پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی الکترونیکی با اشتغالزایی ۲۸ نفر

پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی الکترونیکی با اشتغالزایی ۲۸ نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۹ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی الکترونیکی با اشتغالزایی ۳۳نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۲۹ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی الکترونیکی با اشتغالزایی ۳۳نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی الکترونیکی با اشتغالزایی ۳۳نفر عبارت است از

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی الکترونیکی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

فصل اول

کلیات

۱- ۱ مقدمه :

فیزیوتراپی یک شاخه ای از علم پزشکی و توانبخشی مجموعه اقداماتی است که برای یک فرد معلول یا بیمار انجام می دهد . تا شخص بتواند از نظر جسمی – روانی – حداکثر توانایی و استقلال خویش را بدست آورد و زندگیش را به حد طبیعی نزدیک نماید .در این شیوه درمان بدون استفاده از دارو و تنها با کمک تجهیزات مختلف به مداوای بیماران پرداخته می شود . در این عملیات بیماران به صورت مداوم و تحت نظر پزشک با استفاده از تجهیزات مختلف ، عضو بیمار بدن خود را التیام می بخشند .

تجهیزات مورد استفاده در فیزیوتراپی بسیار متنوع و متعدد است که در طرح حاضر هدف تولید نوع الکترونیکی و الکتریکی آن است . این تجهیزات در فعالیت های ورزشی نیز دارای کاربرد هستند و افراد با بکارگیری آن ها نوعی ورزش درمانی را انجام می دهد .

از جمله روش های فیزیوتراپی می توان به روش های زیر اشاره کرد :

الف) امواج مادون قرمز و ماوراء بنفش

ب) تحریکات الکتریکی پوستی

ج) امواج مافوق صوت

د) میدان های الکتریکی و مغناطیسی

ه) لیزر

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان ، تاسیسات و نصب ماشین آلات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی (زراعی ، باغی ، شیلاتی ، دام و طیور، جنگل و مرتع) صادر می گردد .

مراحل صدور جواز تاسیس :

۱- پذیرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسیس فعالیتهای صنعتی و تکمیل پرونده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و یا مدیریت صنایع کشاورزی و روستائی استان .

۲- بررسی پرونده از نظر مدارک و تطبیق با مصادیق والویتهای سرمایه گذاری در واحد صدور مجوز مدیریت صنایع کشاورزی و روستائی .

۳- تکمیل پرسشنامه جواز تاسیس ( فرم شماره یک ) توسط متقاضی

۴- ارسال پرونده منضم به فرم شماره یک به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائید فرم پرسشنامه جواز تاسیس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تیپ و تجربیات کارشناسی و ارجاع پرونده به مدیریت .

۵- ارجاع پرونده توسط مدیریت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسیس .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی الکترونیکی با اشتغالزایی ۳۳نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها