پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر با ظرفیت ۶۰۰۰۰ متر مربع در سال

پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر با ظرفیت ۶۰۰۰۰ متر مربع در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۶ صفحه

09187518105

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه فعال است.

فایل پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر با ظرفیت ۶۰۰۰۰ متر مربع در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در ۳۶ صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر با ظرفیت ۶۰۰۰۰ متر مربع در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر با ظرفیت ۶۰۰۰۰ متر مربع در سال عبارت است از

انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که سنگ بری سخت بر می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن علاقه خود به فعالیت های صنعتی این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.

 

۱ ۵ میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

 

۱ ۶  – وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح ۲۱  نفر میباشد .

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

صیقلی کردن و سنگ زدن عبارتست از تراش فلزات توسط چرخ های سنباده که ابزار برش ماشین های سنگ زنی را تشکیل می دهد. در قدیم از چرخ سنباده هائی که از ماسه ساخته شده بودند برای تیز کردن ابزارهائی که جنس آن ها از فولاد کربن دار بود استفاده می کردند و مخصوصاً در موقع رفع معایب حاصله از عملیات حرارتی روی قطعاتی که در ساختمانشان فولادهای سخت شده بکار برده شده بود، لزوم عمل کاملاً محسوس بود، زیرا بعلت جزئی بودن معایب، فقط قشر بسیار نازکی میبایست از رویشان سائیده می شد. صاف کردن و تراش فلزات بوسیله سنگ سنباده از دیر زمان در صنایع فلزکاری با همان روش های ابتدائی متداول بوده است تا آنکه در سال ۱۸۷۰ میلادی نخستین ماشین  سنگ سنباده «گردساب» با شکلی شبیه به انواع امروزی آن ساخته شد، این شیوه فلزسائی که مزایای زیادی را نیز بهمراه داشت در ماشین سازی برای خودش جا باز کرد و چون ضرورت زمان هم ایجاب می کرد، انواع مختلف ماشین های ساینده در کارخانجات طراحی و ساخته شدند

 

ماشین کاری سایشی یکی از فرایند های اساسی ماشین کاری است که درآن تشکیل تراشه بوسیله لبه های برنده ذرات یا دانه های ساینده صورت می گیرد .بی تردیداین فرایند قدیمی ترین فرایند ماشین کاری است .در موزه ها نمونه های فراوانی از ابزار،وسایل آشپزخانه وجنگ افزار هایی که توسط مردم باستان تهیه شده است مشاهده می گردد در آن زمان با سایش مواد نرم روی سنگ های سخت و از بین بردن قسمت های نا خواسته ، آن را به شکل دلخواه در می آورند. تا قرنها فقط مواد ساینده طبیعی در دسترس بود وماشین کاری سایشی از لحاظ اهمیت و کاربرد به وسیله فرایند های اساسی ماشین کاری جدید تر که حول مواد تراش برتر گسترش یافته بودند جایگزین شد . لیکن گسترش مواد ساینده مصنوعی و درک بهتر اصول فرایند ماشین کاری سایشی باعث شده است که این فرایند در انواع گوناگون آن از مهمترین فرایند های اساسی ماشین کاری شود .

با این فرایند می توان از نرم ترین و صاف ترین سطوح قابل تحصیل طی هر نوع فرایند ماشین کاری با برداشتن مقدار بسیار کمی براده تا سطوح خشن و زبر با نرخ براده برداری زیاد ایجاد کرد .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی سنگ بری سخت بر با ظرفیت ۶۰۰۰۰ متر مربع در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط بانک فایل پژوهشی معلمان تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

Coming Soon

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی ۰۹۱۸۷۵۱۸۱۰۵

دیدگاه ها