طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ دستگاه در سال

طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ دستگاه در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۵۶ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ دستگاه در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۵۶ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ دستگاه در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ دستگاه در سال عبارت است از

در ارتباط با طرحهای توسعه شرکت می توان از تولید شمارنده دو تعرفه و کنتور با شمارنده دو تعرفه و ساعت تعویض تعرفه و ماکسیمتر الکترونیک و کنتور با ماکسیمتر الکترونیک ، کنتور پیش پرداختی ، ساعت تعویض تعرفه الکترونیکی، کنتور تکفاز و سه فاز ترمینالی ، فیوز مینیاتوری شمارنده کنتور گاز و مجموعه شمارنده . گیربکس کنتور آب نام برد .

دستیابی به این اهداف در شرکت کنتورسازی ایران از طریق آموزش و بهبود مستمر منابع انسانی انجام و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مغایرت و استفاده از سیستمهای بهبود کیفیت صورت می پذیرد.

تامین کیفیت محصول برابر استانداردهای جهانی ـ تولید محصول با کمترین هزینه تمام شده و تحویل به موقع تولیدات به مشتری از اهداف این سیستم بوده که با اعتقاد بر اصل مشارکت همگانی کارکنان در تمامی سطوح و رده های سازمانی طراحی شده است .

اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۰-۲۰۰۰ گواه محکمی بر این ادعاست که با فعالیت مطلوب مدیران و پرسنل خدوم شرکت در سال ۱۳۸۳ به وقوع پیوست .

شرکت کنتورسازی ایران به منظور تولید محصولات متنوع و با کیفیت خود بخش های مختلف تـولید و غیر تولیدی را اداره میکند که عبارتند از:

۱)کارگاه بوبین :

در این کارگاه ابتدا مفتول مسی لاک دار به طول های مناسب بریده میشوند و توسط جیک و فیکسچرهای ویژه این مفتول به صورت سیم پیچهای با دو یا سه دور درمی ایند که به عنوان بوبین جریان بکار می روند.

در این کارگاه همچنین بر روی قرقره های پلاستیکی سیم لاکی با سایزها و دورهای مختلف پیچیده میشوند و بوبین های ولتاژ تک فاز و سه فاز تولید میشوند. تعداد دور و سایز سیم مورد نیاز با توجه به نوع کنتور مشخص میشود.

البته در سالهای اخیر به دلیل قطع تولید کنتورهای مکانیکی و تولید کنتورهای الکترونیکی در انواع تکفاز و سه فاز نیز فعالیت این کارگاه به شدت کاهش یافته و در حال حاضر فقط به تولید اندک سیم مورد نیاز برای کنتورهای الکترونیکی بسنده می کند.

۲) کارگاه پرس

در این کارگاه قطعاتی که به روشی قابل تولید هستند ساخته می شوند که شامل بوبین ولتاژ آهنربا و هسته فضایی می باشد.

دستگاه تولید کننده این قطعات از ورق دینامو که به صورت رولی روی مرودی دستگاه نصب می شوند استفاده میکند و با استفاده از قالب الماسه با سرعت بالای هسته بوبین ولتاژ آهنربا و هسته فضایی را تولید می کند.

البته با تولید کنتورهای الکترونیکی نیز فعالیت این قسمت به حداقل رسیده است.

۳) کارگاه ریخته گری

این کارگاه دارای دو کوره آلمینیوم مورد استفاده به صورتشمشهای با درجه خلوص مشخص، در داخل این کوره ها ذوب شده و توسط توالی به کوره های الکتریکی که در کنار دستگاه های مذاب را با فشار در داخل قالب تزریق می کنند تا شکل قطعه بصورت کامل درآید.

لازم به ذکر است که با تولید کنتور الکترونیکی این کارگاه به طور کامل از کار افتاده است و هیچ فعالیتی در آن صورت نمی گیرد.

۴) کارگاه تراش

بوسیله ماشین های تراش و ماشین های مخصوص ماشین کازی بر روی قطعات ریخته گری شده انجام می شود. عملیات سوراخ کاری و قلاویز زنی نیز در این واحد انجام می شود.

۵) کارگاه تزریق پلاستیک

در این کارگاه با استفاده از تجهیزات خود قطعات پلاستیکی کنتور از جمله قاب زیری و رویی کنتور را توسط قالب طراحی کرده وبا استفاده از دستگاه های تزریق نیز تولید میکنند.

در حال حاضر تنها قسمتی که پس از تغییر محصول شرکت فعالیتش کاسته نشد بلکه بیشتر هم شد واحد تزریق پلاستیک می باشد.

۶) مونتاژ کنتور

این سالن که تمامی پرسنل آن خانم میباشند، کلیه مراحل مونتاژ وتست وبسته بندی را انجام میدهند. در فصل های اینده درباره ی خط تولید کنتور توضیحاتی ارائه شده است.

۷) بازرسی حین فرآیند.

برای دانلود فایل طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران با ظرفیت ۱۰۰۰۰۰ دستگاه در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها