استفاده از روغن برای زخیم کردن مژه ها

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

۱

ترفند وازلین را امتحان کنید. محصولات نفتی مانند وازلین به عنوان یک سپر عمل می کنند و رطوبت طبیعی مژه ها و ابرو ها را حفظ می کنند. به سادگی تنها قبل از رفتن به رختخواب، وازلین را روی بن مژه ها قرار دهید.

  • مژه ها را صبح با آب گرم بشویید. می توانید حتی وازلین را روی ابروها بمالید. برای این کار از برس تمیز شده ریمل یا برس با نوک Q استفاده کنید.
  • سعی کنید هر بار قبل از آن که بخوابید وازلین به مژه ها بمالید در عرض چند هفته باید ضخیم کردن مژه و بلند تر داشته باشید.
  • در حالی که برخی از متخصصان بهداشتی جمعی درباره ژل های نفتی هشدار می دهند، نوعی که می توان در فروشگاه ها خریداری کرد توسط FDA و Health Canada به عنوان ایمن محسوب می شوند. با این حال، ژل های نفتی موجود در بازارهای غیرقانونی ممکن است خطرناک باشند. اگر از این درمان استفاده می کنید، به نام های تجاری معتبر از خرده فروشان مورد اعتماد اتکا کنید.

۲

روغن زیتون یا روغن نارگیل روی مژه ها قرار دهید. این روغن ها به تقویت و تحریک رشد مژه کمک می کنند. همچنین می توانید آنها را با هم ترکیب کنید.

  • فقط چند قطره روغن را بر روی برس با نوک Q بریزید و سپس مژه های خود را با آن بپوشانید. چند دقیقه (حدود ۵-۸ دقیقه) صبر کنید و سپس بشوئید.
  • این کار را یک بار در روز برای ۱-۲ هفته انجام دهید، باید به زودی متوجه نتایج شوید. همچنین روغن زیتون یا نارگیل روی پلک ها و پوست زیر چشمان تان هر شب (قبل از اینکه به رختخواب بروید) برای ایجاد یک تغئیر قابل توجه بمالید. روغن زیتون یا نارگیل را با یک گلوله پنبه به کار برید.
  • برنامه ریزی کنید روزهایی که از روغن استفاده می کنید از آرایش چشم پرهیز کنید، زیرا روغن می تواند لوازم آرایشی مانند ریمل را جاری یا سرازیر کند.

مشاهده : برای اینکه مژه های بلند داشته باشیم چه کارایی لازم به انجام؟

۳

تخم مرغ روی مژه ها قرار دهید. با وجود این که ایده مصرف تخم مرغ خام بر روی مژه ها چندش آور است، ولی تخم مرغ راه بسیار خوبی برای تقویت مژه ها، سلامت و طول آنها است.

  • مقدار پروتئین بالا در تخم مرغ می تواند به ایجاد مژه های ضخیم تر و بلند تر کمک کند. علاوه بر این، تخم مرغ حاوی بیوتین و ویتامین B است که نقش کلیدی در بهبود بافت کلی موها ایفا می کند.
  • یک تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین هم بزنید تا بافت یکنواخت غلیظی ایجاد کند. سپس مخلوط را روی مژه های خود با استفاده از یک گلوله پنبه بمالید و برای مدت ۱۵ دقیقه نگه دارید. سپس با آب سرد پلک ها را بشویید. سه بار در هفته برای چند ماه این کار را تکرار کنید. گلیسیرین را می توانید از داروخانه محلی، عطاری یا فروشگاه مواد غذایی بخرید.

۴

از روغن کرچک بر روی مژه های خود استفاده کنید. قبل از رفتن به رختخواب، به کمک یک برس تمیز یا گلوله ای پنبه روغن کرچک را روی مژه ها بمالید. می توانید چند قطره روغن ویتامین E را هم به روغن کرچک اضافه کنید.

  • این کار را در شب انجام داده، صبح آن را با آب گرم بشویید. می توانید این کار را با مخلوط ۲ قاشق غذا خوری روغن کرچک و همین مقدار ژل تازه آلوئه ورا انجام دهید.
  • برای استفاده از یک گلوله پنبه کمک گرفته آن را روی مژه ها بمالید. در شب این کار را کرده، صبح روز بعد آن را بشویید. همچنین می توانید چند قطره روغن به لوله ریمل خود اضافه کنید.

مطالب دیگر را با هم بخوانیم : هر آنچه باید قبل از استفاده از مژه مصنوعی بدانید

۵

برای اضافه کردن حجم به مژه ها از پوست لیمو استفاده کنید. پوست لیمو بسیار غنی از ویتامین های C و B، اسید فولیک و سایر مواد مغذی است که رشد مژه ها را افزایش می دهد.

  • همچنین، هنگامی که روغن زیتون یا روغن کرچک استفاده می شود، پوست لیمو به افزایش خواص پاک کننده و تحریک کننده روغن کمک می کند. یک قاشق غذاخوری پودر پوست لیمو را در یک ظرف قرار دهید.
  • باندازه کافی روغن زیتون یا کرچک به ظرف اضافه کنید تا پوست ها خیس بخورد. اجازه دهید مخلوط به مدت چند هفته بماند. سپس با استفاده از یک اپلیکاتور ریمل، قبل از رفتن به رختخواب روغن را روی مژه ها بمالید. آن را یک شب نگه دارید، سپس صبح با آب گرم بشوئید. این دستور العمل را بمدت چند ماه انجام دهید تا نتایج امیدوار کننده حاصل شود.

 

دیدگاه ها