیزان قطعا می توانید در ارتباط با بخشنامه ها و تدوینشان موفق شوید.

تا بحال صدها مورد طرح و پژوهش برای شما عزیزان به صورت اختصاصی انجام شده است و خوشبختانه همه عزیزان از این مورد راضی بوده اند و خدارا شکر حتی یک مورد هم ناراضی نداشته ایم. و بسیاری از طرح هایمان رتبه های کشوری کسب نموده اند.

بهترین روش برای تدوین گزارش تخصصی چیست؟

فرآیند تدوین گزارش تخصصی کمی پیچیده و تخصصی است. معمولا شما زمانیکه به دنبال نکته یا موضوع خاصی هستید با یک نمونه کار در حوزه گزارش تخصصی مواجه میشوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه میکند. با مطالعه این مقاله ممکن است به نقش امتیازدهی گزارش تخصصی علاقه مند شده و به دنبال مقالات و تدوین های تخصصی تر بگردید.

مطالعه نمونه مقالات اینترنتی

مطالعه نمونه مقالات اینترنتی دارای فواید زیاد است ولی یک ایراد اساسی دارد. بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد میکنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم گزارش تخصصی کسب کردید به سراغ منابع جامع یا کتاب های تدوین گزارش تخصصی باشید. بهترین مسیر برای تدوین گزارش تخصصی به شرح زیر است:

مطالعه گزارشات ارائه شده در کتب

کتاب های آموزشی بسیاری هستند که مفاهیم اولیه و عمومی گزارش را به شما نشان میدهند. این کتاب ها به شما کمک میکنند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع گزارش نویسی را در کلاس بیاموزید.

مطالعه مقالات یا مشاهده ویدئو های آموزش و پرورش

پس از جستجو در کتاب شما آشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از آنها بهتر است که برای هرکدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا ویدئوهای تدوینی مرتبط با آن موضوع را بررسی کنید. می توانید از سایت آموزش و پرورش کمک بگیرید.

شرکت در دوره های تدوینی گزارش تخصصی

زمانیکه دانش و تجربه نسبی در زمینه گزارش را کسب کردید دیگر صرف زمان برای تدوین شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست. شما میتوانید با شرکت در دوره های تخصصی تدوین گزارش نویسی در زمانی کوتاه دانش خود را تکمیل کرده و تکنیک های کاربردی زیادی را بیاموزید. که این کلاس ها رد آموزش و پرورش برگزار می شوند.

گزارش تخصصی پایه اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی

شاید تصور کنید که گزارش و مستندسازی در پایه های مختلف ابتدایی و دبستان شبیه هم است. ولی قطعا به این شکل نیست. چراکه اگر به این شکل بود یک گزارش برای کلیه پایه های ابتدایی بسنده می کرد. جانم برایتان بگوید که مطمئنا به این شیوه ای نیست که فکر میکنید. هر پایه مسلما راهکارها و روش های مخصوص به خود را دارد که می بایست به شکل اجتناب ناپذیری بررسی شود.

گزارش تخصصی هنرستان

درباره گزارش مخصوص هنرآموزان در هنرستان باید گفت که تدوین این گزارش کمک بسیار بزرگی به هنرجویان و هنرآموزان مقطع هنرستان می کند. در واقع هنرآموزان با تدوین این گزارش تجربیات ارزنده خود را در هنرستان برای سایر هنرجویان به اجرا در میاورند.بهتر است این مقوله به صورت تخصصی و واقعی انجام شود و از هرگونه کپی برداری خودداری گردد.

گزارش مخصوص ریاضی رایگان

گزارش تخصصی ریاضی رایگان نمونه بسیار جالبی از سرچ اینترنتی معلمانی هست که علاوه بر اینکه نمیخواهند کمک عملی به دانش آموزان بکنند و کار خود را به صورت واقعی پیش ببرند. حتی نیازی نمیبینند که هزینه بسیار اندگی که برای این گزارشات لحاظ شده است را بپردازند. البته این عزیزان بیشتر اوقات فعالیت های عملی خود را خودشان انجام می دهند.

گزارش مخصوص رایگان

گزارش مخصوص رایگان در واقع به معلمان این کمک را می کند که با استفاده از تجربیات گرانبهای همدیگر از نمونه های کاربردی و عملی موجود در وب بهره کافی و لازم را برده و تا حد امکان این محور را سرمنشا کار خود قرار دهند.

اینفوگرافی گزارش تخصصی

توجه شما عزیزان را به اینفو گرافی گزارش تخصصی جلب می کنیم :

اینفو گرافی گزارش تخصصی

اینفو گرافی گزارش تخصصی

گزارش مخصوص ادبیات فارسی

گزارش مخصوص رشته ادبیات فارسی در سایت ما که بانک فایل پژوهشی معلمان است در اختیار دبیران محترم ادبیات فارسی قرار داده می شود. چرا که این دبیران حق زیادی به گردن ما دارند. بنده به شخصه علاقه وافری به این قشر عزیز دارم و سعیم بر این است تا حد ممکن از هیچ کوششی در راستای کمک به آنها فروگذاری نکنم.

گزارش تخصصی معاون اجرایی رایگان

از معاونین اجرایی عزیز بابت زحماتی که در مدرسه دارند و به چشم نمی آید صمیمانه سپاسگزارم. همانطور که می دانید معاون اجرایی اسم جدید همان پست دفتر دار سابق است. این پست خیلی زیاد مورد کم مهری و بی مهری قرار  گرفته است. بیشترین زحمات مدرسه به عهده آنهاست ولی خیلی کم به چشم می آید. ما در سایت مان آماده ارائه خدمات گزارش رایگان با معاونین اجرایی عزیز هستیم.

مستندات تصویری از شرکت در دوره های گزارش تخصصی

گزارش تخصصی

برگزاری جلسات گزارش تخصصی


دانلود گزارش تخصصی

کلاس های تدوین گزارش تخصصی ویژه ابتدایی


نمونه گزارش تخصصی

جلسه تدوین گزارش تخصصی برای مدیران


گزارش تخصصی معلمان

کارگاه های مرتبط با گزارش تخصصی معلمان


گزارش تخصصی در مدارس ابتدایی

گزارش تخصصی در مدارس ابتدایی


گزارش تخصصی معلم , دبیر, مدیر , معاون

گزارش تخصصی معلم , دبیر, مدیر , معاون

با خبر خوش لغو سند ۲۰۳۰ و ادامه یافتن اهداف تربیتی و آموزشی آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین مطمئنا استفاده از گزارش های تخصصی و نمونه گزارش مستند سازی تجربیات و پیشنهادات اثربخش همکاران می تواند راهگشا باشد برای عزیزان دعوت می‌کنیم که با ارائه گزارشات خود به صورت تجربه به ادمین سایت کمک نمایند. تا بتوانند جایگاه گزارش تخصصی را در نظام آموزش و پرورش ارتقا بخشند هم‌چنین بتوانند بهترین مفاهیم مستندات سازی تجربیات را بشناسند.

برای دانلود هزاران گزارش تخصصی روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود کنید

دوستان عزیز در صورت داشتن هر گونه سفارش با ما در ارتباط باشید.