نمونه پروژه مهر رایگان آخرین بخشنامه ۱۴۰۲-۴۰۳ بی مانند و تکمیل شده

نمونه پروژه مهر رایگان : در سایت حاضر فایل های نمونه پروژه مهر رایگان را در رابطه با آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش برای شما عزیزان محیا نموده ایم و برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

نمونه پروژه مهر رایگان بی نظیر و دقیق فوق العاده و جدید

مدارس اجرا کننده نمونه پروژه مهر رایگان یکی از دستاوردهای مهم در حوزه ی توسعه فناوری اطلاعات دربرنامه‌های آموزش و پرورش است که فواید وآثار ونتایج آن نه فقط درمحیط آموزشی خود را نمایان می کند و  تاثیرات خود را خواهد گذاشت ، بلکه با ویژگی های نمونه پروژه مهر رایگان تحولی نوین ، همراه باتجارب واقعی محیط زندگی دانش آموزان و فردای آن‌ها خواهد بود، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمونه پروژه مهر رایگان را می‌توان به عنوان ابزاری نیرومند برای ارتقا کیفیت و کارایی آموزش مورد استفاده قرار داد ،از این رو تاسیس مدارس هوشمند همراه با توجه دقیق به ملزومات آن می‌تواند گامی موثر در راستای تحول بنیادین نظام آموزشی کشورمان باشد.

پروژه مهر

اهمیت مسئله نمونه پروژه مهر رایگان فوق العاده و جدید بی مانند و تکمیل شده

مقوله نمونه پروژه مهر رایگان در نظام آموزشی مبحث دیرپایی است و به کشور ما نیز ختم نمی‌شود، فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمونه پروژه مهر رایگان را می‌توان به عنوان ابزاری نیرومند برای ارتقا کیفیت و کارایی آموزش مورد استفاده قرار داد. تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با آموزش و سیستم یادگیری در نمونه پروژه مهر رایگان یک فرایند چندوجهی و پیچیده است. یگانه امر مداوم ثابت دراین فرایند تغییر است.

بالاترین میزان موفقیت در امر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمونه پروژه مهر رایگان زمانی حاصل می‌شود که ازسردرگمی و بهت زدگی درمورد فناوری اطلاعات و ارتباطات خارج شویم و ذهن و احساس خود را بر شگفتی‌های یادگیری متمرکز کنیم.فناوری با ارائه مجموعه متنوعی شیوه‌های آموزشی و یادگیری دانش آموز را برای کسب آگاهی در زمینه مورد علاقه شان تشویق می‌کند و یادگیری معنی دار را میسر می‌سازدو اینجاست که هوشمند سازی فضای آموزشی جایگاه والای خود را برای انتقال مفاهیم علمی پیدا می کند.

نمونه پروژه مهر رایگان خاص و دقیق در مدارس به چه شکل است ؟

مدرسه اجرا کننده نمونه پروژه مهر رایگان مدرسه­ای است که علاوه بر استفاده از امکانات فیزیکی مدرسه و برنامه هایی مانند سایر مدارس تلاش دارد تا با تجهیز به امکانات رایانه یی و فناوری های مربوطه کنترل و مدیریت خود را بر این اساس مبتنی کند و محتوای اکثر دورس را بر اساس نمونه پروژه مهر رایگان الکترونیکی کرده و ارزشیابی و نظارت سیستم را هوشمند گرداند .

در اینگونه مدارس سیستم بر روی کامپیوتر مرکزی مدرسه نصب می شود و با اتصال به تعداد زیادی از خطوط تلفن در طول شبانه روز آماده ارایه خدمات است . این سیستم امکانی را فراهم می آورد تا دانش آموزان ، اولیا و معلمین و کادر مدرسه در تعامل همیشگی و پویا برنامه خود را به پیش برند .

نمونه پروژه مهر رایگان و اهمیت آن آخرین بخشنامه ۱۴۰۲-۴۰۳ خاص و دقیق

پروژه مهر ابتدایی

به هیچ عنوان نمیتوان از اهمیت پایه های ابتدایی مدرسه و پروژه مهر ابتدایی گذر کرد. دانش آموزان مقطع ابتدایی بسیار بیشتر از دیگر مقاطع نیاز به توجه در پروژه مهر دارند. سن این دانش آموزان پایین است و اگر در همین سنین پایین از درس و مدرسه گریزان شوند مطمئنا در بقیه مقاطع نیز با مشکلات فراوانی روبرو میشوند و عملا نمیتوان آنان را دوباره به فضای تحصیلی دعوت کرد. از همین رو چه آموزش و پرورش و چه معلمان و معاونان و مدیران، به این پروژه مهر اهمیت بالایی میدهند و به شدت بر روی برگذاری صحیح و اصولی آن تمرکز میکنند که مبادا در اولین روز های تحصیلی دانش آموزان کم سن آن با مشکلات و تضاد هایی در مدرسه روبرو شوند و این مشکلات باعث دلزدگی آنان شود.

پروژه  مهر ابتدایی از یک الی دوماه قبل از شروع ماه مهر توسط مدیران و معاونان به اجرا در می آید. آنها از همان زمان شروع میکنند و کار های خود را برنامه ریزی میکنند. یکی از مهم ترین اعمالی که به این روند و برگذاری صحیح پروژه مهر در مقطع دبستان کمک میکند، برنامه ریزی و تقسیم وظایف بین معلم و مدیر است. میدانید که قسمت عمده وظایف در این مدارس بر عهده مدیر و معاونان است و از همین رو این دو پست مهم باید قبل از اجرای وظایف خود در قبال پروژه مهر ابتدایی، وظایف را میان خود تقسیم کنند تا در این فرایند به هیچ عنوان مشکل و ایرادی به وجود نیاید.

تاثیر نمونه پروژه مهر رایگان در نظام آموزشی بی مانند و تکمیل شده فوق العاده و جدید

در متوسطه اول مدیران به پروژه مهر متوسطه اول اهمیت زیادی میدهند. دلیل آن این موضوع است که در این مقطع تحصیلی دانش آموزان با افزایش ساعت درس ها روبرو میشوند و این خود میتواند یک کابوس به تمام معنا برای آنها باشد که به کل باعث رنجش و آزار و اذیت آنها شود. از همین رو این عزیزان که به خوبی به این موضوع واقف اند سعی میکنند در پروژه مهر متوسط اول به آن اهمیت دهند و آن را در نگاه دانش آموزان موضوعی ساده و پیش پا افتاده جلوه میدهند. اما چطور؟

پروژ مهر

معلمان در ابتدای مهر زمانی که فضای نشاط آور و دور از خسته کنندگی را برای دانش آموزان تداعی میکنند باعث میشوند تا آنها کمی به فضای مدرسه متوسطه اول امیدوار شوند و بتوانند کمی با این موضوع کنار بیایند که در این فضای مناسب تحصیل امر آسانی است و واقعا خسته کننده و طاقت فرسا نیست. البته باید این موضوع را بدانید که در صورتی که به ناگهان فعالیت های پروژه مهر متوسطه اول متوقف شود، دانش آموزان با شوک روحی مواجه میشوند که این خود موضوعی بسیار بدتر و ناراحت کننده تر است. بهتر است در پروژه مهر ۱۴۰۰ متوسطه اول کمی خلاقیت به خرج دهید و بتوانید کمی بیش از پیش فضای مفرح را ایجاد کنید.

نمونه پروژه مهر رایگان متنوع خاص و دقیق بی نظیر و دقیق

پروژه مهر متوسطه

در پروژه مهر متوسطه دوم شاید دیگر اهمیت فعالیت ها مانند سال های قبل دیده نشود و عملا مدیران به آن اهمیتی ندهند اما مطئمنا این یک تصور و استراتژی غلط است. در هر حال خوب میدانیم که مقطع متوسطه دوم نسبت به متوسطه اول درسهای سخت تری دارد و ساعت های درسی آن با مطالب پربار تری نسبت به سالهای قبل همراه است. اگر به پروژه مهر این سال متوسطه بی مهری شود و اهمیتی را معطوف آن نکنیم، باید منتظر باشیم تا دانش آموزان به سرعت زیر بار سنگین کلاس های درسی این مقطع به اصطلاح کم بیاوند و نتوانند آنطور که باید خود را نشان دهند.

از همین رو به شدت و به صورت اکید پیشنهاد میشود تا برای پروژه مهر ۱۴۰۰ متوسطه دوم کمی خلاقیت جدید به کار ببرید تا دانش آموزان خود را حیرت زده کنید. این خلاقیت ها میتواند از دانلود فایل پروژه مهر در همین سایت به دست آید و یا از روش های ایده یابی دیگر برای آن استفاده شود. در هر حال امیدواریم که پروژه مهر ۱۴۰۰ متوسطه اول و پروژه مهر ۱۴۰۰ متوسطه دوم را به خوبی و با تفاوت نسبت به سال قبل و دیگر سال ها اجرا کنید.

نمونه پروژه مهر رایگان مدارس خاص و دقیق آخرین بخشنامه ۱۴۰۲-۴۰۳

تا اینجا با مفاهیم زیادی در مورد پروژه مهر آشنا شدید. اما این پروژه جزییات مهم دیگر نیز دارد که در ادامه به آن میپردازیم. این جزییات عبارتند از:

  • شعار پروژه مهر
  • ابلاغ پروژه مهر
  • گزارش پروژه مهر

هر کدام از موضوعات گفته شده یکی از جزییات مهم و ضروی در پروژه مهر مدارس است که مدیران باید به خوبی به آنها اهمیت دهند و بتوانند خواسته های آموزش و پرورش را در این زمینه برطرف کنند. حال دقیقا منظور از این موضوع چیست؟ در ادامه به هر کدام از این مفهوم پیرامون پروژه مهر مدارس به صورت جداگانه میپردازیم.

شعار پروژ مهر

اولین موضوع شعار مهر است که هر ساله و از سمت آموزش و پرورش تعیین میشود. مطمئنا مشاهده کرده اید که هرساله رهبر کشور برای سال جدید شمسی شعار جدیدی را به تصویب میرسانند و پس از آن نیز اغلب ادارات و حتی کارگاه ها و کارخانه نسبت به شعار تعیین شده فعالیت های خود را برنامه ریزی میکنند و نسبت به اجراییات، آن را به اجرا در می ‌آورند. در شعار پروژه مهر نیز وضعیت به همین صورت است.

شعار نمونه پروژه مهر رایگان برابر است با مهر، شادی و آرامش

طبق مثال گفته شده، پس از ابلاغ  این شعار مدیران تمرکز خود را به اجرایی کردن آن معطوف میکنند.
موضوع بعد از شعار این پروژه، ابلاغ پروژه مهر از سمت آموزش و پرورش است. این ابلاغ قبل از شروع سال تحصیلی جدید انجام میشود زیرا اگر در زمان شروع آن این ابلاغ انجام شود مطمئنا مدیران و دیگر اعظای مدرسه زمان کافی برای انجام جزییات آن را ندارند و نمیتواند به آن صورت که باید به آن توجه کرد. همانطور که میدانید پروژه مهر هرساله طبق ابلاغیه آموزش و پروش انجام میشود و انجام آن باید بر طبق این مفاد باشد.

آخرین موضوعی که میتوان در مورد پروژه مهر بیان کرد، بحث گزارش پروژه مهر است. میدانید که اهمیت این پروژه برای آموزش و پرورش بسیار بالاست. از همین رو این اداره بسیار به آن توجه میکند و یکی از مواردی که این موضوع را ثابت میکند این است که این اداره هرساله از مدیران و معاونان در مورد فعالیت های انجام شده در پروژه مهر گزارش پروژه مهر را دریافت میکند تا مطمئن شود که تمامی موارد طبق ابلاغ نامه پیش رفته و بتواند فعالیت ها را بررسی کند.

نمونه پروژه مهر رایگان و پیشرفت مدارسفوق العاده و جدید بی مانند و تکمیل شده

دانلود پروژ مهر

برای نمونه پروژه مهر رایگان میتوانید از آرشیو مهر ما استفاده کنید. ما در این آرشیو فایل های بسیار زیادی را قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی فایل های مورد نیاز خود را بیابید و آنها را دانلود کنید. این پروژ های مهر که در فایل های دانلودی قرار دارند مطمئنا از کیفیت مورد نظر شما برخوردار هستند و به خوبی پاسخگوی نیازات شما در این زمینه هستند و زمینه های مربوط برای نوشتن ابلاغ و گزارش باشد.

نمونه پروژه مهر رایگان آخرین بخشنامه ۱۴۰۲-۴۰۳ و اطلاع رسانی در مدارس

امکان اطلاع رسانی صوتی و تصویری ، ارتباط با مربیان ، ارایه انتقادات و پیشنهادات ، پرسش و پاسخ و سایر موارد ضروری از جمله کارکردهای مدارس هوشمند است . در این مدارس دانش آموزان با داشتن یک کامپیوتر در منزل همیشه با سیستم مدرسه خود در ارتباط خواهند بود لذا می توان گفت مدارس هوشمند هیچ وقت تعطیل نخواهد بود . البته لازم است این نکته یادآوری شود که مدارس هوشمند بستر لازم برای مدارس مجازی نیز فراهم شود .

پروژه مهر مدارس

 نمونه پروژه مهر رایگان بی نظیر و دقیق در دهه اخیر

در دهه های اخیر، گستره فعالیت در زمینه آموزش و یادگیری نیز چون دیگر فعالیت‏‎‎های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره، از ‏توسعه و پیشرفت سریع فناوری و ظهور پدیده‏‎‎هایی چون ماهواره، رایانه، اینترنت و غیره متاثر و دگرگون شده است. استفاده از فناوری در نمونه پروژه مهر رایگان به زمان بهره گیری از ابزارهای کمک آموزشی سمعی بصری شامل نمایش اسلاید و فیلم‏های آموزشی در نمونه پروژه مهر رایگان باز ‏می گردد.

ویژگی­ها و خصوصیات مدارس اجرا کننده نمونه پروژه مهر رایگان فوق العاده و جدید

در مدارس اجرا کننده نمونه پروژه مهر رایگان معلمان می توانند با استفاده از بانکهای اطلاعاتی و برنامه های نرم افزاری و غیره دروس جدیدی را با توجه به نیازها و علائق دانش آموزان طراحی نمایند و یا اینکه دروس موجود را تغییر داده و اصلاح نمایند بنابراین محتوای آموزشی دروس در این مدارس تا حدودی متفاوت با مدارس دیگر خواهد بود.

‌دانش آموزان مدارس مجری نمونه پروژه مهر رایگان ، خود سرعت یادگیری خود را تعیین می نمایند. همچنین در این مدارس، ساعات یادگیری محدود به ساعات مدرسه نیست و دانش آموزان در هر لحظه که اراده کنند کلاسهای دلخواهشان را از طریق برنامه های رایانه ای یا ارتباط از راه دور در اختیار خواهند داشت.

نمونه پروژه مهر رایگان بی مانند و تکمیل شده و معلمان
‌نقش معلمان در مدارس اجرا کننده نمونه پروژه مهر رایگان تا حدود زیادی از آموزش و ارزشیابی دانش آموزان به پیگیری آموزش شخصی آنان تغییر می یابد و در نتیجه فرصت و فراغت بیشتری برای پرداختن به برنامه های رشد و بالندگی حرفه ای خود (مطالعه، برقراری ارتباطات و تعاملات سازنده و مؤثر با مکاران، ارتقاء سطح علمی و بهبود مهارتهای تدریس و …) خواهند یافت.

نمونه پروژه مهر رایگان خاص و دقیق و حمل لوازم التحریر

در این نوع مدارس دانش آموزان اغلب بجای کیف های مملو از کتب حجیم، با کامپیوترهای کیفی (lab top) در سر کلاس درس حاضر می شوند. به عبارت دیگر در این مدارس علاوه بر مواد آموزشی رایج و کتابهای درسی، انواع نرم افزارها و درس افزارهای چند رسانه ای نظیر cd و… مورد استفاده قرار می گیرد.

ارزشیابی در نمونه پروژه مهر رایگان آخرین بخشنامه ۱۴۰۲-۴۰۳

ارزشیابی از دانش آموزان در مدارس هوشمند به جای اینکه در مقاطع و نوبتهای فاصله دار (در پایان هر فصل یا هر ترم و …) صورت پذیرد، همه روزه و به طور مداوم انجام می گیرد و تعدادی از این آزمونها هم به صورت on line واز راه دور می باشند.

در این مدارس مجری نمونه پروژه مهر رایگان دانش آموزان هنگام ورود و خروج از مدرسه، با کارت دیجیتالی که در اختیار دارند، والدین خود را از ساعت آمد و رفت خود مطلع می سازند(ارسال SMS ازطریق سیستم اتوماسیون مدرسه). والدین دانش آموزان نیز می توانند با یک آموزش ساده به سیستم ارزشیابی مدرسه متصل شده و به این وسیله از وضعیت وروند پیشرفت تحصیلی فرزند خود آگاهی یابند. فناوری اطلاعات در نمونه پروژه مهر رایگان

از آنجاییکه پاره ای از فعالیتهای مرسوم در مدارس دیگر، در این مدارس مجری نمونه پروژه مهر رایگان به کمک فناوری اطلاعات کاهش می یابد، کمیت و کیفیت تعاملات بین دانش آموزان، معلمان و والدین ارتقاء می یابد و در نتیجه هم افزایی یا سینرژی حاصل از تعاملات این سه گروه، امکان ایجاد شرایط یادگیری بهتر برای دانش آموزان فراهم می گردد.

نمونه پروژه مهر رایگان

مهمترین اهداف مدارس مجری نمونه پروژه مهر رایگان بی نظیر و دقیق

افزایش مشارکت عناصر مرتبط با سیستم مدرسه بویژه اولیا ، مربیان و دانش آموزان و فراهم کردن امکان تعادل بیشتر آنان با یکدیگر مهمترین هدف یک مدرسه هوشمند است . از طرفی دانش آموزان در چنین مدرسه یی با فناوری الکترونیکی آشنا می شوند و توانمندی فردی خود را از این طریق افزایش می دهند .

رشد همه جانبه در این سیستم یکی دیگر از اهداف مورد نظر است چرا که با تسلط به تمام مجموعه و بازخودگیری از روند پیشرفت توسط دانش آموزان آنان بخوبی نقاط قوت و ضعف خود را تشخیص می دهند و به یاری سیستم برای رفع آن تلاش می کنند .

ایجاد تنوع و خارج شدن از شیوه یکنواخت و سنتی آموزشی از جمله اهدافی است که در صورت اجرای دقیق طرح می تواند بازده کاری را در مدرسه افزایش دهد .

دانش آموز در این سیستم با اهمیت زمان آشنا شده و بخوبی می آموزند که چگونه می توان در کمترین زمان به خواسته ها و نیازهای خود از طریق استفاده از فناوری ارتباطی نایل آمد .

هفت اصل کلیدی در مدارس مجری نمونه پروژه مهر رایگان فوق العاده و جدید عبارتند از:

۱) دانش خلاق ۲)استعداد یادگیری ۳)توجه به فهم مطالب ۴) آموختن با هدف تسلط و انتقال آن ۵) ارزیابی آموخته‌ها به شکل متمرکز ۶) غلبه بر مشکلات ۷) مدرسه به عنوان یک سازمان آموزشی.

ارکان مدرسۀ مجری نمونه پروژه مهر رایگان بی مانند و تکمیل شده :

محیط یاددهی – یادگیری

این محیط چهار حوزه را تحت پوشش خود قرار می دهد :

الف – برنامه درسی                ب – روش تدریس                  ج – ارزیابی                    د – محتوا

مدیریت :

منابع و فرآیندهای مورد نیاز محیط یاددهی – یادگیریی را پشتیبانی و حمایت می کند .

مسئولیتهای افراد و مهارتهای مورد نیاز : در این مدرسه نقش مدیر ، معلم ، دانش آموز و والدین تغییر خواهد کرد و با توانایی ها و دانش خود نقش مؤثری در مدرسه خواهند داشت

فناوری :

ایجاد محیط یاددهی – یادگیری ، مدیریت و ارتباطات بیرونی راه حل های مبتنی بر فناوری را الزامی می کند .

مستندات پروژه مهر

ویژگیهای ارکان نمونه پروژه مهر رایگان خاص و دقیق :

  • محیط یاددهی – یادگیری
  • اصول حاکم بر برنامه درسی در این مدرسه به شرح ذیل می باشد :
  • طراحی درسی برای کمک به دانش آموزان برای رشد همه جانبه و متعادل
  • یکپارچه سازی دانش آموزان برای رشد همه جانبه و متعادل
  • یکپارچه سازی دانش ، مهارتها و ارزشها از طریق برنامه درسی ( با پروژه ای نمودن فعالیتهای مربوط به محتوا )
  • نظم و تداوم در آموزش
  • ایجاد نگرشهای مناسب در استفاده از فناوری
  • دسترسی همه دانش آموزان به آموزش مطلوب

امکانات مورد نیاز مدارس مجری نمونه پروژه مهر رایگان آخرین بخشنامه ۱۴۰۲-۴۰۳

برای هر کلاس درس یک دستگاه دیتا پروژکتور(اینتر اکتیو) همراه با یک پرده نمایش یا یک برد هوشمند.
رایانه شخصی به تعداد مورد نیاز.

  • تجهیزات‎ Active / Passive ‎شبکه.
  • اینترنت پر سرعت.
  • وب سایت مدرسه.
  • نرم افزار های آموزشی چند رسانه ای.
  • نرم افزار اتوماسیون مدرسه.
  • سایر نرم افزار های کاربردی

دیدگاه ها