پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۶۳۴۰ تن در سال

پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۶۳۴۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۶۳۴۰ تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۳ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۶۳۴۰ تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۶۳۴۰ تن در سال عبارت است از

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

مصرف انواع روغن‌های خوراکی در کشور ما با توجه به محدودیت میزان روغن استحصالی از انواع دانه داخلی، به طور عمده از طریق واردات تأمین می‌شود. واردات نیز به صورت واردات انواع روغن خام، انواع دانه روغنی مهندسی کشاورزی و روغن ساخته شده است. با عنایت به اینکه براساس قانون برنامه چهارم توسعه و قوانین بودجه سنواتی تأمین بخشی از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در زمره تعهدات و تکالیف دولت قرار دارد (تا قبل از هدفمند شدن توزیع یارانه کالا‌های اساسی)، از این رو، هر سال با تصویب هیأت وزیران بخشی از میزان روغن خام وارداتی مورد نیاز برای انجام به موقع تعهدات سال آینده (به طور معمول۵۰ درصد روغن مورد نیاز) خریداری و وارد کشور می‌شود البته به دلیل ملا‌حظات امنیتی طی دو سال اخیر صد در صد روغن مورد نیاز در سال قبل خریداری شده است که با تصویب شورای اقتصاد میزان نهایی تعهدات و یارانه مورد نیاز (تفاوت قیمت خرید و فروش) مشخص و ابلا‌غ می‌شود. تعهدات دولت در قالب کالا‌برگ‌های مورد استفاده عموم مردم، روغن مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، مراکز خیریه و نذورات و مصارف تنظیم بازار تأمین و توزیع می‌شود.

در سال جاری بر اساس مصوبه شورای اقتصاد و با انجام تعهدات کالا‌ برگی شامل ۶ نوبت کالا‌برگ ترکیبی با سرانه ۹۰۰ گرم، در مجموع ۴/۵ کیلو گرم (حدود ۳۵ درصد مصرف سرانه) از سرانه مصرف افراد جامعه تأمین و مابقی نیاز مصرفی توسط بخش خصوصی پاسخ داده می‌شود. در این خصوص لا‌زم به توضیح است که مجموعه عملیات تأمین و توزیع روغن تعهدات دولت در سال جاری، معادل ۳۸۵۵ میلیارد ریال یارانه نیاز خواهد داشت. درخصوص اعتبارات تخصیصی به این بخش شایان ذکر است که علا‌وه بر یارانه پرداختی به عنوان مابه التفاوت قیمت تمام شده تا قیمت تعیین شده فروش سهمیه تعهدات دولت، به منظور خرید روغن خام مورد نیاز از تسهیلا‌ت بانکی نیز استفاده می‌شود که کارمزد و جریمه تأخیر تسهیلا‌ت دریافتی در کنار سایر هزینه‌های تبعی خرید از جمله هزینه نگهداری و اجاره مخازن باعث افزایش قیمت تمام شده روغن و به تبع افزایش یارانه مورد نیاز می‌شود، ضمن اینکه سیستم توزیع روغن کالا‌برگی و بوروکراسی تسویه‌حساب با کارخانه‌ها و برگشت کالا‌برگ، هزینه‌های آشکار و پنهانی را ایجاب می‌کند.

از این رو، با تحلیل هزینه فایده و ملا‌حظات مصرف روغن‌های مناسب‌تر و با کیفیت‌تر می‌توان به این نتیجه رسید که تغییر شیوه فعلی و پرداخت یارانه روغن به شیوه‌های دیگری از جمله در قالب بن‌های ویژه خرید روغن ساخته شده(مورد نظر وزارت بازرگانی نیز هست) می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های هدفمند کردن پرداخت یارانه‌ها محسوب شود، به گونه‌ای در این روش اختیار انتخاب نوع روغن ساخته شده به مصرف‌کنندگان داده می‌شود، ضمن اینکه هزینه‌های پنهان تأمین و توزیع روغن نیز صرف افزایش رفاه مصرف‌کنندگان خواهد شد. در واقع مصرف‌کنندگان هزینه سلا‌مت خود را پرداخت خواهند کرد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی روغن کشی از دانه های روغنی مهندسی کشاورزی با ظرفیت ۶۳۴۰ تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

برچسب ها

دیدگاه ها