آموزش ریکاوری کارت حافظه SD سامسونگ و اندروید

تلفن و تبلت سامسونگ در بین کاربران زیادی در سراسر جهان محبوب است. اما گاهی اوقات ، مردم را به خاطر حافظه داخلی محدود خود آزار می دهد. به نقل از ایده آل تک یک کارت SD به شما امکان می دهد تصاویر ، فیلم ها ، فایل های موسیقی و سایر فایل های رسانه ای را ذخیره کنید ، و این یک راه حل عالی برای گسترش ظرفیت ذخیره سازی یا تغییر محل ذخیره در گوشی سامسونگ شما می شود. با این وجود ، ممکن است این پرونده ها روی کارت SD سامسونگ به دلایل مختلفی از جمله حذف تصادفی اطلاعات، ویروسی شدن گوشی ، فرمت شدن، خطای فرمت نشدن کارت SD و غیره از بین بروند .

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

بهترین ابزار برای بازیابی کارت SD سامسونگ


نگران نباشید بازیابی کارت حافظه SD بسیار آسان است! به گفته مجله اینترتی ایده آل مگ شما یک برنامه بازیابی اطلاعات مفید که در بازیابی کارت SD سامسونگ عملکرد خوبی دارد، نیاز دارید.

EaseUS Data Recovery Wizard ، ابزار قدرتمند و خارق العاده ای دارد که می تواند به شما در مقابله با مشکلات از بین رفتن کارت SD سامسونگ با مراحل ساده کمک کند. مهم نیست که چگونه پرونده های خود را گم کنید ، می تواند به شما کمک کند آنها را به سرعت و با خیال راحت برگردانید. به غیر از بازیابی کارت SD سامسونگ ، نرم افزار بازیابی داده EaseUS نیز برای سایر بازیابی های کارت SD Android است.

راهنمای گام به گام برای بازیابی کارت SD سامسونگ


 هنگامی که اطلاعات شما از بین می رود بلافاصله استفاده از کارت SD خود را متوقف کنید. ادامه استفاده از کارت حافظه شانس بازیابی اطلاعات کارت حافظه را کاهش می دهد.

سپس ، شما باید یک ابزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه قابل اعتماد پیدا کنید. این ابزار امکانی را به شما می دهد تا داده های از دست رفته را از کارت حافظه خراب / فرمت شده / آسیب دیده / قفل شده / غیرقابل خواندن در تقریبا همه دستگاههای مبتنی بر Android از جمله گوشی های سامسونگ را بازیابی کنید.

مرحله ۱: کارت SD را به رایانه متصل کنید

کارت SD را به پورت External وارد کنید و کارت SD خود  را به یک کامپیوتر سالم متصل کنید.

مرحله ۲: نرم افزار بازیابی کارت SD را اجرا کرده و کارت را اسکن کنید.

مراحل بازیابی کارت حافظه اندروید با نرم افزار  EaseUS Data Recovery Wizar


  1. برنامه را را روی رایانه شخصی خود راه اندازی کنید سپس بر روی Scan کلیک کنید تا داده های گم شده را روی کارت SD خود پیدا کنید.

انتخاب محلی برای بازیابی اطلاعات

۲.اطلاعات کارت SD را پیدا کنید.

پس از فرآیند اسکن ، می توانید پرونده های کارت SD گمشده خود را در پرونده های  نمایش داده شده پیدا کنید.

  • پرونده های حذف شده  Deleted File: پرونده های حذف شده  خود را در این فایل مشاهده می کنید.
  • Drive X: همه پرونده های از بین رفته را می توانید در اینجا پیدا کنید.
  • فایل های پارتیشن گمشده Lost Partition Files: ابتدا بررسی کنید که آیا این قسمت برای بازیابی فرمت شده است یا خیر.
  • فایلهای اضافی Extra Files: در این قسمت پرونده هایی را پیدا می کند که نام یا مسیر را گم کرده اند.

می توانید برای یافتن سریع پرونده های خود از فیلتر و جستجو استفاده کنید.

پیداکردن فایل ها و نام آن ها

       ۳.اطلاعات کارت SD را بازیابی کنید.

با دو بار کلیک کردن روی هر یک از آنها ، می توانید پرونده های یافت شده را بررسی و پیش نمایش کنید.

سپس بر روی دکمه Recover کلیک کنید تا پرونده های کارت SD موجود در یک مکان امن در رایانه شخصی یا یک حافظه خارجی ذخیره شود.

ذخیره اطلاعات در مکان امن

دانلود و بازیابی مموری سامسونگ با نرم افزار dr.fon


این برنامه می تواند به شما در بازیابی مخاطبین ، پیام ها ، عکس ها ، موسیقی ، شماره تماس  و غیره از طریق تلفن Android کمک کند.

مرحله ۱: dr.fone را روی رایانه خود نصب و اجرا کنید ، حالت “بازیابی اطلاعات کارت SD Android” را انتخاب کنید ، سپس یک کارت میکرو SD را از طریق دستگاه Android یا کارت خوان خود به کامپیوتر متصل کنید.

مرحله ۲: هنگامی که کارت SD شما توسط dr.fone شناسایی شد ، کارت SD خود را انتخاب کرده و برای ادامه ، روی “Next” کلیک کنید.

 

دیدگاه ها