پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۱۱۰۰۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۱۱۰۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۵ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۱۱۰۰۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۴۵ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۱۱۰۰۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت مهندسی کشاورزی با اشتغالزایی ۱۴ نفر عبارت است از

مشخصات گیاه شناسی

ذرت مهندسی کشاورزی گیاه تک لپه‌ای ساقه بلندی است. برگهای آن بطور متناوب و به صورت افتاده در دو طرف ساقه قرار گرفته‌اند. زاویه بین برگ و ساقه ، ۹۰ درجه می‌باشد. در اوایل رشد گیاه ، بعضی از یاخته‌های موجود در بخش بالایی ساقه اصلی ذرت مهندسی کشاورزی از شاخه‌های فرعی متمایز می‌شود. در انتهای این شاخه‌ها ، عضوی به نام بلال بوجود می‌آید که در واقع ، گل ماده گیاه ذرت مهندسی کشاورزی است.

این شاخه‌ها ، میان گره‌های بسیار کوتاهی دارند که از این گره‌ها ، برگهای تغییر شکل یافته‌ای بوجود می‌آید که هم دیگر و بلال را می‌پوشانند. بیرونی‌ترین این برگها ، برگی است کامل که غلاف ، زبانک ، گوشواره و پهنک دارد. اما برگهای زیرین غیر کاملند. موقعی که ارتفاع ساقه ذرت مهندسی کشاورزی به ۸۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر رسید، کلاله‌های ابریشم مانند یا کاکل ذرت مهندسی کشاورزی به تعداد دانه‌های ذرت مهندسی کشاورزی موجود در بلال ، نمایان می‌شوند.

 

تولید کننده‌های ذرت مهندسی کشاورزی

کشورهای عمده تولید کننده ذرت مهندسی کشاورزی عبارتند از: ایالات متحده آمریکا ، یوگسلاوی و رومانی ، روسیه ، ایتالیا ، چین، آرژانتین، برزیل و آفریقای جنوبی. در ایران ذرت مهندسی کشاورزی معمولا در گرگان و گنبد ، خوزستان ، کرمانشاه ، خراسان ، گیلان و مازندران تولید می‌گردد.

 

تاریخچه

بررسیهای باستان شناسی و فسیل شناسی گیاهی نشان می‌دهد که ذرت مهندسی کشاورزی پیوسته به صورت یک گیاه زراعی عمده تقریبا از ۵۰۰۰ سال پیش در مکزیک و گواتمالا کشت می‌شده است و بومی این نواحی است. کریستف کلمب ، یک سال پس از ورود به قاره آمریکا ، بذر ذرت مهندسی کشاورزی را با خود به اسپانیا برد. این گیاه از آنجا به پرتقال و سپس به دیگر کشورهای اروپایی برده شد. از آنجا هم این گیاه به قاره آفریقا و تعدادی از کشورهای آسیایی از جمله هند و ژاپن راه یافت.

 

انواع ذرت مهندسی کشاورزی

ذرت مهندسی کشاورزی نژادهای متعددی دارد که این گروهها بر اساس ویژگیهای بافت آندوسپرم دانه طبقه بندی می‌شوند.

 

ذرت مهندسی کشاورزی بو داده

نوعی ذرت مهندسی کشاورزی است که احتمالا بر اثر موتاسیون بوجود آمده است. پریکارپ آن نازک است که این صفت برای تولید ذرت مهندسی کشاورزی شیرین با پوست لطیف مناسب است. در این نوع ذرت مهندسی کشاورزی ، لایه ضخیمی از آندوسپرم سخت ، آندوسپرم نشاسته‌ای را دربرگرفته است. دانه‌های نشاسته آندوسپرم این نوع ذرت مهندسی کشاورزی نسبت به انواع دیگر ، رطوبت بیشتری دارند که در موقع حرارت دادن، منبسط شده و تبدیل به بخار می‌شوند.

بخار آب حاصل شده درون دانه نمی‌تواند به راحتی از لایه بیرونی سخت آندوسپرم خارج شود. به ناچار فشار زیادی به این لایه وارد می‌آورد و دانه را منفجر نموده و دانه پف می‌کند. این ذرت مهندسی کشاورزی معمولا برای تهیه پاپ کورن یا ذرت مهندسی کشاورزی بو داده مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین میزان رطوبت دانه برای حداکثر پف کردن، ۱۴ درصد می‌باشد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی خشک کردن ذرت مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۱۱۰۰۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها