پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی رشته پزشکی به ظرفیت ۷۰۰۰ دستگاه

پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی رشته پزشکی به ظرفیت ۷۰۰۰ دستگاه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۹ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی رشته پزشکی به ظرفیت ۷۰۰۰ دستگاه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۹ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

فصل اول

کلیات

۱- ۱ مقدمه :

با توجه به اینکه شمار کارخانجات و واحدهای مشابه به شماره انگشتان دست نمی رسد دولت به ناچار برای مبارزه با چنین معضلی مجبور خواهد شد با وارد کردن تجهیزات مورد نیاز هزینه سنگینی را پرداخت کند از طرفی مشکلات تعمیرات و نگهداری آن ها با توجه به وارداتی بودن آن قابل پیش بینی است و دولت ناچار است مطیع سرسپرده بیگانگان شود. با توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی ذکر شده توجیه علمی و سیاسی آن مشخص می شود.

۱ – ۲ نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید تجهیزات پزشکی

محل اجرا :

۱ – ۴ – دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولید تجهیزات پزشکی می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های پزشکی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

۱ – ۵ میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

۱ – ۶ – وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح ۲۳ نفر میباشد .

معرفی برخی از تجهیزات پزشکی

فشارسنج خون

بازوبند فشار خون به همراه گوشی پزشکی

فشار سنج خون دستگاهی است که در پزشکی برای اندازه‌گیری فشار خون افراد استفاده می‌شود.

انواع

فشارسنج جیوه‌ای: این نوع فشارسنج مهمترین استاندارد اندازه‌گیری فشار خون شناخته می‌شود. در این دستگاه‌ها، یک ستون جیوه مثل دستگاه دماسنج وجود دارد که فشار را نشان می‌دهد.احتمال درست کار نکردن این دستگاه خیلی کم است. ستون جیوه تنها چیزی است که در آن حرکت می‌کند. هنگام خواندن فشار، باید به اعدادی دقت شود که در دو طرف ستون جیوه ارائه شده‌اند. با این‌حال، استفاده از فشارسنج جیوه‌ای رو به کاهش است، چون جیوه سمی است و می‌تواند محیط را آلوده کند.

فشارسنج عقربه‌ای بعضی از دستگاه‌های فشارسنج عقربه‌ای هستند. فشارسنج عقربه‌ای وسیله‌ای است فنردار که با استفاده از فشار هوا عقربه‌ای را روی صفحه مُدرجی حرکت می‌دهد که هر درجهٔ آن نشانگر یک میلیمتر جیوه‌است. این نوع فشارسنج ارزان و حملش نسبت به نوع جیوه‌ای راحت‌تر است.

فشارسنج دیجیتال’:از آنجا که در موارد نادر دستگاه‌های دیجیتالی و خودکار فشارخون را اشتباه محاسبه می‌کنند، همیشه ترجیح داده می‌شود که از فشارسنج جیوه‌ای استفاده شود و استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی تنها برای بیمارانی توصیه می‌شود که توانایی استفاده از این وسایل استاندارد را ندارند.

 برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات پزشکی رشته پزشکی به ظرفیت ۷۰۰۰ دستگاهکه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها