پکیج طلایی طرح درس روزانه ملی و سالانه پایه چهارم دبستان

شما عزیزان می توانید با خرید این پکیج به کلیه طرح درس های ملی روزانه پایه چهارم دبستان دسترسی داشته باشید.

 

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل روزانه ملی و سالانه پایه چهارم دبستان حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل روزانه ملی و سالانه پایه چهارم دبستان سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل روزانه ملی و سالانه پایه چهارم دبستان سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

 

این مجموعه با قیمت بسیار مناسبی تهیه شده است که علاوه بر طرح درس روزانه کلیه دروس پایه چهارم ابتدایی طرح درس های سالانه زیر را نیز در این پایه دارد.
طرح درس سالانه درس آموزش قرآن پایه چهارم ابتدایی
طرح درس سالانه درس ریاضی پایه چهارم ابتدایی
طرح درس سالانه درس  پایه چهارم ابتدایی
طرح درس سالانه درس علوم پایه چهارم ابتدایی
طرح درس سالانه درس فارسی پایه چهارم ابتدایی
طرح درس سالانه درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی
طرح درس سالانه درس هدیه های آسمان پایه چهارم ابتدایی

این مجموعه را تقدیم می کنیم به همه معلمان فرهیخته این سرزمین . خاطر نشان می کنیم که فایل های این مجموعه در قالب ورد و قابل ویرایش بوده و کلیه نیاز های شما را تا چند سال بعد نیز تامین می کنند.
امید واریم با طراحی و ارائه این مجموعه توانسته باشیم کمک کوچکی به جامعه فرهنگی کشور نماییم.

 

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها