ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین مدارس

ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین مدارس

در قالب ورد و قابل ویرایش در ۱۳ صفحه

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

آنچه در ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین مدارس وجود دارید شامل موارد زیر می باشد :

  • عنوان تجربه /ایده :
  • ایده تحولی و موثر درافزایش بازخورد و ارتقای سطح یادگیری دانش آموزان در آموزش مجازی
  • بیان مقدمه
  • شرح موضوع بصورت فرآیندی گام به گام
  • فعالیت های انجام شده جهت روحیه دهی و پیش بردن بهتر کار ها
  • در ضمن تعاملات مختلفی با اعضا و خانواده ها به این شکل صورت گرفت :
  • نظارت همکاران و تعامل با آنها نیز در این رابطه اجتناب ناپذیر بود . این موارد عبارت بودند از :
  • نتایج و دستاوردها با ارائه مستندات و میل به شرایط مطلوب :
  • موانع اجرای طرح و ارائه پیشنهاد :
  •  البته جا دارد در کنار موانع و چالش های این نوع آموزش از نکات مثبت و مطلوبیت موجود  و مزایا  و مطلوبیت های آن نیز گفته شود . این موارد عبارت بودند از :
  • برای انجام آموزش مجازی به بهترین نحو پیشنهاد می شود:
  • منابع :

ایده های نو و تجربه های اثربخش مدیران و معاونین مدارس

بخشی از محتوای ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونین مدارس عبارت است از :

یکی از عرصه هایی که می تواند از تحولات دنیای مجازی بهره ی فراوانی ببرد نظام آموزش است.در طول سه دهه گذشته، در اغلب کشورها، تأکید اصلی جنبش اصلاحات آموزشی در سطح مدارس، بر نقش مدیران و معاونین و در سطح بعدی همکاران آموزشی بوده است. اغلب پژوهشگران، مدیران و معاونین و سایر عوامل آموزشی را مهمترین، بنیادیترین و تعیین کننده ترین عوامل تغییر و تحول در مدارس معرفی کردهاند. پژوهشهای اثربخشی مدرسه، عموماً حاکی از آن است که قابلیتهای مدیران و معاونین یکی از مؤلفه های اساسی اثربخشی مدارس است. آنچه از شواهد این پژوهش ها می توان دریافت این است که به طور کلی، مدیر و معاونت مدرسه بر پیامدهای مدرسه، به ویژه پیامدهای مربوط به دانش آموزان، تأثیر غیرمستقیمی دارند. کیفیت رفتار آنها در درجه اول بر معلمان مؤثر واقع می شود . امروزه آموزش مجازی در شرف تبدیل شدن به یکی از مهمترین روشهای آموزشی است. (پاک سرشت، خلیلی ثابت، واحدی و منفرد، ١٣٩۵). اکنون اینترنت به عنوان مکمل یادگیری و یاددهی در کلاسهای سنتی و یک وسیله مهم و مفید، در آموزش از راه دور به شمار می رود. (برهانی، وطن پرست، عباسزاده و سیفالدینی، ١٣٩١). در واقع آموزش الکترونیکی، آموزش از راه دور بر مبنای فناوری است. به بیان دیگر محتوای دوره آموزشی با استفاده از انتقال صدا، تصویر و متن ارائه می شود که با ارتباط متقابل  میان فراگیر و آموزشگر یا میان فراگیران، کیفیت ارائه دوره آموزشی به بالاترین سطح خود میرساند. همچنین استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته تر و کارآمدتر امکان ارائه اطلاعات و دانش را با کیفیت بهتر و بالاتر فراهم می سازد.

ایده های نو و تجربه های اثربخش مدیران و معاونین مدارس

نظام آموزش و پرورش باید بتواند در شرایط خاص برنامه هایی را برای فعالیتهای آموزشی به صورت مجازی تبیین کند. هرچند آموزش مجازی جای آموزش حضوری را نمی گیرد اما در این شرایط باید نظارت روی کار معلمان  و دیگر اعضای مدرسه به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد تا روند آموزش به بهترین نحو ممکن طی شود. از این رو نقش مدیران و معاونین در این زمان بیش از پیش دارای اهمیت می شود و لازم است که با برنامه ریزیهای لازم و اقدامات مفید و متناسب با هر زمان و شرایطی راه آموزش مجازی هموارتر طی شده و دانش آموزان بتوانند بهره لازم و کافی را از آن ببرند.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

03 اردیبهشت 03
بدون دیدگاه

دیدگاه ها