طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا رشته دارو سازی

طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا رشته دارو سازی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۵ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا رشته دارو سازی به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۹ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

در این طرح به بررسی تولید ژل کتیرا پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

فصل اول

کلیات

مقدمه طرح توجیهی کارگاه ژل کتیرا :

هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هر گونه بررسی فنی، مالی و اقتصادی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیحی از مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود.

در این ارتباط یکی از موثرترین روشهای قابل استفاده، به کارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک از محصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است تا شماره تعرفه گمرکی (نامگذاری بروکسل ) محصولات نیز مشخص گردد تا درباره روند واردات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل دراین طرح که به منظور تولید محصولات دارویی با منشائ گیاهی پرداخته شده است، طراحی کارخانه ژل موی کتیرا و امکان تولید این محصول از جنبه های مختلف و براساس اطلاعات دردسترس مورد بررسی

قرارگرفته است. اطلاعاتی که عموما تحقیقاتی بوده و از منابع مختلفی از جمله وزارت صنایع و معادن ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (اداره کل نظارت بر دارو و مواد غذایی)  اداره گمرک ، موسسه استاندارد ایران، استانداردهای بین المللی مانند B.P ،USP ،FDA همچنین کتب، مقالات و سایت های مرتبط ب ا این محصول و…. به دست آمده است.

تعریف محصولات آرایشی و بهداشتی به فرآورده هایی اطلاق می گردد که به منظور تمیز کردن، معطر کردن ، تغییر ظاهر ، اصلاح بوی بدن و محافظت و نگهداری از اعضای خارجی بدن و یا دندان و اعضای دهانی که از آنها در شرایط مناسب استفاده می شود.

نام کامل طرح و محل اجرای آن :

ژل کتیرا

محل اجرا :

دلایل انتخاب طرح :

بطور کلی نمی توان کلیه کالاهای آرایشی را استراتژیک تلقی نمود با این حال مصرف اینگونه محصولات در دنیا به دلیل تبلیغات رسانه ها و همچنین میل به زیبا بودن در انسانه ا روبه افزایش است و در این میان محصولاتی با منشای طبیعی از جایگا هی ممتاز برخوردار می باشد.

برای دانلود طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا از دکمه زیر یا دکمه ستون کناری استفاده نمایید . لینک دانلود بعد از مرحله پرداخت نمایش داده شده و نسخه ای از فاکتور خرید و لینک دانلود طرح توجیهی کارگاه تولید ژل کتیرا به ایمیلتان ارسال خواهد شد.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها