نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی به صورت هفتگی و قابل تفکیک به صورت ماهانه

نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی ،بانکی از نمونه سوالات پایه چهارم به صورت هفتگی و ماهانه برای تمام دروس مناسب معلمان و دانش آموزان پایه چهارم

بانک فایل پژوهشی معلمان با گردآوری نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی هفتگی و ماهانه برای استفاده  آموزگاران  پایه چهارم دبستان اقدام به آرشیوی کامل و مرتب در این زمینه نموده است. این مجموعه شامل بیش از صد و پنجاه صفحه نمونه سوال متفاوت و متنوع با طراحی زیبا و جذاب  از تمامی دروس چهارم ابتدایی می باشد.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل نمونه سوالات امتحانی چهارم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

این مجموعه شامل موارد زیر می­باشد:

  • نمونه سوالات امتحانی درس فارسی چهارم ابتدایی

  • نمونه سوالات امتحانی درس ریاضی چهارم ابتدایی

  • نمونه سوالات امتحانی درس علوم چهارم ابتدایی

  • نمونه سوال امتحانی درس مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی

  • نمونه سوالات امتحانی درس هدیه های آسمانی چهارم ابتدایی

  • نمونه سوالات به صورت هفتگی چهارم ابتدایی

  • نمونه سوالات بصورت ماهانه چهارم ابتدایی

  • به همراه بازی و ریاضی، سرگرمی با نقشه، بازی با فارسی و ….

با انتخاب این مجموعه دانش آموزان و معلمان در پایه چهارم دبستان بی نیاز از استفاده هر گونه بانک تست و نمونه سوال هستند چرا که قوی ترین مجموعه نمونه سوال به تفکیک هفته،ماه،سال در این مجموعه بی نظیر تهیه گردیده است.در بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر نمونه سوالات پایه چهارم ابتدایی که به صورت هفتگی و ماهانه است.سایر اقدامات پژوهشی نیز انجام می پذیرد.شما می توانید با مراجعه به سایر دسته بندی ها کلیه فایل های مورد نیاز خود را از بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه نمایید.

لطفا توجه بفرمایید

خبر بسیار مهم

مژده به فرهنگیان عزیز

به منظور کمک به ارتقاء سطح آموزشی و به مناسبت رتبه بندی معلمان از این به بعد آزمون ها و تکالیف هر پایه در قالب آزمون های عملکردی ، تکالیف مهارت محور و نمونه سوالات هفتگی و غیره به صورت پکیج طلایی و با قیمت بسیار مناسب ارائه میگردد.

برای دانلود پکیج طلایی و فوق العاده آزمون های عملکردی ، تکالیف مهارت محور و نمونه سوالات هفتگی و غیره پایه اول روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دانلود پکیج طلایی و فوق العاده آزمون های عملکردی ، تکالیف مهارت محور و نمونه سوالات هفتگی و غیره پایه دوم روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دانلود پکیج طلایی و فوق العاده آزمون های عملکردی ، تکالیف مهارت محور و نمونه سوالات هفتگی و غیره پایه سوم روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دانلود پکیج طلایی و فوق العاده آزمون های عملکردی ، تکالیف مهارت محور و نمونه سوالات هفتگی و غیره پایه چهارم روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دانلود پکیج طلایی و فوق العاده آزمون های عملکردی ، تکالیف مهارت محور و نمونه سوالات هفتگی و غیره پایه پنجم روی دکمه زیر کلیک کنید.

برای دانلود پکیج طلایی و فوق العاده آزمون های عملکردی ، تکالیف مهارت محور و نمونه سوالات هفتگی و غیره پایه ششم روی دکمه زیر کلیک کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۳۰۷۴۳۱۰۰۴

برچسب ها

دیدگاه ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!