پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار

پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۳ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۶۳ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  عبارت است از

طرح تجاری سه صفحه ای

افزایش جمعیت در کشورهای در حال رشد،کاهش منابع و امکانات موجود در این کشورها و پیدایش نیازهای اجتماعی واقتصادی جدید همگی سبب توجه نهادها و مقامات مسئول در این کشورها به این نیازها و چاره اندیشی بنیادین برای آنها شده است. بنا بر بررسی های به عمل آمده و بر اساس آمارهای موجود، یکی از مهمترین مشکلات فردا روی جوامع در حال توسعه و حتی کشورهای صنعتی مشکل بیکاری است. مجموعه راه حلهایی که برای رفع این مشکل جهانی ارائه شده است، اصطلاحاً “کارآفرینی”خوانده می شود. در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزی که با تغییرات و تحولات سریع بین المللی همراه شده و فرایند گذر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی را سبب ساز گریده است، از کارآفرینی به عنوان موتور توسعه اقتصادی یاد می شود که می تواند در رشد اقتصادی کشورها، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش مهمی را بر عهده داشته باشد. امروزه دیگر اقتصاد ملی جای خود را به اقتصاد جهانی داده است و در این عرصه کشورهایی موفق خواهند بود که فرصتهای شغلی را تنها به چارچوب جغرافیایی خود محدود نسازند، بلکه فضای کاری وسیعی به وسعت جهان در ذهن خود داشته باشند.

چشم انداز

این طرح با توجه به تعاریف،استفاده از حداکثر امکانات موجود با کمترین هزینه می باشد و تمام  تعاریف یک کار آفرینی موفق را در بردارد که  اجرای طرح در درجه اول نیاز به مجوز و پروانه کسب دارد که بعد از طی مراحل قانونی می توان آن را راه اندازی نمود.

علت ۱- با توجه به این که در سطح شهرستان شرکت ها و خدمات رایانه ای فراوانی وجود دارد ولی در هیچ کدام خدمات تعمیرات و فروش قطعات سخت افزاری ارائه نمی شود،این شرکت می تواند با ارائه یک سری خدمات تعمیرات در سطح شهرستان،سریعا خود را مطرح کند.

علت۲-این طرح نوعی از کارآفرینی داخل سازمانی می باشد که سازمان مربوطه جمعیت هلال احمر می باشد.در این سازمان چیزی حدود ۲۰ دستگاه رایانه بدون استفاده وجود دارد که روزانه ۱ یا ۲ کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه سیستم ها بدون استفاده هستند،علت اصلی این طرح ارائه خدمات از جانب جمعیت هلال احمر بوده و فقط تامین نیروی انسانی و از جانب خود افراد می باشد و می توان طبق تنظیم قراردادی،سود را به صورت ۶۰ به ۴۰ بین کارآفرینان و جمیعت تقسیم نمود.

علت۳-با توجه به این که هر شهرستان دارای یک جمعیت می باشد بنابراین این طرح به راحتی می تواند در ۵ سال آینده با برنامه ریزی جامع ضمن توسعه در سطح کشور اشتغال زایی نیز نماید و به عنوان یک طرح موفق خود را در کلیه جمعیت ها مطرح نماید.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه  قاصدک هلال، فروش و تعمیرات سخت افزار  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها